Syksy alkaa? (rek!)

Joko harmittaa kesän loppuminen? Minua kyllä, ei yhtään innosta syksy ja pimeys.. Täytyy syödä vitamiineja ja vähän kuntoilla, niin jaksaa. Tulkaapas nyt rekatut ja muut mukavat kertomaan kuulumisia!😊

154

2095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun_flower

      No hitosti tympii:( Nää pimeät illat ja opintojen alku. Jotain repäisevää pitäis kehittää vielä kun kerkiää mutta polla raksuttaa tyhjää. Risteily vois olla ok, mutta itekseen ei viitti vaan lähteä.

      • Hyvä etten ole ainoa joka ei niin välitä syksystä.. Itse aina olen huolissani ettei masennus ja ahdistuneisuus pahene..

        Risteily olisi varmasti mukavaa, ota joku kaveri mukaan?


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Hyvä etten ole ainoa joka ei niin välitä syksystä.. Itse aina olen huolissani ettei masennus ja ahdistuneisuus pahene..

        Risteily olisi varmasti mukavaa, ota joku kaveri mukaan?

        No kun kukaan ei viitti lähteä, oon kait tylsähköä reissuseuraa. Itelle toi syksy on myös raskasta aikaa, välillä tuntuu että seinät kaatuu niskaan:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        No kun kukaan ei viitti lähteä, oon kait tylsähköä reissuseuraa. Itelle toi syksy on myös raskasta aikaa, välillä tuntuu että seinät kaatuu niskaan:(

        Et ole vain vielä löytänyt oikein kunnon ystäviä.


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Et ole vain vielä löytänyt oikein kunnon ystäviä.

        No näköjään en, tuntuu vaan että tekosyitä heittelevät ettei tartte lähteä:/


      • Sun_flower kirjoitti:

        No kun kukaan ei viitti lähteä, oon kait tylsähköä reissuseuraa. Itelle toi syksy on myös raskasta aikaa, välillä tuntuu että seinät kaatuu niskaan:(

        Oot varmasti mukavaa seuraa, mutta ehkä heillä ei vain nyt ole inspistä lähteä minnekkää. Risteily varsinkin vaatii sellaista tiettyä fiilistä :)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot varmasti mukavaa seuraa, mutta ehkä heillä ei vain nyt ole inspistä lähteä minnekkää. Risteily varsinkin vaatii sellaista tiettyä fiilistä :)

        Tuntuu kuulemma hankalalta kun oisin ainoa sinkku ja nää ei viitti lähteä ilman jätkäkamuja. Vaatii kait romanttista inspistä:D


      • kesäisiä-mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot varmasti mukavaa seuraa, mutta ehkä heillä ei vain nyt ole inspistä lähteä minnekkää. Risteily varsinkin vaatii sellaista tiettyä fiilistä :)

        Olipas kukkaset ilo silmälle, semmoinen kauan kaivattu näky;)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Tuntuu kuulemma hankalalta kun oisin ainoa sinkku ja nää ei viitti lähteä ilman jätkäkamuja. Vaatii kait romanttista inspistä:D

        Ehkei poitsukaverit päästä edes lähtemään yksinään..


      • Sun_flower kirjoitti:

        Tuntuu kuulemma hankalalta kun oisin ainoa sinkku ja nää ei viitti lähteä ilman jätkäkamuja. Vaatii kait romanttista inspistä:D

        Toisaalta se voi olla ni etteivät täysin luota itseensä ja eivät uskalla ottaa riskiä että ihastuu johonki toiseen


      • Sun_flower

        Noi vaihtoehdot ei ole käyneet mielessä. Voi kai hyvinkin pitää paikkaansa että on jonkinnäköinen pelko persauksissa, heillä itellään tai jätkäkamuilla.


    • Sun_flower

      Loka-marraskuu on kyllä syksyn p^^kinta aikaa, vois ottaa tuplana kesäkuun niitten tilalle.

      • Juu, kesä saisi olla pidempi.. Se pimein vuoden aika on kurjaa..


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Juu, kesä saisi olla pidempi.. Se pimein vuoden aika on kurjaa..

        Vois tuota kirjavalolamppua koittaa mutta enpä tiedä on sekin vaan humpuukia.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Vois tuota kirjavalolamppua koittaa mutta enpä tiedä on sekin vaan humpuukia.

        Itse en huomannut mitään hyötyä kirkas valo lampusta, toiset taas hyötyy.


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Itse en huomannut mitään hyötyä kirkas valo lampusta, toiset taas hyötyy.

        Pelkään justiinsa tuota että rahat menee kuin kankkulan kaivoon. Noi kirkasvalolamput on suht kalliita:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Pelkään justiinsa tuota että rahat menee kuin kankkulan kaivoon. Noi kirkasvalolamput on suht kalliita:(

        Katso jos jostakin voi ostaa käytetyn kirkasvalo-lampun käytettynä?


      • Pitkä_kuuma_kesä
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Juu, kesä saisi olla pidempi.. Se pimein vuoden aika on kurjaa..

        Eli pitkä kylmä kesä olisi mielestäsi ok?


      • Pitkä_kuuma_kesä kirjoitti:

        Eli pitkä kylmä kesä olisi mielestäsi ok?

        Minä pidän lämpimästä/helteisestä kesästä!


      • Miten_oli
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Minä pidän lämpimästä/helteisestä kesästä!

        Kuumuuttahan sä valitit koko kesän!


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Katso jos jostakin voi ostaa käytetyn kirkasvalo-lampun käytettynä?

        Tietty vois, mutta siinä ei sitten ole takuuta:(


    • Muistakaa

      Winter is coming!

      • Joo, tiedetään, olen katsonut game of thronesia...


    • No kyl tää elokuu on viel kesää ja syyskuuki jos ilmoi riittää :) Kandee olla positiivinen ku Artsi-setä käskee... ;)

      • Sun_flower

        Koitetaan pitää mielessä. Mikä toi setä on?;)


      • No kyllä alkaa olemaan aika viileä syksyinen sää...😐


      • Sun_flower kirjoitti:

        Koitetaan pitää mielessä. Mikä toi setä on?;)

        Sellainen et kandee uskoo mitä mä bamlaan... :)


      • Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

        Sellainen et kandee uskoo mitä mä bamlaan... :)

        Lähde risteilylle kamuksi jos tykkäät reissata?;)


    • Tota noin... Sit mä vasta valitan ku noi rantalentsikkakelit ovat menneet ja daami vaihtaa biksut toppatakkiin... :(

      • Vaivapaasuhdekko

        Eikö partavaari tule mustasukkaiseksi kun hänen daamiaan katselet silmät kiiluen ja himoiten?


      • Vaivapaasuhdekko kirjoitti:

        Eikö partavaari tule mustasukkaiseksi kun hänen daamiaan katselet silmät kiiluen ja himoiten?

        Katsos ku mä oon muutaki ku silmät kiiluen himoitsija. Hän saa mut omakseen sit ku tahtoo ku mä oon hänen jo ny. Tajuutsä? :)


      • Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

        Katsos ku mä oon muutaki ku silmät kiiluen himoitsija. Hän saa mut omakseen sit ku tahtoo ku mä oon hänen jo ny. Tajuutsä? :)

        Hitto jos itekkin kuulisi joskus noi sanat. Et viittis vaihtaa s-postiosoitteita privaatisti jos toi juttu ei ota tuulta alleen?


      • Sivusta_seurannut

        Toi jätkä on havitellu tuota jo useita kuukausia ja vanha häiskä vei nenän edestä. Kummalla paremmat mahikset, sen tietää vain kohde itse.


      • kesäisiä-mietteitä
        artagnan kirjoitti:

        Katsos ku mä oon muutaki ku silmät kiiluen himoitsija. Hän saa mut omakseen sit ku tahtoo ku mä oon hänen jo ny. Tajuutsä? :)

        Pidä poika tytöstäsi kiinni, tämmöisenä vanhempana ukon höperönä neuvon.


      • Miksieikiinnosta
        kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Pidä poika tytöstäsi kiinni, tämmöisenä vanhempana ukon höperönä neuvon.

        Ootko ite homo kun ei kauniit naiset kelpaa?


      • kesäisiä-mietteitä
        Miksieikiinnosta kirjoitti:

        Ootko ite homo kun ei kauniit naiset kelpaa?

        Noh, tokkopa homo olen;) Yli viisikymppisenä äijänä olen parikymppiselle tytölle vanha pappa, semmoinen ikäloppu naavaparta.


      • Naavaparratvanhainkotiin
        kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Noh, tokkopa homo olen;) Yli viisikymppisenä äijänä olen parikymppiselle tytölle vanha pappa, semmoinen ikäloppu naavaparta.

        Normaalille parikymppiselle viiskymppinen on ikivanha fossiili.


      • kesäisiä-mietteitä
        Naavaparratvanhainkotiin kirjoitti:

        Normaalille parikymppiselle viiskymppinen on ikivanha fossiili.

        Oletpas sinä sanan säilä:) Jos tässä semmoiset 20-30 vuotta kotona pärjäisi, katsotaas sitten uudelleen missä fossiili on.


      • artagnan kirjoitti:

        Katsos ku mä oon muutaki ku silmät kiiluen himoitsija. Hän saa mut omakseen sit ku tahtoo ku mä oon hänen jo ny. Tajuutsä? :)

        Muista Artsi, että vuodet kuluu todella nopeaa.
        En tiiä tarkalleen ikääsi, mutta ehkä olet saanut signaalin että kannattaa odottaa. Muutoin kannattaa elää, sillä kerran sitä vaa nuori on.
        Oot kyllä sen oloinen mies, että kuka vaan ottaisi varmasti. Toivottavasti saat sen minkä haluat ja tuut onnelliseksi.


      • kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Oletpas sinä sanan säilä:) Jos tässä semmoiset 20-30 vuotta kotona pärjäisi, katsotaas sitten uudelleen missä fossiili on.

        Dementiaosastolla tai soittamassa uutta harppua.. :]


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Muista Artsi, että vuodet kuluu todella nopeaa.
        En tiiä tarkalleen ikääsi, mutta ehkä olet saanut signaalin että kannattaa odottaa. Muutoin kannattaa elää, sillä kerran sitä vaa nuori on.
        Oot kyllä sen oloinen mies, että kuka vaan ottaisi varmasti. Toivottavasti saat sen minkä haluat ja tuut onnelliseksi.

        Tuon tyyppistä sitoutumista naiset just tahtoo että katse ei ole jokaisen vastaantulevan muijan kinkuissa kiinni.


      • kesäisiä-mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Dementiaosastolla tai soittamassa uutta harppua.. :]

        Jospa silti Espanjan auringon alla;)


      • kesäisiä-mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Muista Artsi, että vuodet kuluu todella nopeaa.
        En tiiä tarkalleen ikääsi, mutta ehkä olet saanut signaalin että kannattaa odottaa. Muutoin kannattaa elää, sillä kerran sitä vaa nuori on.
        Oot kyllä sen oloinen mies, että kuka vaan ottaisi varmasti. Toivottavasti saat sen minkä haluat ja tuut onnelliseksi.

        Mökkihöperö uskoo nuoren parin rakkauteen, molemmat ovat kirjoitustensa perusteella fiksuja nuoria. Toisilleen hyvin sopivia:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Tuon tyyppistä sitoutumista naiset just tahtoo että katse ei ole jokaisen vastaantulevan muijan kinkuissa kiinni.

        Nii..toisaalta pieni vilkaisu ei voi tappaa suhdetta. Toista tietysti se jos se on jatkuvaa tuijottelua ja läähätystä muiden perään. Semmoset saa viiä saunan taakse.


      • kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Jospa silti Espanjan auringon alla;)

        Sinnehän moni pukkaa :)


      • kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Mökkihöperö uskoo nuoren parin rakkauteen, molemmat ovat kirjoitustensa perusteella fiksuja nuoria. Toisilleen hyvin sopivia:)

        Nii no..täällä on kyllä saanu lukea monenmoista.


      • Kovia_kokenut
        Sivusta_seurannut kirjoitti:

        Toi jätkä on havitellu tuota jo useita kuukausia ja vanha häiskä vei nenän edestä. Kummalla paremmat mahikset, sen tietää vain kohde itse.

        Partahepulla on jo uusi, sekin napattu täältä äskettäin. Taatusti katkera pala tuolle tytölle.


      • paikalla_ollut
        Kovia_kokenut kirjoitti:

        Partahepulla on jo uusi, sekin napattu täältä äskettäin. Taatusti katkera pala tuolle tytölle.

        Yritti tuota pahasuista pimua iskeä mutta se antoi kyllä pakit. Heppu veti herneet poskionteloihin asti kun otti niin hemmetisti nokkiinsa.


      • tarkkasilmäinen
        paikalla_ollut kirjoitti:

        Yritti tuota pahasuista pimua iskeä mutta se antoi kyllä pakit. Heppu veti herneet poskionteloihin asti kun otti niin hemmetisti nokkiinsa.

        Kulisseissa tapahtunutta;)


      • varma_tieto
        paikalla_ollut kirjoitti:

        Yritti tuota pahasuista pimua iskeä mutta se antoi kyllä pakit. Heppu veti herneet poskionteloihin asti kun otti niin hemmetisti nokkiinsa.

        Kävi myöhemmin kiinni koukkuun.


      • Kilpailetteko siitä kuka mäjäyttää parhaimman valheen?
        Eipä siinä..tää palsta onkin kyllä aikamoinen valehtelijoiden klubi..


      • Sun_flower
        varma_tieto kirjoitti:

        Kävi myöhemmin kiinni koukkuun.

        No ollaan viestitelty;)


      • Sun_flower
        Sun_flower kirjoitti:

        No ollaan viestitelty;)

        Hitossa en viestittele, toi jätkä sori nyt vaan ei kiinnosta pennin vertaa että viittisin haaskata aikaa. Keksi ääliö oma nikki.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nii..toisaalta pieni vilkaisu ei voi tappaa suhdetta. Toista tietysti se jos se on jatkuvaa tuijottelua ja läähätystä muiden perään. Semmoset saa viiä saunan taakse.

        Kyllä toi tuijottelu käy itsetunnon päälle jos näkee että jätkäkamu vilkuilee muita. Sitten kun laukoo vielä kehuja että nätti pakkaus jne niin kai se vi^^^^aa:(


      • Sun_flower
        Sun_flower kirjoitti:

        Hitossa en viestittele, toi jätkä sori nyt vaan ei kiinnosta pennin vertaa että viittisin haaskata aikaa. Keksi ääliö oma nikki.

        Toi namupoika on sitten asia erikseen;)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Kyllä toi tuijottelu käy itsetunnon päälle jos näkee että jätkäkamu vilkuilee muita. Sitten kun laukoo vielä kehuja että nätti pakkaus jne niin kai se vi^^^^aa:(

        Miten joku voi olla nii ääliö, että toisen kuullen sitten vielä kehuskelee :// Selkeesti semmonen tyyppi jolla ei ole kaikki muumit laaksossa. Tuollanen ei ansaitse minkäänlaista naista!


      • Heitän ny kysymyksen ilmaan, ku oon tätä aatellu jo kauan..eli mihin ihmeeseen Butsi on joutunut???? Toivottavasti Butsilla on kaikki hyvin. Niin symppis nuorimies oli :)


      • kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Mökkihöperö uskoo nuoren parin rakkauteen, molemmat ovat kirjoitustensa perusteella fiksuja nuoria. Toisilleen hyvin sopivia:)

        Artagnan on yksi mun parhaimpia ystäviä ja hänellä tulee olemaan ikuisesti erityinen paikka mun sisimmässä. Mun sydän kuuluu kuitenkin eräälle tähtien ja galaksien ihanimmalle ja ainutlaatuisimmalle miehelle. Hän on ainoa, joka saa mun sydämen jyskyttämään hulluna rakkaudesta. Ja toisin kuin häntä on täällä toistuvasti parjattu, hän on suoraselkäinen herrasmies. Sellainen, joka ei ikinä loukkaisi mua tai läheisiään... ♡♡♡♡♡♡


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Heitän ny kysymyksen ilmaan, ku oon tätä aatellu jo kauan..eli mihin ihmeeseen Butsi on joutunut???? Toivottavasti Butsilla on kaikki hyvin. Niin symppis nuorimies oli :)

        Ja on edelleen :)) Butch on ollut kesän työharjoittelussa eräässä vieraassa maassa ja ehkä ilmaantuu tännekin jossain vaiheessa...


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Artagnan on yksi mun parhaimpia ystäviä ja hänellä tulee olemaan ikuisesti erityinen paikka mun sisimmässä. Mun sydän kuuluu kuitenkin eräälle tähtien ja galaksien ihanimmalle ja ainutlaatuisimmalle miehelle. Hän on ainoa, joka saa mun sydämen jyskyttämään hulluna rakkaudesta. Ja toisin kuin häntä on täällä toistuvasti parjattu, hän on suoraselkäinen herrasmies. Sellainen, joka ei ikinä loukkaisi mua tai läheisiään... ♡♡♡♡♡♡

        Sori omasta puolestani että oon morkannut tuota jätkää:( Luulin että juttu on vaan läppää.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miten joku voi olla nii ääliö, että toisen kuullen sitten vielä kehuskelee :// Selkeesti semmonen tyyppi jolla ei ole kaikki muumit laaksossa. Tuollanen ei ansaitse minkäänlaista naista!

        No eksä teki tuotakin muun muassa. Kehuskeli muijia jotka olivat täysiä vastakohtia muhun, brunetteja esim. kun oon ite blondi jne.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Artagnan on yksi mun parhaimpia ystäviä ja hänellä tulee olemaan ikuisesti erityinen paikka mun sisimmässä. Mun sydän kuuluu kuitenkin eräälle tähtien ja galaksien ihanimmalle ja ainutlaatuisimmalle miehelle. Hän on ainoa, joka saa mun sydämen jyskyttämään hulluna rakkaudesta. Ja toisin kuin häntä on täällä toistuvasti parjattu, hän on suoraselkäinen herrasmies. Sellainen, joka ei ikinä loukkaisi mua tai läheisiään... ♡♡♡♡♡♡

        Sori jo valmiiks, mutta mun on ihan pakko kysyä..Tarkotatko ihan miehen ja naisen välistä rakkautta, vai semmosta ystävyysrakkautta?


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ja on edelleen :)) Butch on ollut kesän työharjoittelussa eräässä vieraassa maassa ja ehkä ilmaantuu tännekin jossain vaiheessa...

        No hyvä..Butsia kaipaan..Harmittaa se silloinen kränä.


      • Sun_flower kirjoitti:

        No eksä teki tuotakin muun muassa. Kehuskeli muijia jotka olivat täysiä vastakohtia muhun, brunetteja esim. kun oon ite blondi jne.

        No sillä typeryksellä ei ollu käytöstapoja. Hyvä ku pääsit eroon. Mitä se elämä olis tuollasen mulkun kanssa :/


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No sillä typeryksellä ei ollu käytöstapoja. Hyvä ku pääsit eroon. Mitä se elämä olis tuollasen mulkun kanssa :/

        Se vaan tympii hitosti etten jättänyt mokomaa häntäheikkiä ekana, vaan annoin kohdella itteeni niinku roskisjätettä:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Se vaan tympii hitosti etten jättänyt mokomaa häntäheikkiä ekana, vaan annoin kohdella itteeni niinku roskisjätettä:(

        Voi kuule..mä oon kans pari kertaa ollu samoissa ajatuksissa..Kai sitä vaan on nii paljon välittäny, ettei ole halunnu kattoa totuutta silmiin..

        Oon uskonu monta valhetta ja ollu sinisilmänen... (vaikkaki omistan tummanvihreet silmät :} ) Sillon sitä ruoskii itteään, että miks onkin ollu nii hiton typerä :(

        No..älä murehdi enää..Mä uskon siihen, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Muista Artsi, että vuodet kuluu todella nopeaa.
        En tiiä tarkalleen ikääsi, mutta ehkä olet saanut signaalin että kannattaa odottaa. Muutoin kannattaa elää, sillä kerran sitä vaa nuori on.
        Oot kyllä sen oloinen mies, että kuka vaan ottaisi varmasti. Toivottavasti saat sen minkä haluat ja tuut onnelliseksi.

        No en mä mitään voita jos mä alan säätään jonku muun kaa. Hän ottaa mut kuiteski reissuilleen messiin et kai se jotain merkkaa... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi kuule..mä oon kans pari kertaa ollu samoissa ajatuksissa..Kai sitä vaan on nii paljon välittäny, ettei ole halunnu kattoa totuutta silmiin..

        Oon uskonu monta valhetta ja ollu sinisilmänen... (vaikkaki omistan tummanvihreet silmät :} ) Sillon sitä ruoskii itteään, että miks onkin ollu nii hiton typerä :(

        No..älä murehdi enää..Mä uskon siihen, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää..

        Ai sä oot sit palstan toinen vihreesilmä. Näkee kyl harvoin... On kyl magee tsiigailla sellasii :)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Artagnan on yksi mun parhaimpia ystäviä ja hänellä tulee olemaan ikuisesti erityinen paikka mun sisimmässä. Mun sydän kuuluu kuitenkin eräälle tähtien ja galaksien ihanimmalle ja ainutlaatuisimmalle miehelle. Hän on ainoa, joka saa mun sydämen jyskyttämään hulluna rakkaudesta. Ja toisin kuin häntä on täällä toistuvasti parjattu, hän on suoraselkäinen herrasmies. Sellainen, joka ei ikinä loukkaisi mua tai läheisiään... ♡♡♡♡♡♡

        Sisimmästä on vaan snadisti matkaa sydämeen... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sori jo valmiiks, mutta mun on ihan pakko kysyä..Tarkotatko ihan miehen ja naisen välistä rakkautta, vai semmosta ystävyysrakkautta?

        Mmmm, joo...
        Ei mua kiinnosta pelkkä kädelle taputtelu...


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi kuule..mä oon kans pari kertaa ollu samoissa ajatuksissa..Kai sitä vaan on nii paljon välittäny, ettei ole halunnu kattoa totuutta silmiin..

        Oon uskonu monta valhetta ja ollu sinisilmänen... (vaikkaki omistan tummanvihreet silmät :} ) Sillon sitä ruoskii itteään, että miks onkin ollu nii hiton typerä :(

        No..älä murehdi enää..Mä uskon siihen, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää..

        Toi on just että ei tahtois uskoa että on viilattu linssiin. Itellä on vielä tunneside jäljellä kun kumppanilla sitä ei oo ollut maailman aikoihin. Toi on vaan että jättäjällä on aina paremmin pullat uunissa.


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä mitään voita jos mä alan säätään jonku muun kaa. Hän ottaa mut kuiteski reissuilleen messiin et kai se jotain merkkaa... ;)

        Mä kirjotan tähän ny ihan rehellisesti..mä oon kyllä ny sekasin näistä kuvioista, ku saa nii erilaisia "kuvia" tästä kaikesta..Jos sulla on mahiksia, nii oottele vaan.. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai sä oot sit palstan toinen vihreesilmä. Näkee kyl harvoin... On kyl magee tsiigailla sellasii :)

        No moni on kyllä luullu ruskeesilmäseks, ku on nii tummanvihreet :)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mmmm, joo...
        Ei mua kiinnosta pelkkä kädelle taputtelu...

        Mietin vaa näin vanhanaikasena, etteikö huomattava ikäero vaivaa kumpaakaan?

        Sori taas etukäteen, mut ku väkisin sitä aattelee...Oot todella nuori ja elämä on edessäsi. Tuossa on varteenotettavia nuoria ihan vieressä. Minusta nuorten pitää saada elää nuorten kanssa, ku ne on kumminkin niitä parhaimpia vuosia.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Toi on just että ei tahtois uskoa että on viilattu linssiin. Itellä on vielä tunneside jäljellä kun kumppanilla sitä ei oo ollut maailman aikoihin. Toi on vaan että jättäjällä on aina paremmin pullat uunissa.

        No ei kannata sitä murehtia, että viilattu on. Monille käy niin ja vielä useammin niinku mulle. Just tänään mietin, että oppiiko ihminen loppujen lopuksi koskaan mitään tämmösissä asioissa...

        Sun kannattaa ajatelle sitäkin, että ku toi urpo oli tuollanen ääliö, nii minkälaista se yhdessäolo olisi ollut jatkossa, ku koskaan ei voisi luottaa toiseen. Siinä sais murehtia yhden jos toisenkin kerran.
        Silloin joskus aikoinaan, ku yks munajorma lipes toiselle naiselle, nii mä itkin melkeen silmät päästäni. Jälkeenpäin olisin halunnut kiittää sitä naista, ku mä pääsin sen avulla isosta harmista eroon. Oisin joutunu koko ajan vahtimaan mitä se telee, ku sen päässä ei pyriny muuta ku p****u ://

        Erohan niillekki tuli, ettei se loppuelämän rakkaus ollu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mietin vaa näin vanhanaikasena, etteikö huomattava ikäero vaivaa kumpaakaan?

        Sori taas etukäteen, mut ku väkisin sitä aattelee...Oot todella nuori ja elämä on edessäsi. Tuossa on varteenotettavia nuoria ihan vieressä. Minusta nuorten pitää saada elää nuorten kanssa, ku ne on kumminkin niitä parhaimpia vuosia.

        Mun ystävät ovat edelleen mun elämässä, eivät he ole minnekään kadonneet. Erään ihmisen läsnäolo on kuitenkin muuttanut ihan kaiken. Hän on oikeasti parasta, mitä mulle on koskaan sattunut. Ja aina, kun olen tarvinnut tukea tai kuuntelijaa, hän on ollut läsnä. Hän on tehnyt minusta uudella tavalla onnellisen. Se mua ainoastaan harmittaa, millainen kuva hänestä on täällä viime aikoina yritetty antaa. Miehestä, joka on äärettömän rehti, huolehtiva ja hyväsydäminen... ♡♡♡♡♡♡


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No moni on kyllä luullu ruskeesilmäseks, ku on nii tummanvihreet :)

        Mun silmät ovat sitten sellaiset havumetsän vihreät, eli niissä on paljon vihreän eri sävyjä... :))


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kannata sitä murehtia, että viilattu on. Monille käy niin ja vielä useammin niinku mulle. Just tänään mietin, että oppiiko ihminen loppujen lopuksi koskaan mitään tämmösissä asioissa...

        Sun kannattaa ajatelle sitäkin, että ku toi urpo oli tuollanen ääliö, nii minkälaista se yhdessäolo olisi ollut jatkossa, ku koskaan ei voisi luottaa toiseen. Siinä sais murehtia yhden jos toisenkin kerran.
        Silloin joskus aikoinaan, ku yks munajorma lipes toiselle naiselle, nii mä itkin melkeen silmät päästäni. Jälkeenpäin olisin halunnut kiittää sitä naista, ku mä pääsin sen avulla isosta harmista eroon. Oisin joutunu koko ajan vahtimaan mitä se telee, ku sen päässä ei pyriny muuta ku p****u ://

        Erohan niillekki tuli, ettei se loppuelämän rakkaus ollu.

        No ei kai opi, tietyt tyypit pettää ja toiset joutuu petetyiks. Toi on vaan että yli pitäis päästä kun tää on niinku loppuunjauhettu purkka mitä vatkaan eestaas. Yksi kamu neuvoi että jauhaa niin pitkään että väsyn. Voi kai olla että tää on yksi syy miksi en ole haluttua risteilyseuraa:D


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun silmät ovat sitten sellaiset havumetsän vihreät, eli niissä on paljon vihreän eri sävyjä... :))

        Itelläni on perus siniharmaat niinkuin yleensä vaaleatukkaisilla. Toi silmien väri riippuu kai tukan väristä, ootteko molemmat punapäitä Tinttu-Liina ja sinä?


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun ystävät ovat edelleen mun elämässä, eivät he ole minnekään kadonneet. Erään ihmisen läsnäolo on kuitenkin muuttanut ihan kaiken. Hän on oikeasti parasta, mitä mulle on koskaan sattunut. Ja aina, kun olen tarvinnut tukea tai kuuntelijaa, hän on ollut läsnä. Hän on tehnyt minusta uudella tavalla onnellisen. Se mua ainoastaan harmittaa, millainen kuva hänestä on täällä viime aikoina yritetty antaa. Miehestä, joka on äärettömän rehti, huolehtiva ja hyväsydäminen... ♡♡♡♡♡♡

        Mullaki oli joskus elämässä tuollainen, jolle oli helppo kertoa kaikkea...Hävisi kuin tuhka tuuleen mitään sanomatta :(


      • Sun_flower kirjoitti:

        No ei kai opi, tietyt tyypit pettää ja toiset joutuu petetyiks. Toi on vaan että yli pitäis päästä kun tää on niinku loppuunjauhettu purkka mitä vatkaan eestaas. Yksi kamu neuvoi että jauhaa niin pitkään että väsyn. Voi kai olla että tää on yksi syy miksi en ole haluttua risteilyseuraa:D

        Kyllä se ajan mittaan helpottaa..usko pois. Tottakai se kaivelee, kun on joutunu huonosti kohdelluksi. Ei sitä normaali olis jos se ei vaikuttais.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Itelläni on perus siniharmaat niinkuin yleensä vaaleatukkaisilla. Toi silmien väri riippuu kai tukan väristä, ootteko molemmat punapäitä Tinttu-Liina ja sinä?

        Ei hiustrn väri kai vaikuta..Mä oon ollu joskus keinotekoisesti punapää ja näytin silloin ihan ilotytöltä :))) Ruskeesilmäiset kylläki yleensä tuntuis olevan tummatukkasia :) Nii..lapsena olin vaaleahiuksinen ja iän myötä vähän tummentunu oma väri, mut tykkään kummiski vaaleasävystä.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mullaki oli joskus elämässä tuollainen, jolle oli helppo kertoa kaikkea...Hävisi kuin tuhka tuuleen mitään sanomatta :(

        Puhutaanko tässä samasta partajätkästä, meneekö aavistus nappiin?


      • Sun_flower kirjoitti:

        Puhutaanko tässä samasta partajätkästä, meneekö aavistus nappiin?

        Sama ku heittelis lottonumeroita ilmaan..Välillä osuu ja välillä ei , joten hukkaan heitettyä hommaa. Peitä meediopallo :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sama ku heittelis lottonumeroita ilmaan..Välillä osuu ja välillä ei , joten hukkaan heitettyä hommaa. Peitä meediopallo :]

        Tarpeeks vanhaks elää, nii ehtii ystäviä, niin naisia ku miehiäki tulla ja mennä. Joillekki uskoutuu osittain, jollekki harvalla tai vain yhdelle uskoutuu vähän kipeimpiäkin asioita. Joskus sitäkin joutuu katumaan tai sitten ei :) Mä uskoudun kyllä hyvin harvoin kenellekkää. Sitä ei vaa ole oppinu luottamaan, mut jos kerron, nii vaa spesiaalityypeille.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sama ku heittelis lottonumeroita ilmaan..Välillä osuu ja välillä ei , joten hukkaan heitettyä hommaa. Peitä meediopallo :]

        Ok, et tahdo kertoa:)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tarpeeks vanhaks elää, nii ehtii ystäviä, niin naisia ku miehiäki tulla ja mennä. Joillekki uskoutuu osittain, jollekki harvalla tai vain yhdelle uskoutuu vähän kipeimpiäkin asioita. Joskus sitäkin joutuu katumaan tai sitten ei :) Mä uskoudun kyllä hyvin harvoin kenellekkää. Sitä ei vaa ole oppinu luottamaan, mut jos kerron, nii vaa spesiaalityypeille.

        Toi on tuttua. Itelläniki noi ystävyyssuhteet on alkaneet rapistumaan kun noi kamut on alkaneet vakiintumaan. Jätkäkamujen kaa hengailu menee heillä vaan kaiken muun edelle. Harmittaa vaan hitosti kun pitkään on tunnettu.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei hiustrn väri kai vaikuta..Mä oon ollu joskus keinotekoisesti punapää ja näytin silloin ihan ilotytöltä :))) Ruskeesilmäiset kylläki yleensä tuntuis olevan tummatukkasia :) Nii..lapsena olin vaaleahiuksinen ja iän myötä vähän tummentunu oma väri, mut tykkään kummiski vaaleasävystä.

        Ite mietin että josko värjäisi tuota kuontaloa tummemmaksi, mutta lopputulos vois olla niin ja näin kun toi tukka ei oo mikään paksu.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun silmät ovat sitten sellaiset havumetsän vihreät, eli niissä on paljon vihreän eri sävyjä... :))

        Mageesti smaragdinvihreetpä :) Kyl mä tiedän ku oon tsiigaillu...


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun ystävät ovat edelleen mun elämässä, eivät he ole minnekään kadonneet. Erään ihmisen läsnäolo on kuitenkin muuttanut ihan kaiken. Hän on oikeasti parasta, mitä mulle on koskaan sattunut. Ja aina, kun olen tarvinnut tukea tai kuuntelijaa, hän on ollut läsnä. Hän on tehnyt minusta uudella tavalla onnellisen. Se mua ainoastaan harmittaa, millainen kuva hänestä on täällä viime aikoina yritetty antaa. Miehestä, joka on äärettömän rehti, huolehtiva ja hyväsydäminen... ♡♡♡♡♡♡

        No sä tiedät et mä en ikäin katoo minnekään...


      • näin_näkisin
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tarpeeks vanhaks elää, nii ehtii ystäviä, niin naisia ku miehiäki tulla ja mennä. Joillekki uskoutuu osittain, jollekki harvalla tai vain yhdelle uskoutuu vähän kipeimpiäkin asioita. Joskus sitäkin joutuu katumaan tai sitten ei :) Mä uskoudun kyllä hyvin harvoin kenellekkää. Sitä ei vaa ole oppinu luottamaan, mut jos kerron, nii vaa spesiaalityypeille.

        Rankkaa on elon taival jos kellekkään ei tohdi uskoutua asioistaan.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun ystävät ovat edelleen mun elämässä, eivät he ole minnekään kadonneet. Erään ihmisen läsnäolo on kuitenkin muuttanut ihan kaiken. Hän on oikeasti parasta, mitä mulle on koskaan sattunut. Ja aina, kun olen tarvinnut tukea tai kuuntelijaa, hän on ollut läsnä. Hän on tehnyt minusta uudella tavalla onnellisen. Se mua ainoastaan harmittaa, millainen kuva hänestä on täällä viime aikoina yritetty antaa. Miehestä, joka on äärettömän rehti, huolehtiva ja hyväsydäminen... ♡♡♡♡♡♡

        Tääkin ystävä palaa kun heivaat ko. häiskän tiehensä. Hän ei susta välitä, sä ylistät hepun maasta taivaisiin ja otat mukisematta herjat vastaan. Sanooko se susta vastaavasti mitään nättiä? Viime näkemällä taisi iskeä täällä muita naisia, heille juttu luisti. Sä ansaitset parempaa, poitsun joka palvoo sua, uskollisen, ritarillisen, rakastavan. Noi ominaisuudet ovat mussa valmiina.. <3


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tääkin ystävä palaa kun heivaat ko. häiskän tiehensä. Hän ei susta välitä, sä ylistät hepun maasta taivaisiin ja otat mukisematta herjat vastaan. Sanooko se susta vastaavasti mitään nättiä? Viime näkemällä taisi iskeä täällä muita naisia, heille juttu luisti. Sä ansaitset parempaa, poitsun joka palvoo sua, uskollisen, ritarillisen, rakastavan. Noi ominaisuudet ovat mussa valmiina.. <3

        Pari kyssäriä vaan sinulle:

        1. Mitä pahaa olen tehnyt sinulle ansaitakseni paskan mitä suollat mun niskaani?

        2. Kuka oli se sua paljon viisaampi joka haki kuvaksesi Ryan Lochten kasvot ja kuvan? Sun älykkyysosamäärä on täysin riittämätön kyseisen operaation toimittamiseen ...

        https://www.google.com/search?q=ryan lochte&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7udHOgvzcAhVimIsKHULNBNMQ_AUICigB&biw=1366&bih=631#imgrc=6rgGqUMl2cJ39M:


      • thetonttumies kirjoitti:

        Pari kyssäriä vaan sinulle:

        1. Mitä pahaa olen tehnyt sinulle ansaitakseni paskan mitä suollat mun niskaani?

        2. Kuka oli se sua paljon viisaampi joka haki kuvaksesi Ryan Lochten kasvot ja kuvan? Sun älykkyysosamäärä on täysin riittämätön kyseisen operaation toimittamiseen ...

        https://www.google.com/search?q=ryan lochte&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7udHOgvzcAhVimIsKHULNBNMQ_AUICigB&biw=1366&bih=631#imgrc=6rgGqUMl2cJ39M:

        Siis täh???? Onko toi kuva siitä huippu-uimarista?? :))))) Voi hittolainen..Että sain tälle oäivälle edes yhdet naurut :))))) Hitto miten noloa!!! :)))))




      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun ystävät ovat edelleen mun elämässä, eivät he ole minnekään kadonneet. Erään ihmisen läsnäolo on kuitenkin muuttanut ihan kaiken. Hän on oikeasti parasta, mitä mulle on koskaan sattunut. Ja aina, kun olen tarvinnut tukea tai kuuntelijaa, hän on ollut läsnä. Hän on tehnyt minusta uudella tavalla onnellisen. Se mua ainoastaan harmittaa, millainen kuva hänestä on täällä viime aikoina yritetty antaa. Miehestä, joka on äärettömän rehti, huolehtiva ja hyväsydäminen... ♡♡♡♡♡♡

        Muistatkos alkutalvesta -15 kuinka sä kehuit ulkonäköäni? Aloit kutsumaan leikilläsi Ryaniksi kun nähtiin randomisti uimahallilla. Rekkautuessani valkkasin kuvan jonka sä vain tiesit ja osasit yhdistää muhun. Kuva on tuossa ja pysyy, muistona niistä ajoista.


      • vain_reikä
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tääkin ystävä palaa kun heivaat ko. häiskän tiehensä. Hän ei susta välitä, sä ylistät hepun maasta taivaisiin ja otat mukisematta herjat vastaan. Sanooko se susta vastaavasti mitään nättiä? Viime näkemällä taisi iskeä täällä muita naisia, heille juttu luisti. Sä ansaitset parempaa, poitsun joka palvoo sua, uskollisen, ritarillisen, rakastavan. Noi ominaisuudet ovat mussa valmiina.. <3

        Patja on patja ilman nättejä sanojakin, oppiipa tyttö tuosta jotain. Äijät ei arvosta liikaa nuolemista.


      • Pirttihirmu_

        Makeiluun turtuu, haukkumiseen ei koskaan.


      • thetonttumies kirjoitti:

        Pari kyssäriä vaan sinulle:

        1. Mitä pahaa olen tehnyt sinulle ansaitakseni paskan mitä suollat mun niskaani?

        2. Kuka oli se sua paljon viisaampi joka haki kuvaksesi Ryan Lochten kasvot ja kuvan? Sun älykkyysosamäärä on täysin riittämätön kyseisen operaation toimittamiseen ...

        https://www.google.com/search?q=ryan lochte&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7udHOgvzcAhVimIsKHULNBNMQ_AUICigB&biw=1366&bih=631#imgrc=6rgGqUMl2cJ39M:

        Tota noin... Oisko hemmetin mustis niinku mäki? Löytyy selkärankaa tunnustaa et en ryhdy silmille hyppiin... :)


      • vanhemman_miehen_silmin

        Kiero ja väärä asetelma kaikkinensa. Vanha mies pitää otteessaan nuorta tyttöä, jota havittelee kymmenet nuoret miehet.

        Jotain on pahasti pielessä.


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Oisko hemmetin mustis niinku mäki? Löytyy selkärankaa tunnustaa et en ryhdy silmille hyppiin... :)

        Oot hyvä tyyppi...


      • thetonttumies kirjoitti:

        Oot hyvä tyyppi...

        No saman daamin onnee täs kuiteski ajatellaan... :)


      • Kunhansanon

        Palstan kauneimmalla on paljon ihailijoita. Rumat rutisee kateuksissaan:D


      • Oliko_yllätys_
        artagnan kirjoitti:

        No saman daamin onnee täs kuiteski ajatellaan... :)

        Monen jätkän nainen siis? :D


      • Sun_flower kirjoitti:

        Itelläni on perus siniharmaat niinkuin yleensä vaaleatukkaisilla. Toi silmien väri riippuu kai tukan väristä, ootteko molemmat punapäitä Tinttu-Liina ja sinä?

        Ehkä perusvihreät silmät korreloivat paremmin punasävyisyyden kanssa. Mulla nimittäin ovat ne molemmat ja eräällä mun tuttavatytöllä ihan samalla tavalla... :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mullaki oli joskus elämässä tuollainen, jolle oli helppo kertoa kaikkea...Hävisi kuin tuhka tuuleen mitään sanomatta :(

        Minusta tuntuu tosi pahalta kuulla, että sun luottamusta on käytetty väärin. Koska monesti sen kaltaiset haavat eivät koskaan kunnolla parane ja myös tulevat ihmissuhteet saattavat kärsiä. Sulla on kuitenkin todella hyvä sydän. Ja sulta on aina riittänyt tukea ja ymmärrystä meille kaikille. Se on muuten ihan uskomattoman hieno luonteenpiirre, kenties yksi parhaimmista... ♡♡♡♡♡♡


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ehkä perusvihreät silmät korreloivat paremmin punasävyisyyden kanssa. Mulla nimittäin ovat ne molemmat ja eräällä mun tuttavatytöllä ihan samalla tavalla... :))

        Tympii olla vaan tavismassaa, tukka on vaalea, suora ja ohut. Lasien kaa on hitonmoinen säätö kun naamaan ei tunnu mikään sopivan. Värjäämistä oon harkinnut, tummemmaksi jokusen asteen. Sitten on tietty noi kulmakarvat kun niitä pitäis myös sävyttää ettei näyttäis täys urpolta:)


      • totuuden_torvi_
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tääkin ystävä palaa kun heivaat ko. häiskän tiehensä. Hän ei susta välitä, sä ylistät hepun maasta taivaisiin ja otat mukisematta herjat vastaan. Sanooko se susta vastaavasti mitään nättiä? Viime näkemällä taisi iskeä täällä muita naisia, heille juttu luisti. Sä ansaitset parempaa, poitsun joka palvoo sua, uskollisen, ritarillisen, rakastavan. Noi ominaisuudet ovat mussa valmiina.. <3

        Homma sammuu itsekseen partahepun mielenkiinnon puutteeseen. Tuolla kehumisella normihäiskä kulkee jalat vetelinä ja pumppu laulaa hoosiannaa. Veikkaanpa että koittaa saada neidon hoksaamaan, että homma on finito.


      • selvästi_pelimies
        totuuden_torvi_ kirjoitti:

        Homma sammuu itsekseen partahepun mielenkiinnon puutteeseen. Tuolla kehumisella normihäiskä kulkee jalat vetelinä ja pumppu laulaa hoosiannaa. Veikkaanpa että koittaa saada neidon hoksaamaan, että homma on finito.

        Neitonen mainostaa sitoutumistaan ja jannu on ns. kusi sukassa. Yritti tuota toista nuorta pimua lääppiä että taitaa olla innokkuutta sinne suuntaan?


      • ymmärrä_vihjeet
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Minusta tuntuu tosi pahalta kuulla, että sun luottamusta on käytetty väärin. Koska monesti sen kaltaiset haavat eivät koskaan kunnolla parane ja myös tulevat ihmissuhteet saattavat kärsiä. Sulla on kuitenkin todella hyvä sydän. Ja sulta on aina riittänyt tukea ja ymmärrystä meille kaikille. Se on muuten ihan uskomattoman hieno luonteenpiirre, kenties yksi parhaimmista... ♡♡♡♡♡♡

        Kiinnostus on lopahtanut mutta partahepulla ei riitä kantti sun jättämiseen.


      • vaihtelunhaluinen
        totuuden_torvi_ kirjoitti:

        Homma sammuu itsekseen partahepun mielenkiinnon puutteeseen. Tuolla kehumisella normihäiskä kulkee jalat vetelinä ja pumppu laulaa hoosiannaa. Veikkaanpa että koittaa saada neidon hoksaamaan, että homma on finito.

        Pitää väylät auki joka suuntaan, roikottaa tuota neitosta mukanaan kunnes uutta pimua tulee näköpiiriin.


      • Sivusta_seurannut

        No selville on tullut kumpi on tuossa suhteessa on rakastuneempi osapuoli.


      • Jospa_vastaisit
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mullaki oli joskus elämässä tuollainen, jolle oli helppo kertoa kaikkea...Hävisi kuin tuhka tuuleen mitään sanomatta :(

        Onkos kyseessä vanhemman herran rekisteröity nikki vaiko ei? Kyllä tai ei riittää. Tässä koitetaan nuorta naista suojella sydänsuruilta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mullaki oli joskus elämässä tuollainen, jolle oli helppo kertoa kaikkea...Hävisi kuin tuhka tuuleen mitään sanomatta :(

        Koitas Ariel lukea tuosta, mitä on luvassa kun aikaa kuluu. Sä koet saman kohtalon että sut jätetään. Sama heppu on kyseessä.


      • Hiljaahyvätulee

        Jengi hiljeni :D


      • Jokin_ei_täsmää
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Artagnan on yksi mun parhaimpia ystäviä ja hänellä tulee olemaan ikuisesti erityinen paikka mun sisimmässä. Mun sydän kuuluu kuitenkin eräälle tähtien ja galaksien ihanimmalle ja ainutlaatuisimmalle miehelle. Hän on ainoa, joka saa mun sydämen jyskyttämään hulluna rakkaudesta. Ja toisin kuin häntä on täällä toistuvasti parjattu, hän on suoraselkäinen herrasmies. Sellainen, joka ei ikinä loukkaisi mua tai läheisiään... ♡♡♡♡♡♡

        Ei loukkaisi läheisiään? Partahäiskä on siis naimisissa. Miten lyö yhteen ettei loukkaa läheisiään, kuitenkin intiimi salasuhde nuoreen tyttöön?


    • kesäisiä-mietteitä

      Noh, otetaan päivä kerrallaan. Eikös laulussakin sanota että 'vielä on kesää jäljellä'. Viinimarjoja olen mehustanut. Joku nimissäni esiintyi, väitti että joutavat marjat kompostiin. Mehuksi ne päätyvät, marjojen kuoret vasta kompostiin.

      • Sori, mutta syksyiseltä alkaa tuntumaan.. Yritän pitää mielen virkeänä askartelu projekteilla.. Voi, itse tehty mehu kelpaisi minullekin, en voi kaupan mehuja juoda, kun niissä on sitruunahappoa/happamuudesäätöaineita.. Saan niistä allergiaa..


      • Vähän_yritystä_nyt
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Sori, mutta syksyiseltä alkaa tuntumaan.. Yritän pitää mielen virkeänä askartelu projekteilla.. Voi, itse tehty mehu kelpaisi minullekin, en voi kaupan mehuja juoda, kun niissä on sitruunahappoa/happamuudesäätöaineita.. Saan niistä allergiaa..

        Mikset tee? Vadelmia ja mustikoita kyllä löytyi yllin kyllin ja voi löytyä vieläkin. Seuraavaksi tulee puolukat. Viinimarjoja voi ostaa kuten luonnon marjojakin. Vai tuleeko joku syyhy poimimisesta tai mehun tekemisestä. Rekosta vois saada kotitekoista mehuakin. Netissä ei voi poimia voi vain nillittää! Mene metsään marjaan niin kunto nousee ja mielikin pysyy virkeänä. Syöt niitä marjoja niin ei tarvi purkista vitamiiniä ottaa!


      • kesäisiä-mietteitä
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Sori, mutta syksyiseltä alkaa tuntumaan.. Yritän pitää mielen virkeänä askartelu projekteilla.. Voi, itse tehty mehu kelpaisi minullekin, en voi kaupan mehuja juoda, kun niissä on sitruunahappoa/happamuudesäätöaineita.. Saan niistä allergiaa..

        Tarjoaisin kernaasti lasillisen jos lähempänä olisit, toki saisit muutaman mehupullon myös kotiin vietäväksi:)


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Sori, mutta syksyiseltä alkaa tuntumaan.. Yritän pitää mielen virkeänä askartelu projekteilla.. Voi, itse tehty mehu kelpaisi minullekin, en voi kaupan mehuja juoda, kun niissä on sitruunahappoa/happamuudesäätöaineita.. Saan niistä allergiaa..

        Sun kannattaa hankkia mehumaija. Sillä nimittäin saa tehtyä mehua ihan mistä marjoista tahansa... :))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Sun kannattaa hankkia mehumaija. Sillä nimittäin saa tehtyä mehua ihan mistä marjoista tahansa... :))

        Ai meinaatsä et jonku marttatädin josta sä jutskasit? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai meinaatsä et jonku marttatädin josta sä jutskasit? ;)

        Haha, joo...
        Laitat tädin taskut täyteen marjoja ja puristat... ;))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Haha, joo...
        Laitat tädin taskut täyteen marjoja ja puristat... ;))

        Kyl mä sit jos sä oot se tätsy... ;)


    • KokkolanYksinäinen

      Syysillan pimetessä sytytän lampun valon Tiffany pöytävalaisimeen, jonka olen ihan itse tehnyt.
      Luo mukavan tunnelman syksyn pimeyteen.

      • Hienoa! Onko Tiffany lamppu sellainen missä on värikäs lasikupu?


      • Sun_flower

        Noi on kyllä hiton näyttäviä lamppuja, minkä värisestä lasista oot sen tehnyt?


    • Minua ei harmita että helteet loppui. Oli liian kuuma. Nyt on parasta aikaa kun illalla jo pimenee ni nukkuu paremmin. Kuitenkin on ihanan lämmintä.

    • Elokuu on ja toukokuu ovat vuoden parhaat kuukaudet. Sopivan valoisaa iltaisin ja öisin. Talvella liian pimeää ja kylmää. Kesä ja heinäkuussa liian valoisaa ja ei nukuttua. Syyskuu on ihan kiva. Loka ja joulu ja tammi ja helmikuu on perseestä. Maalis ja huhtikuu ihan ok kuukaudet.

      • Sun_flower

        Marraskuukin on perseestä:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Marraskuukin on perseestä:(

        Mä joskus aikoinaan kans valittelin, ku syksyä ja ja talvea pukkas tulemaan ja se tympi äärettömästi. Sattu tulemaan kerran tosi raskas elämänvaihe ja ku siitä yli mentiin, nii tajusin, etten ollut huomioinut ollenkaan kurjaa ja kylmää vuodenaikaa tai yleensäkään mikä sää oli.
        Niin kauan ku ihmisellä on asiat kutakuinkin hyvin, niin se on kaikkein tärkeintä, ku tälläki hetkellä monissa perheissä saattaa olla suurta huolta ja murhetta läheisen terveydestä tai muita ongelmia. Nuo vuodenajan vaihtumiset on nii pientä niitte rinnalla.
        Onhan siinä tietty oma totuttelemisena tottua taas pimeisiin iltoihin, mut kyllä siihenki tottuu.

        Ei tää mikää saarna ollu, mut mä olen ite elämässäni saanu ymmärtää, että mä olen marissu joutavia, ku asiat oikeasti vois olla huonomminkin. :)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä joskus aikoinaan kans valittelin, ku syksyä ja ja talvea pukkas tulemaan ja se tympi äärettömästi. Sattu tulemaan kerran tosi raskas elämänvaihe ja ku siitä yli mentiin, nii tajusin, etten ollut huomioinut ollenkaan kurjaa ja kylmää vuodenaikaa tai yleensäkään mikä sää oli.
        Niin kauan ku ihmisellä on asiat kutakuinkin hyvin, niin se on kaikkein tärkeintä, ku tälläki hetkellä monissa perheissä saattaa olla suurta huolta ja murhetta läheisen terveydestä tai muita ongelmia. Nuo vuodenajan vaihtumiset on nii pientä niitte rinnalla.
        Onhan siinä tietty oma totuttelemisena tottua taas pimeisiin iltoihin, mut kyllä siihenki tottuu.

        Ei tää mikää saarna ollu, mut mä olen ite elämässäni saanu ymmärtää, että mä olen marissu joutavia, ku asiat oikeasti vois olla huonomminkin. :)

        Toi on kyllä totta mutta joillaki ihmisillä syksy ja kevät ottaa vaan rankasti psyyken päälle:(


      • tinttu-liina
        Sun_flower kirjoitti:

        Toi on kyllä totta mutta joillaki ihmisillä syksy ja kevät ottaa vaan rankasti psyyken päälle:(

        Tiiän..tunnenkin parin sellasen. Jos oikeen vakavaa on, nii siihen pitää hakea ammattilaisen apua.

        Monilla se on lievää ja se menee itsestään ohi. Sillon ku se on hallittavissa, nii sitä vaan pitää keksiä semmosia omia pikku piristyksiä. Tuikut on mukavia pimeisiin iltoihin ja mä tykkään erityisesti suolakivilampuista. Niistä tulee nii mukava punertava valo :)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tiiän..tunnenkin parin sellasen. Jos oikeen vakavaa on, nii siihen pitää hakea ammattilaisen apua.

        Monilla se on lievää ja se menee itsestään ohi. Sillon ku se on hallittavissa, nii sitä vaan pitää keksiä semmosia omia pikku piristyksiä. Tuikut on mukavia pimeisiin iltoihin ja mä tykkään erityisesti suolakivilampuista. Niistä tulee nii mukava punertava valo :)

        Itellä menee selkäytimiin toi pimeys, ahistaa ja masentaa pahimmillaan:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Itellä menee selkäytimiin toi pimeys, ahistaa ja masentaa pahimmillaan:(

        Onpa kurjaa :( Meneekö se sit ohi, ku on vähä tottunu pimeään vuodenaikaan?


      • Itse asiassa syntymäkuukausi vaikuttaa kaamosmasennuksen kehittymiseen. Eli tutkimusten mukaan sitä on keväällä syntyneillä kaikkein eniten. Mun kohdalla se pitää kyllä täysin paikkaansa. Olen syntynyt ihan loppuvuodesta, eikä mulla ole sitä ikinä ollut...


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onpa kurjaa :( Meneekö se sit ohi, ku on vähä tottunu pimeään vuodenaikaan?

        Joululta tapahtuu vasta käänne, siihen asti oon raatona:( Oireet pukkaa päälle lokakuussa.


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa syntymäkuukausi vaikuttaa kaamosmasennuksen kehittymiseen. Eli tutkimusten mukaan sitä on keväällä syntyneillä kaikkein eniten. Mun kohdalla se pitää kyllä täysin paikkaansa. Olen syntynyt ihan loppuvuodesta, eikä mulla ole sitä ikinä ollut...

        Toipa on jännä juttu kun ite oon syntynyt maaliskuussa, ja kaamosoireet on hiton pahat:(


      • Sun_flower

        Kiva kuiteski että täältä löytyi kohtalontoveri toi Kittie:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Joululta tapahtuu vasta käänne, siihen asti oon raatona:( Oireet pukkaa päälle lokakuussa.

        No höh :( Toivotaan, että pääsisit ny vähemmällä..


    • Siitä oon iloinen, että ne 30 helteet on ohi. Vähän haikea fiilis kyllä tuli, ku huomasin pihakukista että ovat jo vähän kärsineet kylmästä ja että syksy todellakin pikkuhiljaa pukkaa tulemaan.
      Toisaalta on mukavampi nukkua, ku ei ole yöt liian lämpimiä. Oli se helleaika kyllä yhtä kärsimystä, ku ei viileetä paikkaa löytynyt mistään. Vaikka kesää oon aina rakastanut, niin liika on liikaa :[

      • kesäisiä-mietteitä

        Mökin terassilla tuli päivät kärvisteltyä kun viilein paikka oli. Jäi moni lomahomma tekemättä.. noh, toki rannalle oli oivalliset näköalat;)


      • kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Mökin terassilla tuli päivät kärvisteltyä kun viilein paikka oli. Jäi moni lomahomma tekemättä.. noh, toki rannalle oli oivalliset näköalat;)

        Kuumalla sitä on ku vetelä keitetty makaroni. Hyvä ku hengittää jaksaa :] Nyt on muutes tosi passeli sää :))
        Sullako oli ihan merimaisema nenun edessä..Eikö se ole rauhottavaa tuijottaa merelle tai järvelle? :)


    • Kehokin tajuaa että on unien aika ku ei aurinko paista myöhään. Helle on kiva ku kestää sopivan ajan mutta ny kesti ni kauan.

      • Sun_flower

        Kun olit saanut tasattua tuota lämpöä eri kuukausille:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Kun olit saanut tasattua tuota lämpöä eri kuukausille:)

        Noitte helteitten aikana oli kyllä unet heikonlaisia..Aamulla ku heräs, nii oli ihan zompimainen olo :)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Noitte helteitten aikana oli kyllä unet heikonlaisia..Aamulla ku heräs, nii oli ihan zompimainen olo :)

        Just noin oli itelläniki, oli niin hiton kuuma että yöt meni pyöriessä sängyssä.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Just noin oli itelläniki, oli niin hiton kuuma että yöt meni pyöriessä sängyssä.

        Joo, ja se vähäki uni oli koiranunta. Mä monesti kuvittelin, että miten ihanaa olis, ku tulis yks lumikasa pihaan ja mä meen makaamaan sen päälle :))))


      • Mut biitsillä oli hemmetin mageeta... :)


      • muilt_mailt
        tinttu-liina kirjoitti:

        Joo, ja se vähäki uni oli koiranunta. Mä monesti kuvittelin, että miten ihanaa olis, ku tulis yks lumikasa pihaan ja mä meen makaamaan sen päälle :))))

        Oon täs ihimetelly miks sulla ja sunfloverilla on prikuulleen sama kirjoitustyyli elikkäs oottako tet sisaruksia keskenännä, kö toi kuulostaa siltä?


    • Katos vaan ku lauhkee pässi on sadas... ;)

      • Sun_flower

        Oot kyllä joteskin lutunen tapaus:)


    • IhanaRuskaKoittaa

      Miksi et jatka tätä palstaa vaikka syksy on vielä kesken eli mitä ideaa on avata joka viikolle uusi palsta jonka sisältö pyörii vanhoilta palstoilta kopioitujen muunneltujen viestien parissa asioista, jotka eivät kuulu Kokkolan asioihin? Tällä palstalla on kyllä tilaa viidellesadalle viestille omien asioiden puimiseen, jos et ole huomannut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      223
      1888
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1282
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1159
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      80
      1113
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      872
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      52
      765
    7. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      756
    8. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      716
    9. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      53
      709
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      694
    Aihe