Räjähdeainevarasto

eiräjähteille

Eurajoelle tulossa 43000kg räjähteitä sisältävä varasto. Miettikää, jos joku hullu vaikka murtautuu ja räjäyttää ne. Siinä menee koko kunta maantasalle. Ei saa antaa lupaa tuolle varastolle. Moni luulee, että lukitukset vartiointi yms estää pääsyn sinne. Asia ei ole näin. Esim. ammattivarkaat pystyvät eliminoimaan verisuren ja kaikkien muidenkin turvajärjestelmät pienellä tupakkiaskin kokoisella laitteella, joka eliminoi signaalit. Kaikki turvajärjestelmät ovat kierrettävissä tai eliminoitavissa.

12

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuumeneekuumenee

Tunteet kuumenevat. Kuumakallejen viestit poistetaan

• hetisuljettava

Olkiluoto on vaarallisempi.

• Pelkopersiis

Jonnekin ne on laitettava vissiin? Mites noi muut varastot Suomessa? Kui just Eurajoen varastoon murtauduttas?

• Eorjokinen

Vittu mitä urpoja täällä ja tuolla fasessa parkuu,asia / hakemus on ollut kaikkien nähtävillä se samainen ilmoitus oli jo kevätpuolella niin Länsi-Suomi kuin Satakunnakansa lehdessä,hakemuksesta on jätetty määräaikaan mennessä muutama huomautus eli luojan kiitos jotkut sentään seuraavat mitä kunnassa tapahtuu .

• Eorjokinen

Onko teillä muuten mitään käsitystä kuinkapaljon kunnassamme varastoidaan täällä valmistettuja räjähteitä?

• Naurettavaaitkua

Kyllä täytyy ihmetellä. Oikein lehteen kirjoitettiin juttu. En kestä. Isot ihmiset itkee -tietämättömyyttään.

• Kokkari

Kateus on paha sairaus!

• enolekade

Mitä kateutta se on, jos saamme vaarallisia räjähteitä kuntaamme. Miettii, jos toi 43tonnia räjähtää maan pinnalla, niin se tarkoittaa sitä, että taloista hajoaa ikkunat 20km jopa 30km:n säteellä. Autot lentelevät ilmaan 3-5 kilometrin säteellä. Aika vaarallista!

• Huijausaines

Mitä jos räjähdevarastoa olisikin kuntaan perustamassa persutaustainen yrittäjä. Ei olisi ollenkaan niin paha, eihän?

Saahan kunnan palkkalistoillakin olla työntekijä, vaikka hän tekee samaa työtä myös firman nimissä? Miten mahtaa mennä työaika, meneekö kunnan ja firman laskutustyöt sekaisin? Kukaan tuskin valvoo kuitenkaan?

• juttuajankuttaa

Laala laalaa laalaa, älä tuu droppaan mun tunnelmaa

• Kokkoomus

Hienoa että olet saanut lääkityksesi vihdoin kuntoon. Laula vaan, ja vaikka kovaan ääneen, jos se helpottaa omaa tuntoasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe