Sanokaa Niille, ettei puhu Pas******

9

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysytäänkö Rehellisesti, kuka edes Tiesi, että Pattayan varsinainen bussiasema
      on Na klueassa ? Onko Pattayan matka jäänyt Torsoksi ?
      Lassin Baarista Black horseen ja sieltä lava-auto Soi 8 Porilaisen baariin ja takaisin
      Lassin Baarin yläkertaan vai ja sitä koko matka vai ?
      Pattaya on toki suurempi ja sen huomaa sitten, kun pitää lähteä lentokentälle vai ?
      Lassin Baarin katolla on kyllä myös kuumia kissoja, ei sen puoleen.

      Minä olen muutaman kerran ja aika usein matkustanut Bangkokiin Bussilla ja
      tullut sieltä monella tapaa Pattayalle. Huomasin, että Pattaya on aika iso.
      Sen jälkeen olen seikkailut siellä eri paikoissa ja lähetin kaverille kuvia
      Pattayalta ja se sanoi missä helv... Sä olet ja tuo ei ole Pattayaa... Tein sen
      tahalteni, sillä ne kuvat oli Pattayaa.. !

      Oletteko Käyneet edes Pattayan kalatorilla Na Klueassa ? Heräsin yhtenä
      aamuna siellä kivan tytön kanssa... Ei toki Olin Pattayan Baarissa illalla.
      Se tyttö muuten oli kiva , tavattiin sitten muutenkin.

      Mä olen muuten ryypännyt tuossakin Baarissa:
      https://www.youtube.com/watch?v=mXcYnxrVed8

      Kyllä siellä on komeita paikkoja, pitää vain uskaltaa lähteä kiertelemään..
      Siellä on myös yksi kävelijä poika... Tunnen sen ja terveisiä.

      • NumBall64

        Höpö höpö chonburissa on useita bussiasemia, sen mukaan kuka liikennöi, samoin sen mukaan mistä bangkokista bussi lähtee... Hua hinissäkin on kaksi bussiasemaa, toinen lentokentän vierestä, toinen keskustasta, kummastakin pääsee Pattayalle mutta tulevat eri terminaaliin...Chiang maista en tiedä mutta uskon että sama peli, lisäksi on vielä joukko pikkubusseja, jotka liikennöivät omista terminaaleistaan..


    • No mihin Eekkamailta lähtevät Bussit saapuu Pattayalla ?
      Tai Lentokentältä Shuttle bussín Terminaalilta ? Mihin sitten lentokentän alakerran
      bussi saapuu Pattayalla ?

      Oliko niitä Pattayan poikia ?

      Mopo on edullista ostaa omaksi jos sen voi rekisteröidä tietyin ehdoin.
      http://pattayabike4sale.com/

      • YksinBussilla

        En tiedä mutta arvelen kuule, että sulla ei nyt ole aiheestasi kiinnostunutta sarjanussijaa tavoitettavissa, koska tuo bussiliikenne kaikkinensa ei ole varmaankaan kovin monen mielenkiinto kun siirtyvät a:sta b:hen mm. miljonääriystäviensä niillä jossa etupellillä joku elukka.
        Myös aina kaveri hakee kentältä ja jos muualle suuntaavat niin mobedi tai Dillen vaatimaton auto.


      • YksinBussilla kirjoitti:

        En tiedä mutta arvelen kuule, että sulla ei nyt ole aiheestasi kiinnostunutta sarjanussijaa tavoitettavissa, koska tuo bussiliikenne kaikkinensa ei ole varmaankaan kovin monen mielenkiinto kun siirtyvät a:sta b:hen mm. miljonääriystäviensä niillä jossa etupellillä joku elukka.
        Myös aina kaveri hakee kentältä ja jos muualle suuntaavat niin mobedi tai Dillen vaatimaton auto.

        Eli sinä ilmoitat itsesi Google-matkaajaksi hyvä !


      • YksinBussilla
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

        Eli sinä ilmoitat itsesi Google-matkaajaksi hyvä !

        Jos on googlematkailua että kulkee omilla kulkuneuvoilla tai perheenjäsen on noutamassa, sekä käyttää taksia, siis ei koskaa bussia, olkoon asia mielipiteesi mukainen.

        Kerroppa kaikesta kaikki tietävä kun kaikki täytyy tietää että ei olisi googlematkaaja, mistä olet nuo kaikki yllä olevat tietosi alunperin hankkinut, oliko ne ladattu päähäsi syntyessäsi ?


      • YksinBussilla kirjoitti:

        Jos on googlematkailua että kulkee omilla kulkuneuvoilla tai perheenjäsen on noutamassa, sekä käyttää taksia, siis ei koskaa bussia, olkoon asia mielipiteesi mukainen.

        Kerroppa kaikesta kaikki tietävä kun kaikki täytyy tietää että ei olisi googlematkaaja, mistä olet nuo kaikki yllä olevat tietosi alunperin hankkinut, oliko ne ladattu päähäsi syntyessäsi ?

        Minä olen joskus joutunut menemään sieltä toisestakin paikasta, kun
        Bussit oli täynnä.
        Tämä on myös hyvin merkittävä juttu !
        Mitä erikoista on Hua Lamphongissa Pattayan pääkaupungissa ?


    • Toinen hyvä kysymys, kun päästiin vauhtiin ...
      Mitä erikoista on Hua Lamphongissa Pattayan pääkaupungissa ?

      Tää oli se ensimmäinen:
      No mihin Eekkamailta lähtevät Bussit saapuu Pattayalla ?
      Tai Lentokentältä Shuttle bussín Terminaalilta ? Mihin sitten lentokentän alakerran
      bussi saapuu Pattayalla ?

      Oliko niitä Pattayan poikia ?

      Mopo on edullista ostaa omaksi jos sen voi rekisteröidä tietyin ehdoin.
      http://pattayabike4sale.com/

    • Minimani300

      Tapsa aloitti taas lääkehuuruissa uuden ketjun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe