Siis hankkikaa elämä. Eräskin juvalainen perhepäivähoitaja käy vakituiseen Mikkelissä kyyläämässä yhtä entistä juvalaista! Auta armias sitä käytöstä..!!
juvalaiset stalkkerit, lopettakaa!
6
348
Vastaukset
- KiinnostunutOlen
No mutta jos kiinnostaa?
- Anonyymi
Kyylä juvalaisia olen kuulut helsinkiläiseltä pariskunnalta eräällä taukopaikalla mitä puhutiin toisella k o paikkakunnan taukopaikalla ohi kulkesiata ja asioivista asiakkaista. Sivistykää!!!
- Anonyymi
Taidat itse kyylätä kun tiedät toisen tekemiset..
- Anonyymi
Kun ne bongaavat minut tossa lähikaupassa tai apteekissa, niin kulkevat perässä kiinni vaan, ei mitään järkee. Mun kaveri taltioi yhen kerran sen touhun. Tiedoksi vaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ne bongaavat minut tossa lähikaupassa tai apteekissa, niin kulkevat perässä kiinni vaan, ei mitään järkee. Mun kaveri taltioi yhen kerran sen touhun. Tiedoksi vaan !
Mikään ei näemmä ole muuttunut kolmessakymmenessä vuodessa, vaikka se aika on tullut jo muualla asuttua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei näemmä ole muuttunut kolmessakymmenessä vuodessa, vaikka se aika on tullut jo muualla asuttua...
Siis nyt taitaa olla aika mennä jonkun lääkäriin, harhoihin saa lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373917
- 453490
- 2332663
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202125- 451932