Oisko kellään tuntomerkkejä kyseisistä jannuista et sais rysän päältä kinni
tunnistettava
20
800
Vastaukset
- Kyllävainn
Painu s-marketin huudeille siellä ne kaikki muutkin kyylärit ja kortteripoliisit pyörii.
- SerlokkiJohnHolmes
Kuka pitäisi tunnistaa? Mitä tehnyt?
- Kukamitähähh
Akkas bylsii naapuris ukkoa
- vaionko
Kukamitähähh kirjoitti:
Akkas bylsii naapuris ukkoa
Minä haaveilen naapurin vosusta. Viikonloppuna,kun sen ukko lähtee sorsajahtiin,niin minä lähen yrittämään.
- Ähähähähähää
Siihen se sitten jääkin vaan yrittämiseksi
- arvasitväärin
Ähähähähähää kirjoitti:
Siihen se sitten jääkin vaan yrittämiseksi
Ei muuten jäänyt. Ukko oli jossain kaislikossa,mutta minä ammuskelin räkäpäitä sen makkarissa. Oli muuten vosu aika puutteesa.
- palokanpena
Onko sulle käynyt niin ikävästi,että ei enään ota eteen,vai miksi aihe on noin lähellä sydäntäsi,että useammalla palstalla näitä eunukki juttuja huutelet. Mene käymään urologilla,niin saatat saada apua vaivoihisi. Toisaalta,ei vanhuus tule yksin,se tuo kaikenlaisia vaivoja tullessaan. Tuollainen dementiaan viittaava,siis yhden asian toistelu on myös niitä merkkejä. Mutta älä masennu,jos se sun akka on viellä siedettävissä mitoissa ja kostuu muutakin,kuin paloletkulla,tai vaseliiniprässillä,niin kyllä ainakin kylän juopot aikamiespojat sitä hoitavat.
- Njähnjhäh
Menes nyt turvenuija sinne hökkeliisi tumputtaan joka on yhtä kuin paska junttilan tuvan seinässä.
- palokanpena
Njähnjhäh kirjoitti:
Menes nyt turvenuija sinne hökkeliisi tumputtaan joka on yhtä kuin paska junttilan tuvan seinässä.
Älä ota sitä noin henkilökohtaisesti. Kyllä apua kannattaa hakea. Sinullakin on näköjään useampiakin syitä siihen. Ja eikä tuota nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle joutumista kannata ottaa tuolleen,että vittuilee koko yhteiskunnalle. Syöt vain kiltisti lääkkeesi,niin kyllä se siitä. Yleensä ne mielialalääkkeet eivät aiheuta tuollaista lerppakullisuutta,vaan aivan päinvastaisen ilmiön. Mutta johtuneeko sitten siitä,että sinun kohdalla tuo ei ole lääkkeillä hoidettavissa.
- Vinkvinkvinkk
Siellä huutelee itse peräkamari nysvä joka orpona tumputtaa pikku kopissaan joten vetele vellit sinne läppärille TAUNO.. 😁
- yritä-ymmärtää
Vinkvinkvinkk kirjoitti:
Siellä huutelee itse peräkamari nysvä joka orpona tumputtaa pikku kopissaan joten vetele vellit sinne läppärille TAUNO.. 😁
Ei se Ykä mene silleen,kuin sinulla. Ei kaikki tee sitä useita kertoja päivässä,kuten sinä. Normaalille ihmiselle riittää huomattavasti vähempi. Mutta ota tämäkin sitten lääkärin kanssa puheeksi,kun viikolla menet kohtrolliin.
- Rouva50
Tässä idea menkääs nyt "neidit" sinne halpa hallin kahvioon voivottelemaan porukalla erektio ongelmianne. Jospa se viisari värähtää edes asteen verran.
- palokanpena
Se alkaa lauantaina metästyskausi. Ne lähtee ukot jänisjahtiin ja eukot poikkee kaupungissa.
- Hehehehee
Ai missä siellä paikallisessa juottolassa leikkiikö ne vaikeasti saatavaa seinäruusua.
- Anonyymi
Naisista ainakin vaalea joka ajaa lava amerikanautolla
- Anonyymi
Oikeesti ei kai?? Mie en kestä
- Anonyymi
Muittareitaha se on
- Anonyymi
Niin kuin sinäkin
- Anonyymi
Ei satu olemaan!
- Anonyymi
Voi hyvät lapset, kun on ISOT ongelmat teillä. ???!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646578
- 541945
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441751- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3451112Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511065Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907