MInun moottoriveneeni koostuu 2,5m kumiveneestä ja 2,5hv perämoottorista. Veneilen lähisaarissa. Olisikohan minun syytä liittyä trossiin? Ps. Kumiveneessäni on myös airot.
Trossiinko?
4
306
Vastaukset
- aatoserkko
KYLLÄ ON! MULLA ON UIMAPATJASSA TROSSITARRA
- varmuuttako
Minne kumiveneessä pitää trossitarra liimata? Perälautaan vai keulaponttooniin?
Skenaario: Jos moottorihäiriötapauksessa sattuu olemaan pohjoistuuli ja se vie avomerelle kohti Viroa, riittääkö kännykkä, että saa kutsuttua apua? Vai pitäisikö olla peräti satelliittipuhelin, jos ehtii ajelehtia avomerelle?
"Puutteet navigointitaidoissa lisäävät paikallistuntemusta."
- trossiatrossinperään
Vastaukseni kysymykseesi:Kyllä,ehdottomasti sillä olet tukemassa lähimmäistesi harrastuksia.
- pakumies671
Kyllä kannattaa liittyä, jos juoru, että ovat hinanneet mailitolkulla konevikaista purjevenettäkin vaikkei ollut tyyntä, hinaa ne ne varmaan sinutkin jos vaikka bensa loppuu vaikka airot olisikin ja kotimökki 100 m päässä. Tärkeää työtä tekevät. Ammattimiehiä ja naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159