Ikävä, nainen..
Minulla on sinua..
14
1486
Vastaukset
- kukasinäolet
ja miksi ikävöit häntä?
- vieläkin
täälläkin ikävä sinua mies..
- niiininiin
Tanja oli niin namuinen
- uusiamantroja
Aika mainiot tunnisteet ap-lla. Mutta tämä lieneekin vain sisäistä monologia itselleen.
- pelkkää
paskanjauhantaa. mitä me sillä tiedolla tehdään että joku ikävöi jotakuta.
- keksiautopoju
osta mersu 500SEC jotta loppu kakat housuistasi, kulkeeko kovaa 12000rmp kun römittää, pitäisi kestää ainakin 2 tuntia tuolla kierrosluvulla jatkuvalla paineella dynamometristä... jos ei kestä niin on normi WRC-auto turbolla.....
- ikävään
- kolmastoista_
mä en odota ihmeitä, enkä ole ajatellut hullaantua kenestäkään tähän asti tapaamastani, ja heitä on ollut suht monta. ihmiset kauhistelevat musliminaisia huiveineen - ovatpa alisteisia moisine pääkappaleineen..mutta kun ajattelee meikäläisiä kermaperseitä, kaikkea muodin, materialismin, trendien, plastiikkakirurgian, silikoni-ihannoinnin, päihderiippuvuuksien, ulkonäkökeskeisyyden yms. orjuutta, niin vähille jaoille musliminaiset "orjuudessaan" jäävät. ja kun vielä funtsii, kuinka paljon ihmiset antavat epävarmuuksilleen tilaa, tilaa peloilleen, niin... evvk muu kuin yksineläjän sarka. ihmisiä, tyypillisiä, voi tavata satunnaisesti. vakileikit leikkikööt keskenään <3 :)
- IkäväsinuA
Niin minullakin (jos olisit hän)
- Tiedätkyllä
On mullakin ikävä naista joka on narvalo
- saiskos_selvennystä
Mikä on narvalo?
(Kuulostaa joltain uudelta nisäkäslajilta😁) - saisikosuomennoksen
Siis mikä? ;D
Ikävää pukkaa......
- Painurunkkaan
Pilluu haluut. Seksihalut ja kaipuu ikävä eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684