Tihkusade kastelee kasvojani kun kiiruhdan korot asfalttia vasten kopisten tien yli. Nilkoissani pyörivät syksyn väreissä loistavat vaahteranlehdet ja kiristän takkiani vyötäisiltä. Tuntuu kuin kylmänkostea henkäys nousisi pitkin sääriäni takkini alle, kylmäten minua luihin asti. Ojennan käteäni raskaiden lasiovien kylmänähohkaavaa messinkikahvaa kohti, kunnes yllättäen porttieri avaa oven sisältäpäin.
Edessäni aukeaa upeasti sisustettu aula, ja lämmin ilmavirta syöksyy kasvoilleni. Kävelen vastaanottotiskille ja lasken laukkuni maahan. Kerrottuani nimeni hotellivirkailija hymyilee ja ojentaa huoneen avainkortin minulle kehoittaen pikkoloa kantamaan laukkuni perässäni.
Kuljemme peräkkäin hissiin ja pikkolo painaa kattohuoneiston kuvaketta numerotaulussa. Mietin mitä viikonloppu aikookaan antaa minulle. En ole koskaan tavannut häntä aikaisemmin, tosin kuvista katsellut hänen kauniita kasvojaan niin kauan että ne ovat piirtyneet luomiini. Vaikka sulkisin silmäni, pystyisin näkemään hänet edessäni koska tahansa.
Olimme tavanneet reilu vuosi aikaisemmin chatissa, mutta lyhyen tuttavuuden jälkeen hylkäsin hänet. Hän oli ärsyttävä, koppava ja itsekeskeinen. Eikä sen hetkinen elämäntilanteeni innostanut minua uppiniskaisten ääliöiden kouluttamiseen. Sattumalta kuitenkin törmäsimme uudelleen, ja hän vakuutteli muuttuneensa. Mielenkiinnosta, päätin tavata hänet. En antaakseni anteeksi, vaan kostaakseni. Hän saisi tuntea nahoissaan kenelle aikoinaan hyppi silmille… ja maksaa siitä, katkerasti.
Hissi kilahti ylimpään kerrokseen ja kävelimme käytävän ainoan oven eteen. Olin jo aiemmin pakottanut hänet varaamaan kokonaiseksi viikonlopuksi ylellisen kattohuoneiston hienosta hotellista, en paskaakaan välittänyt hänen rahatilanteestaan. Kaikkea aiempaa ärtymystä ei edes rahalla voisi korvata, hän tulisi maksamaan niitä luonnossakin vielä vuosia eteenpäin.
Pikkolo avasi oven kortilla ja ojensi sen sitten minulle, hän asetteli laukkuni maahan ja kysyi tarvisinko mitään. Kiersin huoneet pikaisesti ympärilleni vilkuillen ja sitten totesin että kaikki asiat ovat paremmin kuin hyvin. Kauniita kynttiläasetelmia joka puolella, hedelmiä koreissa ja poreamme kylpyhuoneessa kiilsi puhtauttaan. Tästä tulisi hauskaa…
Nostin laukkuni leveälle sängylle ja aloin lajittelemaan sisältöä paikoilleen. Vaatteet henkareihin ja kosmetiikka- sekä hygieniatarvikkeet kylpyhuoneeseen. Laukkuni kätköistä kaivoin myöskin muutaman ruoskan sekä raipan, nahkaisen läpsyttimen ja akryylikepin, käsi- ja nilkkakahleet, suukapulan, nipistimiä, strap-onin, anaalitapin sekä paljon muuta mukavaa. Asettelen osan tavaroista lipaston päälle, ja loput tungen laatikkoihin.
Riisun arkivaatteeni ja käyn pikaisesti suihkussa. Poreamme olisi kutsuva, mutta en halua rentouttaa itseäni liiaksi. Haluan olla viimeistä lihasta ja aivosolua myöten tarkassa kontrollissa. Peseydyttyäni kuivatan hiukseni ja päätän jättää ne auki. Ehostan hieman kasvojani ja hieron itseeni hyväntuoksuista vartalovoidetta. Kaapista valitsen ylleni mustan nahkaisen koko luitetun korsetin jonka rintojen kupit ovat hieman läpinäkyvää harsokangasta. Jalkoihin vedän isoreikäiset verkkosukat jotka napsautan sukkanauhoihin kiinni. Mustat satiiniset stringit ja ihoa myötäilevä puoleen reiteen ylettyvä hame vielä ylle ja olen melkein valmis. Kaapista kaivan mustat nahkaiset polvipituiset saapikkaani joiden stilettikorot ovat huiman korkeat. Ihailen itseäni peilistä, kylläpä näytän hyvältä.
Sammuttelen huoneistosta valot, ja sytytän kaikki kynttilät palamaan. Niiden aavemainen hehku ja lepattava valo miellyttävät silmääni. Cd-soittimeen laitan soimaan tarkoitusta varten nauhoittamaani taustamusiikkia. Raskasta ja rankkaa musiikkia. Rajua angstia tulee purkautumaan musiikista minuun, ja minusta tulevaan orjaani. Ihoni on kananlihalla.
Katsahdan kelloa, minuuttia vaille. Hänen olisi parempi olla täsmällinen… Seuraan tarkasti sekuntiviisaria, hän tietää mitä mieltä olen ihmisistä jotka antavat minun odottaa. En siedä sellaista. Kun kello lyö tasan, oveen kuuluu koputus. Imartelevaa, ei hetkeäkään liian aikaisin, eikä liian myöhään. Hän on täysin ajallaan. Ainakin yksi asia jonka hän on minusta oppinut.
Avaan oven ja mitä eteeni avautuukaan. Kuvaakin kauniimpi poika. Täydellisine kasvoineen. Hänen huulensa ja leukansa kaari saavat vereni kiertämään. Ruskeat koiransilmät tapittavat Minua kulmien alta ja hänen silkkiset pitkät hiuksensa kehystävät noita enkelimäisiä kasvoja sanoinkuvaamattomalla tavalla. Pyydän häntä astumaan peremmälle ja ottamaan vaatteet pois. Hän katsoo Minua kysyvästi kulmiensa alta, kyllä, haluan hänen ottavan kaikki vaatteet pois yltään sillä haluan katsella häntä.
Velanmaksun aika (Koko novelli)
10
6094
Vastaukset
- novelpro
Poika riisuu vaatteensa tuolille ja astun hänen eteensä. Hän ei enää kehtaa katsoa silmiini vaan luo katseensa jalkoihin, ikäänkuin häpeillen alastomuuttaan. Avaan piikkisen paksun nahkakaulapannan ja asetan sen hänen kaulaansa. ”Tästä eteenpäin olet Minun omaisuuttani, vailla omaa tahtoa, vain Minun tarpeitani varten” sanon hänelle ja peruutan istumaan nojatuolille. Poika seisoo edessäni muutamien metrien päässä, posket punehtuneina, katse maassa. Kuinka kiihoittava näky hän onkaan alasti.
”Avaa shampanja, ja kaada sitä lasiini” komennan. Hän ottaa viereiseltä pöydältä coolerista pullon, ja poksauttaa sen. Juomaa pursuaa yli äyräiden ja paljon menee yli lasistani koska hänen kätensä tärisevät jännityksestä niin paljon. ”Nuole ne!” huudahdan. ”Nuole joka ikinen tippa jonka läikytitkin senkin kömpelö aasi!” kivahdan. Nautin tästä. Heti käskyn kuultuaan poika kumartuu pöydän luo ja nuolee kuplivaa shampanjaa marmorin pinnasta. Katson kun hänen kielensä lipoo ja kuvittelen miltä se tuntuisi litimärässä pillussani. Alan tosissani kiihottua.
Avaan jalkani ja levitän reisiäni. Nojaudun tuolissa taaksepäin ja hieron isoja rintojani, nipistelen nännejäni korsetin kuppien harsokankaan läpi kunnes ne muuttuvat kivikoviksi. Voi kuinka ihana näky hän onkaan… Siirrän toisen käteni alushousujeni sisään ja hiljaa painelen klitoristani. Pilluni suorastaan valuu käsilleni. Käsken poikaa lopettamaan siivoamisen ja kävelemään eteeni. Kun hän huomaa kiihkeät hyväilyni, ja hänen silmänsä ikäänkuin räpsähtävät, hän ei uskalla edes katsoa. Hänen peniksensä on kovettunut, ja seisoo ylväästi. Jumalauta kuinka kiihoittavalta hän näyttääkään.
Poika tulee seisomaan eteeni ja asetan kaulapantaan talutushihnan. Kiskon hänen kasvonsa lähelleni niin että hän joutuu polvistumaan ja työnnän pillunesteistäni liukkaat sormet hänen huulilleen. Sivelen kauniita amorinkaaria hetken ja sanon ”Ime niitä! Lutkuta kuin huora asiakkaansa kyrpää”. Poika avaa huuliaan ja tungen etu- ja keskisormeni hänen suuhunsa… se on märkä…lämmin ja pehmeä. Hän imee sormiani kiihottavasti… silmät kiinni ja keskittyneenä. Otan kiinni hänen peniksestään ja poika sävähtää. Melkein hyppää ilmaan ja avaa silmänsä. Kukaan ei ole koskenut siihen pitkään aikaan. Hän ei ole runkannutkaan sitä pitkiin aikoihin koska olen kieltänyt. Liikutan esinahkaa muutamia kertoja edestakaisin ja hän lopettaa imemisen ja alkaa huokailla. ” Ime niitä sormia lutka!” karjaisen. ”Ei sulle kukaan antanut lupaa lopettaa!”. Poika kiemurtelee käteni alla, penis sykähtelee ja alkaa valua kiiltävää nestettä. Kuinka kiimainen pikku-huora tuo poika onkaan. Nykäisen sormeni ulos hänen suustaan ja läväytän voimakkaasti kiveksille samalla kun toinen käteni puristaa hänen kyrpäänsä kuin hengenhädässä. Poika irvistää välähtävästä kivusta ja taipuu hieman etukenoon tarraten käsillä haaroihinsa. Irroitan otteeni hänestä ja lyön avokämmenellä kasvoihin. ”älä kiemurtele, pysy paikoillasi senkin nynny!” Lyön uudestaan niin voimakkaasti että poika kaatuu kyljelleen lattialle. Hänen huulensa alkaa valumaan verta ja nousen raivoissani. ” Sotket kokolattiamaton! ääliö! Katso mitä sait aikaan!” Tarraan häntä hiuksista ja kiskon muutaman mertin pitkin lattiaa hänen huutaessa ja riuhtoessa. Uskomaton valittaja. Nynny vittupää joka nyyhkii pienistä. Ei kestä edes pientä kipua. Olisi mies eikä mikki-hiiri!
Potkaisen häntä kylkeen niin että poika käpertyy sykkyrälle. Se kuolaa ja valuu verta, nyyhkyttää ja ujeltaa kuin joku säälittävä hintti. Nappaan käsikahleet ja kiinnitän pojan kädet vartalon etupuolelle kiinni. Puristan tiukat klipsit hänen nänneihinsä ja nilkkakahleiden väliin asetan tangon joka pitää hänen jalkansa levällään. Kieräytän pojan vatsalleen, käsken hänen koukistamaan polvensa, ottamaan kyynärvarsilla tukea maasta ja painamaan päänsä lattiaan. Peppu pystyssä hän kyyhöttää edessäni. Nyt hän saa maksaa. - novelpro
Otan ensin nahkaisen hapsuruoskan. Alan läimiä sillä pojan selkää, lanteita, pakaroita ja takareisiä. Viuhunta täyttää ilman ja poika nyyhkyttää hiljaa. Katson kuinka tuo kaunis poika on edessäni, perse pystyssä kuin halvalla huoralla. Iho alkaen punehtumaan ruoskaniskuista. Haluan enemmän. Tämä ei ole vielä mitään. Päätän pelata varman päälle ja laitan pojalle suukapulan. Ei kuitenkaan osaisi enää kohta olla hiljaa, eikä sen tarvitse koko hotellia herättää. Heitän ruoskan pois ja tartun nahkaiseen raippaan. Napsuttelen sen lenkkipäällä ensin kevyesti iholle, ihan vain kokeillakseni millaisen reaktion se saa aikaan. Aivan yllättäen läväytän kovalla voimalla raipan pakaroille… Poika nytkähtää ja ulvaisee kovaa, onneksi suukapula peittää pahimman. Lyön uudestaan ja uudestaan, välillä hieman hiljempaa, välillä taas kovempaa, eri puolille kehoa, en halua että hän pystyy arvaamaan etukäteen iskuni voimakkuuden. Alan tuntemaan suurta hurmosta sitä enemmän mitä punaisemmaksi iho muuttuu. Lyön kauniita ristikkäisiä sivalluksia selkään ja pakaroille, alas pitkin reisiä mutta ne alkavat sotkeutua. Koko ihoalue on kirkuvan punainen. Hänen kyrpänsä seisoo kivikovana, ja kivekset ovat nousseet ylös tiukoiksi palloiksi. Läväytän alakautta raipan vasten kiveksiä. Hän on kuin sähköiskun saanut. Koko keho hypähtää ylös ja hän karjaisee voimiensa takaa. Olipa onni että laitoin suukapulan…
Kumarrun alaspäin ja revin hiuksista hänen kasvonsa vasten omiani. ”Haluatko lisää?” naurahdan. Poika puistaa järkyttyneenä päätään. Veri ja kuola valuvat hänen suustaan pitkin leukaa ja hänen silmänsä ovat itkusta punehtuneet. ”Et halua?” kysyn uudelleen. Taas poika ravistaa päätään silmissään pelokas katse. Voi kuinka nautinkaan tästä… En todellakaan aio lopettaa tähän. Otan pienestä rasiasta nipsuja, pieniä ja voimakkaasti purevia hammastettuja nipsuja. Siirryn hänen taakseen ja napsautan yhden hänen kiveksiinsä. Poika nytkähtää ja vetää itseään kauemmas… Ihankuin se auttaisi jotain. Lisään nipsuja, ja joistakin kohtia alkaa valumaan verta, herkkänahkainen poika tuo. Nousen ylös ja vaihdan käteeni akryylikepin. Lyön sillä pojan takaraivoa, ”pää maahan runkkari!”, ja hän tottelee. Otan kunnolla vauhtia ja pamautan kepillä täydeltä laidalta pakaroille niin että isku osuu myös kiveksiin. Hyvä ettei keppi katkea! Tämä on jo pojalle liikaa… Hän luhistuu vatsalleen ja alka nyyhkyttämään yhä kovempaa. Kepin jäljiltä punaiselle iholle piintyy kirkkaan valkoinen viiva joka alkaa vasta hitaasti häilymään pois. Sitä saa mitä tilaa. Miksi piti olla vittupää…
”Kyllästytät Minua jatkuvalla valittamisella… Onko sinusta mihinkään?” kysyn ärsyyntyneenä samalla availlen hänen kahleitaan. Irroitan suukapulan sekä nipsut ja katselen poikaa jalkojeni juuressa. Hän kääntyy lattialla, kyyristelee ja alkaa hapuilemaan käsillään saapikkaitani. ”Nuole niitä!” komennan. ”Kyllä Valtiatar” hän sanoo vapisevalla äänellä ja alkaa nuolemaan saappaideni kärkiä, nousten ylemmäs pohkeitani pitkin, lipoen nahkaa kielellään. Ikäänkuin kerjäten anteeksiantoani. ”Paikoillasi!” sanon, ja istahdan itse sohvalle. ”Nyt, ryömi tänne, konttaa luokseni senkin typerys…” Samalla katsellen pojan jäntevää vartaloa… Hänen hiuksensa roikkuvat silmillä ja poika konttaa varovaisesti luokseni samalla kun kiskon hieman talutushihnasta. ”Nuole lisää, ylös reisiäni pitkin” kehoitan. Poika jatkaa kengän reunankin yli, nuollen ihoani verkkosukan läpi, työntäen päätään jalkoväliini. Tunnen kuuman hengityksen ihollani ja alan kiihoittua yhä enemmän. Otan tiukan otteen pojan hiuksista ja painan hänen kasvonsa vasten kostuneiden alushousujeni haarakiilaa. ”Nuole Minua housujen läpi!” Tunnen kuinka hän maistelee kangasta joka maistuu ihan Minulle. Makealle. Ihanalle. Ja hänen kuuma hengityksensä polttaa pimppiäni kankaankin läpi. Tönäisen pojan kauemmaksi ja vedän housut jalastani. Nostan hameeni vyötäisille ja siirrän jalkani tuolin käsinojille. Korkealle, kauas toisistaan… Olen avoin hänen edessään. - novelpro
”Nuole!” käsken, ja revin pojan hiuksista takaisin jalkojeni väliin. Poika nuolee ensin pitkin vedoin, kutittelee kielellä klitoristani. Ottaa sen suuhun ja imee. Välillä siirtyy alemmaksi ja nussii Minua kielellään. Olen hurmiossa. ”Kovempaa, paremmin, voimakkaammin!” huudan ja neuvon. Nostelen lantiotani hänen kasvojaan vasten ja pyöritän peppuani. Raadan ja revin poikaa hiuksista. Painan sen päätä niin kovasti pimppiäni vasten ettei se saa kunnolla henkeä. Ei väliä, kunhan Minä vain saan orgasmin. Sitten ei enää olekaan hetkeen muuta kuin oma voihkintani, pojan hengitys, märän pimppini litinä… Mussutusta ja nassutusta. Imemistä, lipomista, nuolemista. Saadessani orgasmin lihakseni kouristelevat, huudan hulluna. Luulen että kuolen. Mitään näin hyvää en ole saanutkaan pitkiin aikoihin… Työnnän pojan kauemmaksi ja suljen silmäni.
Onneksi edessä on pitkä viikonloppu. Minulla on nimittäin pojan varalle mielessäni vielä vaikka mitä…
-LOPPU- - sappos
Hyvä novelli.
- nospsokd
Niin oli :)
- jiromasp
Joskus on vaan aika maksaa velat!
- kosmako
niin se vain on...
- joippari
Kivaa lukemista näin aamuyöstä :)
- tepomas
Velat on maksettava mitä maailmassa velkaantuu :)
Pidin kovasti.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323023- 71517
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201336Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441161
- 371031
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133967- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887