Kevaria tässä hommaamassa ja mieteskelen, että minkäläinen sitä kannnattaisi hommata. 4 tahti pitäisi olla. Eli siis kertokaa ihmeessä hyviä 4 tahtisia kevareita ja millä hinnalla niitä saa, myös, minkä hintainen on hyvä käytetty kevari?
Kevytmoottoripyörä
5
162
Vastaukset
- fd63afc0
Osta se KTM:n sähköinen niin ei tarvitse huoltaa joka päivä 5 h ja on hiljainen niin voit keulia missä vaan.
- Lolebinxd
Minkähintainen suunnilleen? Ja kestääkö ajaa paljon maantiellä?
Ja siis oon aikamoinen amatööri niin pystytkö kertoo tarkallee merkit ja sen semmoset 4 tahti vai 2tahti ja sit tietysti et minkö hintane ja kanttiiko istaa käytettynä
- Jutustelija1
Yamaha YZF-R 125 on kova nelari, lisäksi niitä on tarjolla runsaasti ja vuosimalleja on vaikka kuinka montaa myynnissä, eli helppo ostaa ja hintahaitari takaa että juuri sinun lompakollesi löytyy sopiva.
Mutta ihan vinkkinä sanon: 2 Tahtinen on tuplasti parempi. - Jutustelija1
Jutustelija1 kirjoitti:
Yamaha YZF-R 125 on kova nelari, lisäksi niitä on tarjolla runsaasti ja vuosimalleja on vaikka kuinka montaa myynnissä, eli helppo ostaa ja hintahaitari takaa että juuri sinun lompakollesi löytyy sopiva.
Mutta ihan vinkkinä sanon: 2 Tahtinen on tuplasti parempi.Ja siis 2t pitää olla rajoittamaton jos sellaisen hankit, niin kuin toki nelarikin jos siihen jostain on saatu niin paljon tehoja että rajoittaminen on tehty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929