On mennyt pikkasen yli

Kitu.kitu

Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin kytätä kissoja ja koiria jotka juoksentelevat hetken vapaana, sen ymmärrän jos koirista ilmoitetaan mutta jos nähdään kissa vapaana iin heti otetaan kuvia ja laitetaan nettiin, ja tietenkin pitää loukuttaa kissa heti. Hommatkaa nyt hitossa jotakin tekemistä, naurismaan aidatkin nauraa luvialaisia.

14

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissaton

Hienoa että jokumuukin on huomannut näiden vanna be Anja Eerikäisten turhanpäiväisen vouhotuksen kissoista

• kisuliinit

Jep. Samaa ihmetelly. Jo on maailmankirjat sekasin. Kissat on maailman napa.

• Kuvaustavoismuuttaa

Luviatietoa kuntalaisille -palstan kuvailussa lukee, että onko koira tai kissa hukassa;))))) Huh huh.

• mustikatt

onko tutkimuksia kuinka paljon kissat tappavat myyriä,hiiriä,rottia elämänsä aikana esim maalaistalon ympäriltä?nämä eläimet levittävät monenlaisia tauteja.lukematon määrä kuitenkin kissa näitä tappaa..pieni prosentti ihmisistä kuolee esim myyrä kuumeeseen,useat sen saavat kuitenki myyräkuumeen.parempi kuin nämä rottaeläimet hävitettäisiin talojen lähettyviltä.

• kissatliekaan

Yhdysvalloissa yliopiston luonnontieteiden opiskelijat muutama vuosi sitten tekivät tutkimuksen aiheesta. He seurasivat ns. kotikissojen käyttäytymistä ainakin kahden vuoden ajan. Lopputulema oli aika karua, kissat nimittäin tappavat lintuja paljon oletettua enemmän. En valitettavasti ole tallettanut tuon selvityksen tuloksia mihinkään, mutta pelkästään Yhdysvalloissa tuo kissojen tappamien lintujen määrä on vuosittain kymmeniä miljoonia.
        Ja nimimerkiltä "mustikatt" kysyisin että milloin ja kuinka usein olet nähnyt kissan tappamassa myyrää tai rottaa? Taidat nyt autuaasti sotkea hiiret, myyrät ja rotat. Jonkun pikkuruisen päästäisen kissa tietysti mielellään riepottelee hengiltä, tajuamatta sen paremmin kuin omistajansakaan päästäisen olevan lailla rauhoitetun!

• Kisulikin

Kunnon maalaiskissa ottaa isonkin rotan kiinni. Nähty monta kertaa.

• Kissaton
        Kisulikin kirjoitti:

Kunnon maalaiskissa ottaa isonkin rotan kiinni. Nähty monta kertaa.

Niin otta ja se on syy miksi nuo nurkissa kulkevat kissa saavat elää

• Vaivan.näkijät

Niin täytyy sanoa että ei ole edes käynyt mielessä ilmoittaa jonnekkin hiton luviatieto kuntalaisille sivustolle että näin vapaana kissan. Ehdotan että käy tarkistuttamassa tk päänupin.

• Hulluutta

Täysin samaa mieltä!

• Alakyläntie

Paras on tämä yksi ketä ilmoittaa siellä koska käärmeestä tai hirvestä. Varmaan on molemmat samalla paikalla vielä tunnin päästä että tietää varoa. Ilmottais ennemmin omasta pojastaan missä milloinkin ajelee 200km/h aineissa kun siitä on enemmän väärää kuin koko kylän eläimistä yhteensä

• Kylläkulkee

Täysin olen samaa mieltä kanssasi asiasta.

• Em.mää.vaa.tieä

Jos se antaa salakielellä vinkkejä pojalleen, tietää missäkohtaa hiljentää kun poliisit jahtaa kilvetöntä autoa, kortti tietenkin on plakkaris.

• Pappiksenkytät

Toisaalta parempi kulutta aikaa kyttäämällä elukoita kuin ihmisiä. Kyttiä ja kyttäpariskuntia riittää:) Huvittavaa.

• Koiratkissatkuriin

Onko mitään järkeä siinä, että noita kissoja otetaan useampia pieneen kämppään? Ei ole. Eikse ole eläinrääkkäystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe