Pienet soi nätisti betoni yksiössä.

Nätistii

Minulla on lattia kaiuttimet Kef Q3 nissä on korvan korkeudella yksi 6,5” coasiali eli sinä on diskantti keskellä eli kaikki äänet tulevat samasta pistestä.

Ja Kef Q400b subbari missä on 10” tukevassa suljetussa kotelossa ja 200 watt D luokan vahvistin.

Ja Harman Kardon Signature 1.5 missä on 2 x 200 wattia 8 ohm 0,03 % thd ja 2 x 325 wattia 4 ohm 0,03 % thd.

Soivat hienosti betoni yksiössä basso on nopea ja napakka ja tarkka eli vehket ovat myös tehokkat koska jos on hyvät vehket ei tarvitse olla älyttömän isot 15” - 21” kartiot vaan 10” on tehokas ja jos ei olis se olis silloin olis huonot vehket jos on hyvät vehket 10” on tehokas.

Se pitä kunella ennen kun sano jotain että on huonot vehket koska ne kuulosta paremaltta kun milttä näyttä.

Scooteria oltu kuntelemassa jäähalissa ja nillä oli 16 kpl 18” että tietä milttä ääni pitä kuulosta kun on tehokkat vehket mutta minun betoni yksiö ei ole yhtä iso kun toi jäähalli ja oli metrin päästä lavasta ihan sinä edessä eli kyllä minun asunton rittä yksi 10” suljetussa kotelossa ja 6,5” coaxiali kaiutimille.

6

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaa

      Minulla taasen ammattilaisten tarkkailumonitoreita sekä stereo, että 5.1 versiona noin 40000€ arvosta 270 m2 omakotitalon erillisessä akustoidussa kuunteluhuoneessa. Napakka, tarkka ja runsas on ääni. Sekä kartiopinta-alaa että tehoa on riittävästi. Pelkkä pääkauttimien keskiäänielementti painaa (ja maksaa) saman verran tai enemmän kuin tavan tallaajan mökäri kokonaisuudessan.

      jotta silleen, meitä on moneksi

    • Ainoastan

      Se on hyvä kun on akustoitu kuntelu huone ja betoni yksiö voi kans vissin akustoida hastava sada hyvin kuuluman betoni yksiössä jo meittä on moneksi silti en usko että jollain on noin paljon raha tai neliöittä ennen kun itse näen eli superlativeja äänestä en uusko että kukan tarvitse 400.000,- stereoitta tai kaiutimissa 2 x 21” ja 2 kpl 32” subbaria että kuulu myös matalat jätetän tämä mielikuvitus leikki tähän kinnostava olis joku halpa konsti millä betoni yksiössä saa kuuluman hyvin ja miksi 40.000,- ja vain 5.1 sillä saa 11.2 eli keski kaiutin pää kaiuttimet edessä ylhällä kaiuttimet taka sivu kaiuttimet ja taka kaiuttimet ja katto kaiuttimet ja edessä 2 kpl subbaria eli 11.2 Dolby Atmos mutta tietenkin kanatta osta 40.000,- mutta ainoastan 5.1

    • Anonyymi

      ftges

    • Anonyymi

      Oikea hifisti kuuntelee laitteitten säröjä, me muut musiikkia.

    • Anonyymi

      Subbarin kun vaan saisi soimaan niin ettei kaikki peittyisi siihen perkeleelliseen noin 40 Hz jyminään, johon muodostuu betoniluolassa se seisova aalto. Nurkista ja seinistä erilleen pitäisi subi saada sijoitettua, mutta se voi olla sitten taas sisustuksellisesti ns. "haastavaa". Pienet kajarithan kyllä voi saada soimaan nätistikin kun toisto ei ulotu seisovan aallon tasolle asti.

    • Anonyymi

      Minä aasun nykyään puutalossa.

      Magnat Transpuls 1500
      Harman Kardon Signature 1.5
      Rotel RC-06
      Yamaha NP-S303
      Maverick Audio Tubemagic D1 Dac
      JBL Boombox 1
      JBL Live 460NC
      Beyerdynamic DT-990 Pro 250 Ohm
      Xbox One
      50€ kaiutin johdot banani litimillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3723
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1460
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1279
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1058
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1039
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      55
      970
    Aihe