VIP Taksi Nivalaan

kallionsivu

On se hyvä että saatiin vip tasoinen taksi nivalaan. Kannattaa keskuksesta tilatessaan mainita että haluaa vip auton niin saa auton jonottamatta ja hyvällä palvelulla. Ei ainakaan tule vanhat leipääntyneet yrittäjät, jolla tuntuu jo rahaa olevan liikaakin.

7

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skodalla

Onko siellä karaokelaitteet

• Kelpaako

Minulle kelpaa taksi vain Volvon tai Mersun kyydissä. Mikäli pihaan tulee tilattuna taksina Toyota, Vw tai joku Kia, niin palautan auton takaisin taksikopille. Näin on.

• Älyhhoiäläjätä

Ja maksat lähtömaksun? Tai jos syrjempänä asut niin mittarisumman? Tuleepa kalliiksi sun ajot.

• autokoauto

ymmärrän täysin" kelpaakoa" jos ei ole varaa ostaa omaa mersua tai volvoa kannattaa silloin harvoin jos on rahaa taksiin ottaa kunnon auto alle.ite en niin välitä mikä taksi tulee kun on tullut noilla mersuilla ja volvolla tullut ajeltua ihan tarpeeksi ,että mukava joskus olla halvemman autonkin kyydissä ja vertailla niitä

• taasjokuälykkö

juu 600 tuhatta vain ajettukin ja tolpalta se lähtee kuin muutkin taksit elikkä ei nopeuta taksin tuloa,päin vastoin jos on jo aiemmin tilatussa ajossa niin eipä muutakuin odotteleen.

• Vaippakerho

Sievissä on kovasti tarvetta VIP taksille kun kela paikalliskyydit työllistää

• Anonyymi

Onko kuskikin vip-tasoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe