On se hyvä että saatiin vip tasoinen taksi nivalaan. Kannattaa keskuksesta tilatessaan mainita että haluaa vip auton niin saa auton jonottamatta ja hyvällä palvelulla. Ei ainakaan tule vanhat leipääntyneet yrittäjät, jolla tuntuu jo rahaa olevan liikaakin.
VIP Taksi Nivalaan
7
512
Vastaukset
- Skodalla
Onko siellä karaokelaitteet
- Kelpaako
Minulle kelpaa taksi vain Volvon tai Mersun kyydissä. Mikäli pihaan tulee tilattuna taksina Toyota, Vw tai joku Kia, niin palautan auton takaisin taksikopille. Näin on.
- Älyhhoiäläjätä
Ja maksat lähtömaksun? Tai jos syrjempänä asut niin mittarisumman? Tuleepa kalliiksi sun ajot.
- autokoauto
ymmärrän täysin" kelpaakoa" jos ei ole varaa ostaa omaa mersua tai volvoa kannattaa silloin harvoin jos on rahaa taksiin ottaa kunnon auto alle.ite en niin välitä mikä taksi tulee kun on tullut noilla mersuilla ja volvolla tullut ajeltua ihan tarpeeksi ,että mukava joskus olla halvemman autonkin kyydissä ja vertailla niitä
- taasjokuälykkö
juu 600 tuhatta vain ajettukin ja tolpalta se lähtee kuin muutkin taksit elikkä ei nopeuta taksin tuloa,päin vastoin jos on jo aiemmin tilatussa ajossa niin eipä muutakuin odotteleen.
- Vaippakerho
Sievissä on kovasti tarvetta VIP taksille kun kela paikalliskyydit työllistää
- Anonyymi
Onko kuskikin vip-tasoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️511889- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608