Iltaa, missä on teiän mielestä puttaan paras palvelu? Omasta mielestä ainaski halapa-hallissa ja ärrällä saapu hyvvää palavelua.
Vastaukset 7
- Sorivaantokmanni
Mustissa ja mirrissä paras. Isoista kaupoista revontori ykkönen, samoin säästökuopan elintarvikepuoli. Tokmanni ylivoimaisesti huonoin asiakaspalvelun suhteen, riippuu myyjästä saako palvelua.
- Heikunkeikuns
Alkossa!
- Seseikkaonsaletti
Autohuolto Karppisella!
- Mobil
Olemme siirtyneet pilvipalveluihin. Tästä lähin pankkiasioita voi hoitaa niin lapset kuin vanhukset, vain kännykällä. Asiakaspalvelussa vastaa robotti. Pankkiautomaatit poistetaan koska käteinen raha on niin vanhanaikaista.
- Niinseonsimppeliä
Parasta palvelua saa sieltä missä on paras palvelu....
- PassingOfTime
Minulla on vain 10 sormea ja kaksi kättä, enkä voi palvella kaikkia maailman ihmisiä, niin tarkasti ja kauttaaltaan, kuin haluaisin.
- Pirjer
Kellon K-marketti, Kellon Core, Alko, Säästökuoppa ja Juterion tulee nyt näin ensimmäisinä mieleen. On varmaan muitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54980
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69791Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli66777- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52680- 62643
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7626Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....15483