Early bird valmennus hömppää

Gekkonenki

Silmät kertovat paljon ihmisestä. Terveydestä, jaksamisesta tms. oletko läsnä? Oletko onnellinen? Onko kaikki tasapainossa?

Minun VALMENNUKSISSA tärkein asia on löytää tasapaino kaiken kanssa.
Kuten ehkä tiedätte minulla on energiaa ja voimaa heitellä järjestysmiehiä ja vaikkapa kanssaihmisiä esim. festivaalien Vip-teltoissa.
Äidillisiä otteita saatan jakaa minua nuoremmille ja kauniimmille tummille kaunottareille, joista minun pupu Steppuli voisi olla kiinnostunut. Minun työni on kuntoilla ja lomailla 24/7 vaikka keski-ikää lähestyvänä kahden lapsen äitinä en voi mitenkään pärjätä urheilussa nuoremmille kilpasisarille. Onneksi poikaystäväni (tulevan mieheni) tuki mahdollistaa harrastelun ja hömppä puuhastelut. Työnteko on sivuseikka, toki teenhän minäkin töitä koneella, eli valkopesen tarinaani luottotoimittajien kanssa ja somessa lähinnä kehun ja kuvaan itseäni.

21

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JalkaAki

      Ootte ilkeitä.

      • Totuus-kirpaisee

        Mitä tossa on ilkeetä?
        Totta joka sana.
        Naisesta on tosi vaikeaa löytää mitään positiivista sanottavaa, vaikka kuinka yrittäisi.
        Kaikki muijan elämässä perustuu valheelle ja yleettömälle , perusteetomalle uholle ylivertaisuudesta.
        Tyylipuhdas narsistihan se on. Tonkaltaisen ihmisen vaikutuspiirissä kaikilla on paha olla—kuten on huomattu


      • fhwhfiwgfigwg

    • Munacoiso

      Tottahan tuo turina oli.

      Martinasta ei ole mitään hyvää sanottavaa...

      • annamäpuhallan

        Perskele kuinka sua kirvelee.


      • HanskiGladiaattori
        annamäpuhallan kirjoitti:

        Perskele kuinka sua kirvelee.

        No kirvelee yhä kun viime kesänä kupan sain.


    • Nooraaa

      Videolta näkyi kuinka järkkäri nosti Martsukan ilmaan, mutta naisen omien sanojen mukaan hän heitteli itse järkkäreitä.
      Sanoisin että patologista valehtelua ja vääristynyt minäkuva.

      • voiyksinkertainenpelle

        Sinähän tuota olet täällä jankuttanut, että Martina oikein tappeli järkkärien kanssa, vaikka totuus oli toisenlainen. nytkö sä pyörrätkin puheesi ja laitat ne sanasi Martinan suun valheiksi?


      • yh-ämmät
        voiyksinkertainenpelle kirjoitti:

        Sinähän tuota olet täällä jankuttanut, että Martina oikein tappeli järkkärien kanssa, vaikka totuus oli toisenlainen. nytkö sä pyörrätkin puheesi ja laitat ne sanasi Martinan suun valheiksi?

        "Sinä"? Et taida tajuta, että täällä on kymmeniä Martinalle naurajia? Sinä ja pari muuta vajakkia itkien puolustatte jumalatarta ja 99% kansasta nauraa hänelle ja teille.

        Olette luusereita.

        "laitat ne sanasi Martinan suun valheiksi"

        Oletko vittu mamukin? Et näemmä osaa kielioppia lainkaan.


      • penskatkuumina
        yh-ämmät kirjoitti:

        "Sinä"? Et taida tajuta, että täällä on kymmeniä Martinalle naurajia? Sinä ja pari muuta vajakkia itkien puolustatte jumalatarta ja 99% kansasta nauraa hänelle ja teille.

        Olette luusereita.

        "laitat ne sanasi Martinan suun valheiksi"

        Oletko vittu mamukin? Et näemmä osaa kielioppia lainkaan.

        Ei mua itketä yhtään. Oletko olevinasi kovakin kundi, kun täällä poskeasi soitat? Hyvin mun kielioppini kuitenkin sinuun kolahti, kun noin nousi karvasi pystyyn. Lue nyt ne koulusi loppuun ja opettele siinä sivussa sivistystä.


      • suun.valheiksi
        penskatkuumina kirjoitti:

        Ei mua itketä yhtään. Oletko olevinasi kovakin kundi, kun täällä poskeasi soitat? Hyvin mun kielioppini kuitenkin sinuun kolahti, kun noin nousi karvasi pystyyn. Lue nyt ne koulusi loppuun ja opettele siinä sivussa sivistystä.

        "laitat ne sanasi Martinan suun valheiksi"

        Mitä tämä on suomeksi


    • Rixut

      Miten toistuvasti väkivallasta tuomittu rattijuoppo,salarakas, pettäjänainen voi puhua onnellisuudesta tai tasapainosta, jos/kun on itse esimerkki henkilöstä joka on täysin epätasapainossa ja voi henkisesti erittäin huonosti?
      Yksikään fiksu ja hyvän itsetunnon omaava nainen ei käy toisten naisten kimppuun festareilla ja saa silmitöntä raivokohtausta.

    • Sitä-saa-mitä-pyytää

      Nyt se horisee instassa kuinka olis niin paljon kivempaa kun ihmiset puhuis vain positiivisista asioista.
      Niinpä, mitäs jos joskus muijakin antaisi aihetta sellaiseen?
      Vaikea uskoa tän tyrkyn tasapainoisuuteen ja onnellisuuteen viime aikaisen käytöksen perusteella.
      Tuomio pahoinpitelystä ei naista heilauttanut mihinkään ,ei edes anteeksipyyntöön uhrille.
      Kännivonkaus festareilla oli varatulta naiselta vain läppä,kun uhri torjui selkeästi tympääntyneenä lähentelyn.
      Positiivisuudenkin pitäisi perustua tosiasioihin muuten se on vain onttoa löpinää.
      Mutta hei! Niinhän kaikki ton miehensä rahoilla pynttäytyneen turhakkeen sanomiset on

      • annamäpuhallan

        Mikäs pakko sun on Martinasta olla mitään mieltä? Ihan kun sulla olisi velvollisuus häntä arvostella yhtään mistään. Eikä hän sinua tarkoittanut, vaikka niin kai kuvittelet. Hän nyt vaan on piikki sun lihassasi jostain kumman syystä. Ja taas kirvelee.


      • Sitä-saa-mitä-pyytää
        annamäpuhallan kirjoitti:

        Mikäs pakko sun on Martinasta olla mitään mieltä? Ihan kun sulla olisi velvollisuus häntä arvostella yhtään mistään. Eikä hän sinua tarkoittanut, vaikka niin kai kuvittelet. Hän nyt vaan on piikki sun lihassasi jostain kumman syystä. Ja taas kirvelee.

        Mikä velvollisuus sulla itselläsi on puolustaa tätä tyrkkyä?
        Jos se itse malttais pysyä hiljaa asioistaan ,niin ei olis vaarassa joutua arvosteltavaksi.
        Julkisuudesta ansionsa tienaava, kouluttamaton tyhjäpää jakaa ohjeita fiksuimmilleen blogissan kuin muka noudattaisi noita lainattuja viisauksia itse.
        Sehän kerjää ihmisiä reagoimaan.
        Sun kaltaiset fanit saa sen uskomaan, että on suosittu vaikka todellisuudessa suurin osa ihmisistä syvästi inhoaa tätä vosua ja kaikkea mitä se edustaa


    • AMB123

      Martwiina on itse se, joka on julkisesti haukkunut lähes kaikki muut julkkisnaiset aina Sofiaa myöten. Miten hän yht'äkkiä kyselee positiivisten sanomisten perään? Martwiinan pitäisi mennä käytöskursseille. Ihmisiä ei vedetä turpaan eikä heitä käsketä julkisella paikalla painumaan vitt##n, kuten hän itse toimii. Joku Seven voisi haastatella hänen entiset kauneuskilpailukanditaatit, niin kuultais millainen pomo on kulissien takana.

      • kortekusettaja

        Alex ja Dazzlers-tanssijat voisivat kertoa miten Martina maksoi sovitut maksut...


    • Eixsjee

      Miksi ystävät katoavat salarakkaan ja Tuksun ympäriltä? Ei kai näissä naisissa ole jotain vialla?
      Molemmat ovat omasta mielestään ihania ja kilttejä ihmisiä?

    • jgsirohgohgouhao

      Perataanpas nyt tämäkin härskiintynyt silli ihan ruotoja myöten, eli kuka tämä kyseinen tyyppi oikein on olevinaan.
      Ilmeisesti tyyppi lahnaili Vesa Keskisen "salarakkaana" ja joku valpas tuottaja päätyi tekemään musiikkikappaleen, jossa tämä "salarakas" oli "laulajana" jonkun toisen salarakkaan kanssa, jonka nimi ei nyt just tule mieleen. (Joku vaalea muija kuitenkin, jos en väärin muista).
      Epäselväksi jäi, tuliko lestadiolais -alueelta oleva perijä Vesa Keskinen kuuluisaksi Martinan kautta, vai kävikö niin että molemmat nousivat julkisuuteen juurikin toinen toistensa kautta, eli ansio on itseasiassa tuon lauluntekijä -tuottajan ansio, koska sai molemmat esille.
      Julkisuus generoitui sekä Martinalle että perijä Vesa Keskiselle jonka isä piti kai jotain kyläkauppaa.
      Keskeltä ei mitään ei luultavasti olisi tullut Keskinenkään esille ilman Martinan osuutta.
      Joka tapauksessa koko episodista voi nähdä miten mitättömiä ovat Suomen asiat, kun tällaisetkin totaaliset mitättömyydet päätyvät "uutis aiheiksi" ja pysyviksi julkisuuden hahmoiksi.
      Jos en väärin muista, niin uutiskynnys ylittyi Keskisen kohdalla jopa siinä, kun mies osti kymmeniä vuosia vanhan urheiluauton?!?!??!?!? (Ei helvetti).
      Oikeasti hei... Onko Suomessa todella kaikki näin olemattomissa kantimissa?
      Kaiken maailman mitätöntä roskaa ja kansa senkuin hurraa....
      Ei jumalauta, ja saatana perään....

      • Onnellinenkansa

        Kansa vaatii leipää ja sirkushuveja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe