soittais nyt ovikelloasi? Avaisitko? Pyytäisitkö peremmälle, vai sanoisitko mitä vttua sä täällä teet tähän aikaan?
Mitä tekisit jos kultsus
17
621
Vastaukset
- Ylläriteisovi
En usko että pääsis sisälle kun en ole kotosalla.
Jos soittais etukäteen niin voisin olla paikalla. - vaikeekysymys
En tiedä mitä tekisin mutta en ehkä kuitenkaan tuota viimeistä.
Tietysti pyytäisin peremmälle. Olisi iloinen yllätys
- nainenunelmoi
pyytäisin sisälle ja yöksi peiton alle viereen tietysti :)
- Pyytäsinsisälle
Huolestuisin.
- vastaannyt
Hyppäisi kaulaan! Varmaan moiskauttaisin muutaman pusunkin.
Avaisin, pyytäisin peremmälle, keittäisin kahvit🍵pusunkin saisi jos sitä haluaisit💟
- saasitäyrittäärinkutella
Tuo minun ovikello ei ole toiminut vuosikausiin. Eikä ole tarvista laittaa kuntoon..
- eipätaidatietääovikoodia
Noh, jos olisi se tietty, niin tietysti pyytäisin peremmälle ja toivottaisin:"tervetuloa":)
- häntietääsen
Hän tietäisi soittaa puhelimella minulle mieluummin kuin ovisummeria.
- Onkojonoo
Kuinkas moni soittaa sulle
- Katseltais_tähdenlentoja
Laittaisin kengät jalkaan ja lähettäis yhessä ajelulle johokin mukavaan paikkaan jossa saisimme olla rauhassa kahdestaan..
- Sieltäkotiin
Koska palaat?
- tähdettähdet
Minne mentäis ja kumpi ajais?
- Näinminä
Näen kamerasta jos tulee pihaan. Ehdin sutasta huulipunat ja kohentaa rinnat 😂
- käytöksensäkertomaa
Olisi todella outoa, jos tulisi. Vieressä asuu ja ikinä ei ole edes mun pihaani tullut, vaikka olisin ulkonakin, kun ohi menee....no tämäkin kertoo varmaan jotain...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127