Mikä olisi säväyttävin asu naisella, kun aloittaa dominasession. Itse kannatan kunnon virkakurpan jakkupukua valkealla puserolla, vitsa kädessä
Dominan paras asu
19
1977
Vastaukset
- M50kiimasss
Musta pitkä nahkatakki ja hame.
Ai että kun sellainen ratsastaa mulla. Latex catsuit ja pitkät pvc saappaat
- Latexia
Juuri tällainen sen olla pitää... joko musta taikka punainen... ja siihen vielä sopivan kokoinen sträppi lanteille niin "Se on siinä" Mertsaa lainatakseni ;)
Latexia kirjoitti:
Juuri tällainen sen olla pitää... joko musta taikka punainen... ja siihen vielä sopivan kokoinen sträppi lanteille niin "Se on siinä" Mertsaa lainatakseni ;)
Kyllä 😋
Nahkaa tai latexia pitää olla 😘 ja pitkävartiset/reisisaappaat myös!
- 50mieskiimass
Pitkä turkki on hyvä.
- siakas
Käyn yhdellä, joka ei halua erottua mitenkään. Ihan harmaa hiirulainen, niin kaupungilla kävellessään, kuin töitä tehdessäänkin. Vastaanottotilassa ei mikään viittaa mihinkään, kaikki tavarat on kaapeissa piilossa.
- Olis.kivaa
Olen ajatellut samaa. Miten olisi pullantuoksuinen, pyöreähkö mummo?
- Hyvin.käy
Olis.kivaa kirjoitti:
Olen ajatellut samaa. Miten olisi pullantuoksuinen, pyöreähkö mummo?
Mummo antaa tuhmalle pojalle vitsaa entisajan tapaan
- HitMeWithYourRubberstick
Hyvin.käy kirjoitti:
Mummo antaa tuhmalle pojalle vitsaa entisajan tapaan
Mitäs jos pullantuoksuinen mummo kalauttaakin
kaulimella...😆?
- Pääasia-että-on
Viis siitä asusta. Pääasia että on se domina.
- viliviikari
Se voisi olla sama, minkä muistaa omasta pikkupoika-ajataan. Äitee oli aina pukeutuneena sellaiseen vaaleansiniseen, pienipilkulliseen työleninkiin, joka oli napitettu etuosastaan alhaalta ylös. Ja siellä alla oli "kombinenssi" eli sellainen kokoalushame. Ja melkein aina kumisaappaat jalassa. Varmaankin tyypillinen maatalon emännän asu. Sellainen asu päällä ja koivupiiska kädessä, ja huuto "HETI TÄNNE"
- Fffggg
Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees
- näin
Adidaksen musta ja kiiltävä verkka-asu tai sitten paksu untuvatakki ja kiiltävät toppahousut. On ainakin realistisen oloinen.
- Tunnustaisin
Telkasta tuli äsken Bond-filmi, missä James joutui Pohjois-Korean vankilaan kidutettavaksi. Kidutusta johti kaunis nainen juhlavirkapuvussa. Oikein tyrmistyttävä ilmestys. Kiihottava ja samalla hyvin pelottava.
- RakkausONtervettä
Pitkä lahkeiset valkoiset alushousut ja valkoiset runsaat rintaliivit. Eli täysin seksittömät puhtaat alusasut.
- Jucac
Riippuu ihan siitä mitä domina haluaa sillä kertaa tehdä orjansa kanssa ja millä tuulella sattuu olemaan... Jos tarkoitus on nuolettaa pillua/pyllyä, alapää on paljaana. Jos orja on saamassa pyllypanon, sträppidildo lanteilla. Noin yleisesti domina on juuri niin kuin haluaa, ja orja useimmiten täysin alasti.
Mitä se haitaisi minkälaiset vaatteet hän on?Pääasia että hän on hyvää alistaa ja nöyryyttää minua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346