soittais nyt ovikelloasi? Avaisitko? Pyytäisitkö peremmälle, vai sanoisitko mitä vttua sä täällä teet tähän aikaan?
Mitä tekisit jos kultsus
17
596
Vastaukset
- Ylläriteisovi
En usko että pääsis sisälle kun en ole kotosalla.
Jos soittais etukäteen niin voisin olla paikalla. - vaikeekysymys
En tiedä mitä tekisin mutta en ehkä kuitenkaan tuota viimeistä.
Tietysti pyytäisin peremmälle. Olisi iloinen yllätys
- nainenunelmoi
pyytäisin sisälle ja yöksi peiton alle viereen tietysti :)
- Pyytäsinsisälle
Huolestuisin.
- vastaannyt
Hyppäisi kaulaan! Varmaan moiskauttaisin muutaman pusunkin.
Avaisin, pyytäisin peremmälle, keittäisin kahvit🍵pusunkin saisi jos sitä haluaisit💟
- saasitäyrittäärinkutella
Tuo minun ovikello ei ole toiminut vuosikausiin. Eikä ole tarvista laittaa kuntoon..
- eipätaidatietääovikoodia
Noh, jos olisi se tietty, niin tietysti pyytäisin peremmälle ja toivottaisin:"tervetuloa":)
- häntietääsen
Hän tietäisi soittaa puhelimella minulle mieluummin kuin ovisummeria.
- Onkojonoo
Kuinkas moni soittaa sulle
- Katseltais_tähdenlentoja
Laittaisin kengät jalkaan ja lähettäis yhessä ajelulle johokin mukavaan paikkaan jossa saisimme olla rauhassa kahdestaan..
- Sieltäkotiin
Koska palaat?
- tähdettähdet
Minne mentäis ja kumpi ajais?
- Näinminä
Näen kamerasta jos tulee pihaan. Ehdin sutasta huulipunat ja kohentaa rinnat 😂
- käytöksensäkertomaa
Olisi todella outoa, jos tulisi. Vieressä asuu ja ikinä ei ole edes mun pihaani tullut, vaikka olisin ulkonakin, kun ohi menee....no tämäkin kertoo varmaan jotain...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4993968Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152986Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792208Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4542058Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841384- 1571313
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631178- 811085
- 611079
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411038