Mikä olisi hyvä runkomerkki missä olisi myös hyvä varaosasaatavuus merkin palvelut järkevillä hinnoilla. Osasta oon kuullut, että merkillä on eroja hinnoissa paljonkin.
Vastaukset 7
- Vaikkapajokunoista
Suosittelisin otk:n valmistamaa runkoa kuten tonykart tai kosmic. Kaikki varaosat saatavilla mtp racingilta. Toimipiste kotkassa. Muissakin karting kaupoissa varmaankin on. Jos käytettyä ostat kannattaa tarkistaa runkoputken kunto rungon etuosasta ettei ole puhki kulunut. Jos runko menee solmuun suoristusmahdollisuuksia on ainakin mpt:llä ja kohtala sportsilla. Hintaeroista en osaa sanoa mutta helppo runko säätöjen puolesta on. Eli siis Tonykart Kosmic tai FA 🙂
- Aloittaaajamaan
Kiitos vastauisesta! Miten CRG? Ainakin maailmalla näyttää olevan kovassa vauhdissa, mutta Suomessa näyttää menestyksen perustella olevan vaisumpaa. Ilmeisesti Ninar olisi suomalainen merkki.
- Minätaas
Joo CRG on maailmalla ihan hyvin menestynyt merkki. Mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiäkin. Itse tykkään otk:sta joku tykkää jostain muusta. Jos haluaa alkuun huvikseen ajella niin eipä sillä rungolla niin väljä ole. Jokaisen rungon saa varmasti toimimaan kun vain hiukan ottaa aikaa ja säätää itselle sopivaksi. Ninarillakin on suomessa ihan hyvin pärjätty. Omia kokemuksia ei siitä ole. Ei muutakun hyviä rungonmetsästyksiä ja kovaa ajoa sen jälkeen👍
- Aloittaaajamaan
OTKn etu olisi tiettu kyllä se että osia löytyisi ja kävisivät ristiin kun useita merkkejä tekevät. Onkohan hinnoissa yleisesti eroja runkojen välillä?
- krpmmm
kyllä tän hetken ylivoimaisesti paras on kart repuplik ja halvin osia on kaikilla kauppiailla kohta!
- nytlähtee
Facebuukissa Karting Sale sivuilla näyttäisi olevan tosi edullista tavaraa tarjolla harrastajalle. Asialliset sivut ja hyvin esillä.
- dfgdhnjmkjh
tämä on hyvä ketju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398