Mikä olisi hyvä runkomerkki missä olisi myös hyvä varaosasaatavuus merkin palvelut järkevillä hinnoilla. Osasta oon kuullut, että merkillä on eroja hinnoissa paljonkin.
Mikä runko merkki aikuiselle harrastekilpailijalle
7
388
Vastaukset
- Vaikkapajokunoista
Suosittelisin otk:n valmistamaa runkoa kuten tonykart tai kosmic. Kaikki varaosat saatavilla mtp racingilta. Toimipiste kotkassa. Muissakin karting kaupoissa varmaankin on. Jos käytettyä ostat kannattaa tarkistaa runkoputken kunto rungon etuosasta ettei ole puhki kulunut. Jos runko menee solmuun suoristusmahdollisuuksia on ainakin mpt:llä ja kohtala sportsilla. Hintaeroista en osaa sanoa mutta helppo runko säätöjen puolesta on. Eli siis Tonykart Kosmic tai FA 🙂
- Aloittaaajamaan
Kiitos vastauisesta! Miten CRG? Ainakin maailmalla näyttää olevan kovassa vauhdissa, mutta Suomessa näyttää menestyksen perustella olevan vaisumpaa. Ilmeisesti Ninar olisi suomalainen merkki.
- Minätaas
Joo CRG on maailmalla ihan hyvin menestynyt merkki. Mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiäkin. Itse tykkään otk:sta joku tykkää jostain muusta. Jos haluaa alkuun huvikseen ajella niin eipä sillä rungolla niin väljä ole. Jokaisen rungon saa varmasti toimimaan kun vain hiukan ottaa aikaa ja säätää itselle sopivaksi. Ninarillakin on suomessa ihan hyvin pärjätty. Omia kokemuksia ei siitä ole. Ei muutakun hyviä rungonmetsästyksiä ja kovaa ajoa sen jälkeen👍
- Aloittaaajamaan
OTKn etu olisi tiettu kyllä se että osia löytyisi ja kävisivät ristiin kun useita merkkejä tekevät. Onkohan hinnoissa yleisesti eroja runkojen välillä?
- krpmmm
kyllä tän hetken ylivoimaisesti paras on kart repuplik ja halvin osia on kaikilla kauppiailla kohta!
- nytlähtee
Facebuukissa Karting Sale sivuilla näyttäisi olevan tosi edullista tavaraa tarjolla harrastajalle. Asialliset sivut ja hyvin esillä.
- dfgdhnjmkjh
tämä on hyvä ketju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418