Olen menossa Intian Goaliin. Minulla on lääkkeitä. mms masennuslääkkeitä, neuroleptejä ja Concertaa kolmen kuukauden annos. Syön päivässä aika paljon Cocertaa, joten mukanani on aika satsi huumausaineita. Concertaa 36 mg tabletteja 180, eli kaksi päivässä.
Hankin lääkäriltäni kansainvälisen resepti. Tuleeko tulissa viisumeita katsottaessa ongelmia, jos ne tarkistaa matkatavarat siitä syystä, että olen varmasti hermostuneen näköinen ja oloinen?
Onko parempi, että ostankin lääkkeet kansainvälisellä reseptillä Intiasta, kun ole maan sisällä. Tosin ei tule Kela korvausta ja Olazabiin maksaa siellä paljon. Jos tuon Suomesta olazabiinit ja kaiken muun ja concertat tai jotakin metylifendaattia tai amfetamiinia, ostan paikalisesta apteekista. Kupi on parempi, Kelan korvaamat lääkkeet Suomesta, tai ostaa metyylivendaaitit , jota concerta sisältää paikalisessa apteekista”
Pelkään ehkä ihan turhaan, koska en tehdä vielä mitään Intiasta. Afrikassa, Keniassa olen käynyt pidempään ja sieltä sain Ritaliineja ilma reseptiäkin ostettua. Onko Intiassa tiukemmat huumausaine / lääke lait kuin mm. Keniassa? ja miten lakeja käytännössä sovelletaan, onko turisti suurennuslasin alla? Tai päinvastoin viranomaiset Intiassa ovat ympäripyöreämpiä, turistin hyväksi?
Keniassa mm. Polisi hanki minulle lääkärin, joka kirjoitti minulle Ritaliineja ja muita lääkeitä, koska vointini pitkän matkan jälkeen oli hieman huono. Olin Keniassa myös 3 kuukautta 2008.
Mten Intiassa virnomaiset suhtautuu ADHD lääkeisii
haavottunutleijona
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25217397Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18012358Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El696147MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny214965Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694965Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.314074Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843635Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja233622NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413141Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463119