Voisitteko laittaa kunnan yhteystiedot ajantasalle jokaisessa hallintokunnassa aina sitä mukaa kuin muutoksia tulee.
Siellä näyttää osa muutoksista tulevan nopeastikin, mutta toiset muutokset eivät tule näkyviin kuin aikojen kuluttua, jos silloinkaan.
Merkille pantavaa on, että jossakin hallintokunnassa toiset muutokset ovat välittömästi, mutta toiset eivät. Mistähän moinen johtuu.
Olisi syytä olla myös koko kunnan eli kaikkien kunnan henkilöstöön kuuluvien yhteystiedot aakkosjärjestyksessä. Syytä on olla mukana nimi, tehtävä, puh.nro ja sähköpostiosoite.
Näin on helpompi asioida tarpeen vaatiessa.
Rautavaaran kunnalle
HelpompiAsioida
3
244
Vastaukset
- Virallistatietä
Palaute kannattaa varmaan laittaa kunnan virallisille sivuille.
- KylläSiellä
luetaan tätäkin palstaa.
- Imagoasia
Se pitää olla kunnan herroille itsestäänselvyys, että sivut pidetään ajantasalla, kun ne on kerran luotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760