Iltaa, missä on teiän mielestä puttaan paras palvelu? Omasta mielestä ainaski halapa-hallissa ja ärrällä saapu hyvvää palavelua.
Paras palvelu
7
430
Vastaukset
- Sorivaantokmanni
Mustissa ja mirrissä paras. Isoista kaupoista revontori ykkönen, samoin säästökuopan elintarvikepuoli. Tokmanni ylivoimaisesti huonoin asiakaspalvelun suhteen, riippuu myyjästä saako palvelua.
- Heikunkeikuns
Alkossa!
- Seseikkaonsaletti
Autohuolto Karppisella!
- Mobil
Olemme siirtyneet pilvipalveluihin. Tästä lähin pankkiasioita voi hoitaa niin lapset kuin vanhukset, vain kännykällä. Asiakaspalvelussa vastaa robotti. Pankkiautomaatit poistetaan koska käteinen raha on niin vanhanaikaista.
- Niinseonsimppeliä
Parasta palvelua saa sieltä missä on paras palvelu....
- PassingOfTime
Minulla on vain 10 sormea ja kaksi kättä, enkä voi palvella kaikkia maailman ihmisiä, niin tarkasti ja kauttaaltaan, kuin haluaisin.
- Pirjer
Kellon K-marketti, Kellon Core, Alko, Säästökuoppa ja Juterion tulee nyt näin ensimmäisinä mieleen. On varmaan muitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342136Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481742Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121546Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041286Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47946- 59895
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101773