MoiMoiMoiMoiMoiMoiMoiMoiMoiMoiMoiMoiMoiMoiMoi!!!!!

Megaforcemegafortenainen

Suositelkaa ja ehdottakaa energiajuomia? Millaselta se mega force mikä lie nii merkki, tai mitä itte juotte? Voiks tulla humalaan? Voiks siit saada ihan vähä edes kännii? Entä jos ostaa sellasen, ja ku on koulu nii menee vessaa sitä juomaan? Ooteks te jääny siit kii? Mitä sit on tapahtunu? Entä jos ette? Mite ootte selvinny siitä? Oliks se kivaa ja jännää? Minkä ikäsiii ootte nyt, ja entä silloin? Ootko tyttö vai poika?

Itte siis oon 13v tyttö, ja tuli vaa mieleen myös se et eiks munki iköset saa juoda sitä siis? Jos ei nii miten te sitte ootte saanu sitä? Ootteko nöyttäneet vanhemmilta, että oystytte ostaa sitä ja valehtelee?

Sillä itse nöytän pari kolme vuotta vanhemmalta, et meneeks läpi? Vai pistänkö asian nii et pyydän jotaki toist tyyppii hakee, tai kaverii?

En viittis pyytää mun kaverii hakee, koska teidän ettei se suostu. Ja tiedän ettei se suostu, vaik antaisin itte ne rahat siis kun rahat hänelle.

Et ooks te siis pyytäny jotaki ventovierasta tyyppii hakee? Miks?

Millases kunnos se oli ku se sitten siis oli, ku se haki sulle tai teille? Ja miks siis hän suostu ja annoiks jotai siitä et se haki? Mitä?

Tuliks yllättäen poliisit vastaan, mutteivat tehneet mitään ku seurasivat vaa sua naamallaan hamppaneesti? Jos tulivat sulle puhuu, nii mitä ne sul selitti?

Ooks sen jälkee ottanu purkkaa? Joiks yksin vai joiks kaverin kaa?

Miten paljon vedät sitä? Siis viikossa, tai kuukaudessa?

Mis ootte juonu sitä, ja kuinka paljon putkeen?

Minkä ikäne sun kaveri, tai se oli jos olit sen kans, nii siis oli?

Ootteko sen jälkee sekoilleet, ja sekoilleet pahasti? Miten ja mitä?

Mihin aikaan useimmiten juot sitä, ja mihin aikaan sit sen vaikutus loppuu? Millasii vaikutjksii siitä tulee sitten?


Okei, täs oli siis nää. Mut sit täs on viel sellasii joihin voi vastata.



Mis oot piilotellu sitä pulloo, jos oot ollu koulussa siis? Ootko ottanu repun mukaa vai?


Mitä purkkaa oot syöny sen jälkee, et saat sen peitettyy et muka et olis ottanu sitä?


Mis koulus oot?

Itte en viitti ny sanoo, koska oon yleensä siis sellanen hyvis mut oon tällasis asiois ja monis muissaki pahis!



Mil luokal oot?

Ite oon seiskalla!



Mut jos et juo sitä salaa koulus vessassa, nii otaks sä sen esille sun koulun nurkan takana?


Näkiks silloi ketää, mitä ne sano?


Okei täs oli siis nyt kaikki, et nyt en pistä enempää koska sit nöit on aika paljon ja sit käy nii ettei kukaa siis viitti laittaa.


Mut joo, moi!

Ps. Ja kiitti ja kiitos paljon kaikille jotka vastaavat näihin. Joko kaikkiim tai sit melkei kaikkiin. Ja kiitos, ja kiitos siis todella paljon rehellisille jotka laittavat. Moi sitten!

😀😁😂🤣😆

10

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andrukela

      Alaikäisenä saa ostaa ja nauttia. Teho on paras.

    • Megaforcemegafortenainen

      Ok, mut voisit muihinkin vadtata siis.

    • Ällösokeri

      Ällöttävää sokeri paskaa!!

    • Tieto.Pankki
    • sfgsg

      Tuomenmarjamehu 40 asteisena, mausteeksi suolaa, kallen mätitahnaa, kalanmaksaöljyä ja kuohukermaa

    • Megaforcemegafortenainen

      No haloo, en todellakaaa syö ny huviksee mitää piriä ynnä muuta lääkkeitä koska en oo sairas.

      JA VASTATKAA NOIHIN MITÄ KYSYIN SIIS. EI KYSYMYKSIIN VASTAAMINEN OLE VAIKEAA OLLENKAAN.

    • katsojan-mielipide

      Trolli aloitus älkää vastatko.
      Ei kukaan voi olla noin vammanen kuin ap on.

    • katsojan-mielipide

      Jos et ole trolli painu vittuun täältä, kysymykseesi on naurettavan helpot vastaukset littkuilla ei ole mitään ikärajaa ja eikä niistä tule humalaan ja energialitkuja saa juoda samalla tavalla kuin mitä tahansa limsaa ym.

      Jos kiinnostaa saada pää sekasin alaikäisenä syö pussillinen muskottipähkinää,juo resilar pullo tai
      ota muutama marzine tai pyydä hakijaa hakemaan kaljaa.

      • Andrukela

        Tai päivänsinin siemenet. En oo kyllä koskaan kokeillut.


    • LADYGAGA05

      Mee kuule itte. Sä et tiedä millanen mä olen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe