Koko loppuelämä pilalla

loppuelämää

Minä en ole riitaa haastava tyyppi lainkaan ja sitten minua syytöntä vastaan hyökättiin ja vähäteltiin (en tiedä miksi,ihmettelen) niin loukkaannuin miksi minulle tehtiin näin.Se masensi ja pahoitin mieleni,teki mieli antaa palautetta.En minäkään ole kenenkään sylkykuppi.
Loukattua oloani olen purkanut näillä keskustelupalstoilla pitkälti yleistyksillä ja vähän piikittelyllä.
Siitä tehtiin rikosilmoitus ja vaaditaan rangaistusta.

14

2533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onsekansaa

      No ei sinun loppuelämä ole pilalla. Minä olen kyllä seurannut tätä palstaa. Kyllä täällä on moni muukin ns. Itteään purkanut. Ei nyt rikosilmoitukseen asti ruvettas. No. Ei siitä kummempia, huomautus korkeintaan. Miten ovat haukkuneet tämän sivun valvojaa räikeesti. Suorastaan törkeästi. Sekö on luvallista. Ja ei pidä henkilökohtaisuuksiin tietenkään mennä. Suurempiakin asioitakin tapahtuu. On haukuttu TK. Väki. Ja homot. Sitä minä eniten ihmettelen. Homojen parjaamista, mitä tänne on syötetty... 👀. Ihan kuin se muille kuuluisi seksuaalisen suuntautuminen. Valvojan pitäis tehdä ilmoitus tosi törkeestä arvostelusta..

      • vrttyy

        Kirjoitin tänne, että todellakin muille seksuaalisen suuntautumisen EI pitäisi kuulua. Sateenkaari porukat marssivat kuitenkin kaduilla lippuja liehuttaen ja meuhkaavat seksuaalisesta suuntautumisestaan, jonka EI pitäisi kuulua muille, niinkuin kirjoittajakin tässä totesi, jolle kommenttini tulee. Kommenttini poistettiin sääntöjen vastaisena, Mikä tässä mättää.


      • Onsekansaa
        vrttyy kirjoitti:

        Kirjoitin tänne, että todellakin muille seksuaalisen suuntautumisen EI pitäisi kuulua. Sateenkaari porukat marssivat kuitenkin kaduilla lippuja liehuttaen ja meuhkaavat seksuaalisesta suuntautumisestaan, jonka EI pitäisi kuulua muille, niinkuin kirjoittajakin tässä totesi, jolle kommenttini tulee. Kommenttini poistettiin sääntöjen vastaisena, Mikä tässä mättää.

        Niin, tuo on kyllä totta. Kun se ei tosiaankaan muille kuulu, ei sitä välttämättä ole tarvis kaduilla julistaa. Kukin eläköön niin kuin parhaakseen näkee, kunhan se pysyy yhteiskunnan sääntöjen sisäpuolella...


    • ABCabc

      Täällä on lähivuosina haukuttu ihan selkeästi tunnistettavia ihmisiä, vaikka nimiä ei olekaan mainittu. Jokainen aikuinen ihminen tietää, että siitä joutuu vastuuseen. Kannattaa miettiä mitä nettiin kirjoittelee, rangaistukset on koventuneet.

    • Kaikkihyvin

      Minä olen mies. Yksi nainen yritti täällä minua morkata monta kertaa. Lopulta ilmoitin valvojalle, että poistaa sen viestit. Niin myös kävi..
      Eipä naisen omakaan yritystoiminta onnistunut, ja taitaa kuivua lopullisesti pois.. Rankaisu tuli...

    • Hupsistarallaa
      • Jauhopää

        Itse asiassa minä vähän odotankin että syytteitä alkaisi ropista postilaatikkoon. Sieluni silmin näen jo 7 päivää lehden otsikon: En ole ikinä n******t kaupungin rahoilla tai tutkiva journalismi ohjelma MOT alkaisi tutkia sitä mitä on tehty ja kenenkä rahoilla. Kaupunki saisi kerrankin media näkyvyyttä ja insinöörinkin maine alkaisi jälleen kasvaa alan miesten keskuudessa kuin kommunisti johtajilla Erich Honeckerillä ️ja Leonid Brežnevillä aikoinaan. #vanhathyvätajat #ddr #sosialismi # sosialismikäytäntö


      • SerkkuPutin

        Jos Suomi alkaa huhuilla tosissaan Naton jäsenyyttä, niin Putin antaa Karjalaa takaisin suuren lohkareen. Silloin ajatukset muuttuu...


      • Myrskyluodonmaija

        Niin muuttuu. Taisi vähän, ainakin vähäksiaikaa rauhottaa tätä palstaa. Luulempa että monikin miettii mielessään mitä on tullu kirjoiteltua.


      • Voivoi

        Mutta, se on harmi, että yksi joutuu vastuuseen. Sinne olisi jonossa meni öitä. Ei siellä loppusalla montaakaan asiallista kommenttia ollut. Sehän meni aivan mahdottomiin. Valvojaa tosiaan parjattiin kovinkin ilkeästi. Sitten ihmeteltiin miksi Valvoja poistaa viestejä. Ne jotenkin sokeutui, koko palstan kans. Sielähn alettiin käyttämään nimiäkin. Jos täällä pitää itseään purkaa, parempi olisi ollut mennä psykiatrille, he on sitä varten, ja osaavat johdatella ratkaisuihinkin..


    • Kipumies

      Ei se sairaanhoitajakaan välttämättä saa itselleen kunnon miestä, vaikka on kutsumusammatti...

      • Kiipiä

        Miten se kutsumusammatti vaikuttaa miehenvalintaan? 🤔


      • Iltatulee
        Kiipiä kirjoitti:

        Miten se kutsumusammatti vaikuttaa miehenvalintaan? 🤔

        Yksi mies ainakin kerran kehui, että hänellä on vaimona sairaanhoitaja, ja jopa ylpeili sillä. Sitä en tiedä olivatko he onnellisia.


      • Kiipiä

        Niin no, se on hänelle ollut joku hatun nostaja. Ammatilla ei ole mitään merkitystä suhteen onnellisuuteen...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe