Elävä usko jatkaa voittokulkuaan Israelissa

He ovat ottaneet uuden nimen Kristuksen seuraajat.

Nyt on Nasaretissa valtavaa innostusta.

20

731

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä maassa on elävä usko ollut aina ja ensimmäisenä ja sinne päätyy kaikki kristityt Uuteen Jerusalmiin, Jumalan Valtakuntaan, jota johtaa Jumala, ei ihminen.
      Mitä Sinä jeille kertoisit ja miten?

• On se tietysti ollut siellä alun perin, mutta sitä on kohdannut pitkä paatumisen aika, niin kuin Raamattu kertoo. Nyt elävä usko on palannut sinne, sen ovat nuoret vl:t vieneet sinne.

• TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

On se tietysti ollut siellä alun perin, mutta sitä on kohdannut pitkä paatumisen aika, niin kuin Raamattu kertoo. Nyt elävä usko on palannut sinne, sen ovat nuoret vl:t vieneet sinne.

Kerro paikka. Olen käynyt siellä, ja yhtään VL julistajaa en ole nähnyt, muita suomalaisia julistajia kylläkin ja kukaan ei ollut juuri kuullutkaan koko vl jutusta mitään?
        Miksi sinne menette, koska Jumalan on järjestänyt asian.

Lue Room. 11:26
        Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä

Enemmän kannattaisi olla huolissaan Kerhosta, sillä sille ei ole Raamattu antanut mitään toivoa nimeltä.

• Tässä Roomalaiskirjeestä:

25 Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen. 26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu:

-- Siionista on tuleva Pelastaja,
      hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
      27 Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan: minä otan pois heidän syntinsä

• Tietotuusjaelämä

Itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi..

• eli ketä tarkoitat?

• Tietotuusjaelämä
        Kesitas kirjoitti:

eli ketä tarkoitat?

Uskonlahkoja joiden tarkoitusperistä ei ole tietoa.

• Kerhon.keksintöä

Raamatusta ei löydy sanaa elävä usko.

• vapaakirkostaheivattu

Raamatusta löytyy kuollut usko. Lienee vajaakirkollisille ohutälyisille vaikeaa ymmärtää, että kirjoitamattakin on selvää, että on myös elävä usko.

• vapaakirkostaheivattu kirjoitti:

Raamatusta löytyy kuollut usko. Lienee vajaakirkollisille ohutälyisille vaikeaa ymmärtää, että kirjoitamattakin on selvää, että on myös elävä usko.

Ei löydy kuollutta uskoa, vaajamieliselle, jos löytyisi, manitsisi sen.
        Kirjoitti tai ei, niin kerhon elävää uskoa ei Sana tunne, kuten ei tunne vaajakirkollisellekaan sanaa. Tarkoittaako se, että kirjoittaja on vajaaälyinen, sitäkään ei löydy, mutta haiset sille.

• vapaakirkostaheivattu
        Kesitas kirjoitti:

Ei löydy kuollutta uskoa, vaajamieliselle, jos löytyisi, manitsisi sen.
        Kirjoitti tai ei, niin kerhon elävää uskoa ei Sana tunne, kuten ei tunne vaajakirkollisellekaan sanaa. Tarkoittaako se, että kirjoittaja on vajaaälyinen, sitäkään ei löydy, mutta haiset sille.

Vajaakirkon saa*ana höyryää.

• vapaakirkostaheivattu kirjoitti:

Vajaakirkon saa*ana höyryää.

Höyryn aiheuttaa vajaa älyinen höyrypää.

• hallelujaaaaa
        Kesitas kirjoitti:

Höyryn aiheuttaa vajaa älyinen höyrypää.

Hyvä todistus itsestäsi.

• hallelujaaaaa kirjoitti:

Hyvä todistus itsestäsi.

Sitä saa, mitä tilaa.

• Tietotuusjaelämä

Jaak.2:26. Usko ilman tekoja on kuollut. Siinä ei sanota mitä ne teot ovat mutta ehkä evankeliumin julistaminen ja lähimmäisenrakkaus ovat niitä. Ehkä?

• pempo

Ja tätä siis oppinut Kesitas ei tiennyt....

• On kyllä. uomiokin on seuraavan lainen, josta Keholla on käsitys farisealaisuudesta: Ilm. 2:23
        ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
        Tekojen mukaan tulee tuomio, uskon mukaan Jeesukseen Messiaana pelastus.
        Tuolle pempolle len asiasta puhut ainakin sat kertaa, mutta et ole tajunnut.

• pempo

Epäilen, että katsot asiaa kuin Luther, että kyseessä olisi Lain teot.
        Vaan elävä usko saa aikaan uskon tekoja, jotka eivät voi jäädä piiloon. Se ovatko ne Kristuksen opetuksen mukaisia vaan mikä on niiden vaikutin ja mitä ne ovat, sen tutkii Kristus itse sisintä myöten.

• euroviizu

Saako lessut nykyään kattoa euroviisuja,netistähä näkee!?

• MissäJumalasiOn

Uskovaisten keskinäinen riitely vahvistaa käsitystäni että mitään jumalaa ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe