Siis hankkikaa elämä. Eräskin juvalainen perhepäivähoitaja käy vakituiseen Mikkelissä kyyläämässä yhtä entistä juvalaista! Auta armias sitä käytöstä..!!
juvalaiset stalkkerit, lopettakaa!
6
343
Vastaukset
- KiinnostunutOlen
No mutta jos kiinnostaa?
- Anonyymi
Kyylä juvalaisia olen kuulut helsinkiläiseltä pariskunnalta eräällä taukopaikalla mitä puhutiin toisella k o paikkakunnan taukopaikalla ohi kulkesiata ja asioivista asiakkaista. Sivistykää!!!
- Anonyymi
Taidat itse kyylätä kun tiedät toisen tekemiset..
- Anonyymi
Kun ne bongaavat minut tossa lähikaupassa tai apteekissa, niin kulkevat perässä kiinni vaan, ei mitään järkee. Mun kaveri taltioi yhen kerran sen touhun. Tiedoksi vaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ne bongaavat minut tossa lähikaupassa tai apteekissa, niin kulkevat perässä kiinni vaan, ei mitään järkee. Mun kaveri taltioi yhen kerran sen touhun. Tiedoksi vaan !
Mikään ei näemmä ole muuttunut kolmessakymmenessä vuodessa, vaikka se aika on tullut jo muualla asuttua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei näemmä ole muuttunut kolmessakymmenessä vuodessa, vaikka se aika on tullut jo muualla asuttua...
Siis nyt taitaa olla aika mennä jonkun lääkäriin, harhoihin saa lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976