Onneksi totuus pajastui

vitunvitunvittuuntunu

Minkälainen käärme oikeasti olit! Juonitteleva ja valehteleva paska! Toivottavasti kaikki näkee mikä sä oikeesti oot!!!!

18

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysynvaan

      Mitä on tapahtunut?

    • Saattepotkutjokaiikka

      Erästä henkilöä kiusataan täällä sen huomaa kaikki.

    • vaimojokatietää

      Ja yksin ajattelit miettiä asiaa? Jos Perkele ukkoni vieläkin sinua kiusaa soita mulle vaan laitan sen lopettamaan. Voin kertoa puolestasi kuinka käärme tosiaan on. Kauan se sua vedätti. Kun kysyin miksi edelleen "esiintyy eikä suostu minulle soittamaan? Viimein se teki mitä pyysin. Löysin ne muutkin viestit. Kerroin sille että en hyväksy kaveruutta ellet minuun ota yhteyttä. Sinä kuulemma kiusaat miksi? Etkö ole saanut sen mitä halusit? Olen todella kiitollinen jollekin en osaa sanoa kuka se oli mutta totuus tuli ilmi kyllä. Saat sinä vannoa sille mitä haluat. Koska uskoo sinun lähettäneen ne kuvat. Luen viestinne ja en kiinni jää. Olen se nörtinpi meidän perheessä. Tainnut kertoa sulle kaiken keksien jotta seksiä antaisit. Soita vaan mulle niin kerron totuuden kyllä. Miksi et soita vaikka se sulle sanoi ettei tiedä mitä asiaa mulla on? Pyysikö se soittamaan mulle? Tiedän että vedätti sua ja sulla oli ongelmia jo elämässä ja rankkaa. Luulit sitä ystäväksi joka sinua :tukee. No ei ihan niin mennyt ja se sinun jaksaminen puhumiseen ei tilannetta helpota. Kun kysyin miksi et halua edes jutella ei tiennyt syytä. Tiedän sen olevan tilanteen hyväksikäyttöä ja vääntää tarinaa itselleen sopivaksi. Sinä raukka et tajua. Jos kiusaa sua vieläkin tee loppu siitä muutoin annat sen jatkaa jonkun toisen kanssa samaa leikkiä. Toki jos kiinni jää uudestaan niin eron otan tämähän on selvää ja ikävää että joudun silloin myös sinut nolaamaan.

    • leveähymy

      Daadadadatrallallallallaaaaa.... :)))

      Oidipus anonymicus siellä huutelee tuuleen

    • samaistuva

      Meneekö miehelle vai naiselle? Toi vois olla niin mun kirjottama, yhelle ämmälle johon tajusin katkasta välit vajaa puol vuotta sitten. Tajusin lopulta, kun en enää ollut tekemisissä, että vaan pyörittää ja kierrättää ihmisiä ja hakee huomiota eikä meikkien ja tekopyhien jauhamisten ja fesepäivitysten alta löydy mitään oikeeta.
      Kannattaa säilyttää terveet rajat, treenata itsetuntemusta ja hengata ihmisten kanssa jotka välittää aidosti. Jos tekee kompromisseja ja myötäilee niin valitse tarkkaan ne ihmiset. Mulla oli onneks taustalla monta vuotta samanlaista kohtelua niin tiedän miten päästä yli ja eteenpäin. Mutta aina se kirpasee ja vie aikaa päästä takasin elämään kiinni. Voimia alottajalle ja tiedät nyt ettei elämäänsä kannata tuhlata kyseisiin psykopaatteihin.

      • niimpäniin111

        Tää on tää palsta kirjoittelun "suola", aloittaa itse rageemaan mutta kun joku esittää vastakyssärin ja/ tai vastaavan esimerkin aiheeseen liittyen niin meneekin luu kurkkuun hyvin äkkiä...


    • luikertele

      Totuus niistä oikeista juonittelijoista paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Oletko sinisilmäinen joka uskoo manipuloivia ihmisiä tosta vaan.

    • työpaikkaromanssit

      ovat vain niin ihania. Voi panna vaikka tauolla jossain.

      • aivopieru

        No niin sitä pittää. Tiätkö voi käydä niinki, ku siellä pitää pikasesti toimia, et jä nalakkiin. Emätinlihakset kramppaa ja sä jäät kiinni misuun. Ottakaa kuiteski ne kännyt mukaan, jotta voitta tilata lanssin apuun. Tietysti jollekin työkaverille pitää asiasta myös ilimottaa, jot lanssi pääsee perille. Noh nolottaahan se, mutta olette jo vanhoja tekijöitä, kaikkihan teidät tietää.
        Hyviä taukoja jatkossa, luikkari voi auttaa nalkkiin jäämises.


      • punanaamajaponinjalka
        aivopieru kirjoitti:

        No niin sitä pittää. Tiätkö voi käydä niinki, ku siellä pitää pikasesti toimia, et jä nalakkiin. Emätinlihakset kramppaa ja sä jäät kiinni misuun. Ottakaa kuiteski ne kännyt mukaan, jotta voitta tilata lanssin apuun. Tietysti jollekin työkaverille pitää asiasta myös ilimottaa, jot lanssi pääsee perille. Noh nolottaahan se, mutta olette jo vanhoja tekijöitä, kaikkihan teidät tietää.
        Hyviä taukoja jatkossa, luikkari voi auttaa nalkkiin jäämises.

        Eiköhän siellä jäädä peppuun kiinni, koska eihän poppersia oikeen voi työpaikalla nauttia ja sulkijalihas saattaa olla voimakas.😆


    • Anonyymi

      Mitä on tapahtunut?

      • Anonyymi

        ...prkl ku on hermo pinnassa..


      • Aloitus on vuodelta 2018. Että never mind.


      • Anonyymi

        Vanaha aloitus, yli 4 vuotta


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Aloitus on vuodelta 2018. Että never mind.

        Nostaa omia aloituksiaan menneiltä vuosilta?

        Lyhytterapiaan pääsee suht nopeasti, saattais olla tarpeen mutta mikäs teet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nostaa omia aloituksiaan menneiltä vuosilta?

        Lyhytterapiaan pääsee suht nopeasti, saattais olla tarpeen mutta mikäs teet

        Niin tietty joo, onhan se mahdollista tuokin... Terapiaa tässä tarttee itse kukin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin tietty joo, onhan se mahdollista tuokin... Terapiaa tässä tarttee itse kukin.

        Juurikin näin


    • Anonyymi

      Niin onnellisesti tajusit minkälainen paskaläjä olen. Onneksi olkoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe