18.7?

Rapunen

Onko siis tuolloin syntyneitä?

9

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On syntynyt

      Keskimäärin 13700 Suomalaista 5 milj.jaettuna 365=

    • Makeman38

      Täällä yks 18.07 syntynyt ilmoittautuu ;)

      Löytyykös muita tuona päivänä syntyneitä?

    • jossu

      moi! oon syntyny 18.7 oletko sä??? olis mukava tutustua samana päivänä syntyneisiin rapuihin.. =)

      • Makeman38

        Kuten jo totesin, kyllähän meitä löytyy. Vaan oiskos vielä lisää ja jos löytyy, vois vaikka keskustelua viritellä jollain foorumilla...


      • Rapunen
        Makeman38 kirjoitti:

        Kuten jo totesin, kyllähän meitä löytyy. Vaan oiskos vielä lisää ja jos löytyy, vois vaikka keskustelua viritellä jollain foorumilla...

        Olisi mukavaa kuulla minkälaisia olette, mistä pidätte ym. Ei kun kirjottelemaan!


      • Makeman38
        Rapunen kirjoitti:

        Olisi mukavaa kuulla minkälaisia olette, mistä pidätte ym. Ei kun kirjottelemaan!

        Eli noin kolmekymppinen lievästi ylipainoinen
        äkkipikainen ja pitkävihainen Rapumies...

        Huumori on kyynisen äkkiväärää, mikä suurelta osin johtuu lapsuuden altistumisesta Monty Python-tuotannolle sekä MAD ja Pahkasika-lehdille.

        Kuinkas te muut tuona päivänä syntyneet, millainen on suhtatumisenne huumoriin, eläimiin ja vaikkapa musiikkiin?

        Eläimet: pidän kovasti, 1 kissa löytyy taloudesta
        Musiikki: kaikki muu paitsi RAP, tekno ja hiphop. Em. musiikilla pinna palaa alta mikrosekunnin.


      • Rapunen
        Makeman38 kirjoitti:

        Eli noin kolmekymppinen lievästi ylipainoinen
        äkkipikainen ja pitkävihainen Rapumies...

        Huumori on kyynisen äkkiväärää, mikä suurelta osin johtuu lapsuuden altistumisesta Monty Python-tuotannolle sekä MAD ja Pahkasika-lehdille.

        Kuinkas te muut tuona päivänä syntyneet, millainen on suhtatumisenne huumoriin, eläimiin ja vaikkapa musiikkiin?

        Eläimet: pidän kovasti, 1 kissa löytyy taloudesta
        Musiikki: kaikki muu paitsi RAP, tekno ja hiphop. Em. musiikilla pinna palaa alta mikrosekunnin.

        Olen pari vuotta alle 20 melko tavallinen (?) tyttö... Olen aika tyypillinen rapu, joka antaa tunteiden yleensä voittaa ja jolle koti ja perhe ovat tärkeitä.

        Suhtautuminen huumoriin?.. Noh, olen kyllä huumorintajuinen, mutta vain tiettyyn rajaan asti..

        Eläimistä pidän kovasti! Varsinkin koirista.

        Musiikkimakuuni kuuluu ainakin rock, mutta joskus harvoin kuuntelen myös ns. massamusiikkia.

        Eikö ravuille ole aika tyypillistä pitkävihaisuus? Minulle ei. Olen hyvin nopeasti leppyvää sorttia. Muuten melkein kaikki ravun "tuntomerkit" täsmäävät minuun!


      • Makeman38
        Rapunen kirjoitti:

        Olen pari vuotta alle 20 melko tavallinen (?) tyttö... Olen aika tyypillinen rapu, joka antaa tunteiden yleensä voittaa ja jolle koti ja perhe ovat tärkeitä.

        Suhtautuminen huumoriin?.. Noh, olen kyllä huumorintajuinen, mutta vain tiettyyn rajaan asti..

        Eläimistä pidän kovasti! Varsinkin koirista.

        Musiikkimakuuni kuuluu ainakin rock, mutta joskus harvoin kuuntelen myös ns. massamusiikkia.

        Eikö ravuille ole aika tyypillistä pitkävihaisuus? Minulle ei. Olen hyvin nopeasti leppyvää sorttia. Muuten melkein kaikki ravun "tuntomerkit" täsmäävät minuun!

        No nyt on hyvin saatu tämä aihe alkuun.
        Tosin minua hieman ihmetyttää että eikö meitä muka ole enempää kuin 3 tuona päivänä syntynyttä... vai eikö sana ole vielä levinnyt. Olisi tosiaan mielenkiintoa nähdä kuinka monta ja millaisia meitä on. Että saadaanko tuosta päivästä jotain tilastollista poikkeamaa...


        Mitäs muuten ovat nuo tyypillisen Ravun tuntomerkit?? Eli millainen on ns Arkkirapu jota ei mikään muu nouseva tai laskeva horoskooppimerkki sotke ??

        Minä kun en tiedä ja suhtautumiseni astrologiaan on hiukan skeptisellä pohjalla.

        Jaa että tunteiden pitäisi viedä... mikähän minussa on mennyt kieroon kun niitä tunteita pitää välillä vähän etsiskellä tuolta pään sisältä.

        Outo yhteensattuma muuten... omistamassani koneessa kovalevyn sarjanumerossa 4 ekaa lukua 1807


    • Hunajatytsy

      Juu;) olen 18.7:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe