Mikä olisi hyvä runkomerkki missä olisi myös hyvä varaosasaatavuus merkin palvelut järkevillä hinnoilla. Osasta oon kuullut, että merkillä on eroja hinnoissa paljonkin.
Vastaukset 7
- Vaikkapajokunoista
Suosittelisin otk:n valmistamaa runkoa kuten tonykart tai kosmic. Kaikki varaosat saatavilla mtp racingilta. Toimipiste kotkassa. Muissakin karting kaupoissa varmaankin on. Jos käytettyä ostat kannattaa tarkistaa runkoputken kunto rungon etuosasta ettei ole puhki kulunut. Jos runko menee solmuun suoristusmahdollisuuksia on ainakin mpt:llä ja kohtala sportsilla. Hintaeroista en osaa sanoa mutta helppo runko säätöjen puolesta on. Eli siis Tonykart Kosmic tai FA 🙂
- Aloittaaajamaan
Kiitos vastauisesta! Miten CRG? Ainakin maailmalla näyttää olevan kovassa vauhdissa, mutta Suomessa näyttää menestyksen perustella olevan vaisumpaa. Ilmeisesti Ninar olisi suomalainen merkki.
- Minätaas
Joo CRG on maailmalla ihan hyvin menestynyt merkki. Mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiäkin. Itse tykkään otk:sta joku tykkää jostain muusta. Jos haluaa alkuun huvikseen ajella niin eipä sillä rungolla niin väljä ole. Jokaisen rungon saa varmasti toimimaan kun vain hiukan ottaa aikaa ja säätää itselle sopivaksi. Ninarillakin on suomessa ihan hyvin pärjätty. Omia kokemuksia ei siitä ole. Ei muutakun hyviä rungonmetsästyksiä ja kovaa ajoa sen jälkeen👍
- Aloittaaajamaan
OTKn etu olisi tiettu kyllä se että osia löytyisi ja kävisivät ristiin kun useita merkkejä tekevät. Onkohan hinnoissa yleisesti eroja runkojen välillä?
- krpmmm
kyllä tän hetken ylivoimaisesti paras on kart repuplik ja halvin osia on kaikilla kauppiailla kohta!
- nytlähtee
Facebuukissa Karting Sale sivuilla näyttäisi olevan tosi edullista tavaraa tarjolla harrastajalle. Asialliset sivut ja hyvin esillä.
- dfgdhnjmkjh
tämä on hyvä ketju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r125641- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463- 34447
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19440- 5438
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379