Etsin kuvaajaa

Emma-täti

Hei!

Tarvitsemme kuvaajan ottamaan perhekuvan lemmikin kanssa. Ja vähän myöhemmin joulukorttikuviin kuvaajan.
Hyvästä olen valmis maksamaan hyvän hinnan - joten en kaipaa viisastelua, että etsin ilmaiseksi huippukuvaaja, koska näin ei todellakaan ole.
Kaupunkien keskustojen atelieerit ja heidän palveluksensa eivät minua kiinnosta, koska heidän kuvansa ovat persoonatonta puppua ja sekin tietysti ylihintaan.

Meillä oli erinomainen kuvaaja, jolla kävimme useita vuosia, mutta hän valitettavasti sairastui ja joutui lopettamaan kuvaamisen kokonaan.

Kuvauspaikka voisi olla jossain Uudellamaalla, Päijät-Hämeen eteläosissa tms.

Ammattikuvaaja tai itseoppinut tai opiskelija, jos sinulla on kivoja ideoita kuviin ja halua tällaista pientä projektia tehdä, niin ilmianna itsesi! Olisi kiva saada esim. linkki portfolioon sekä jonkinlainen hintahaarukka ja tiedot siitä, mitä hinta sisältää, missä muodossa kuvat toimitetaan jne.

Kiitos etukäteen !
Niin, ja turhat kommentit voi jättää kommentoimatta, koska ne ovat turhia.

3

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea_etsintään

Kannattaisko hakea googlella vaikka valokuvaaja ja paikkakunta tai lemmiikikuvaus ja paikkakunta. Hyvät kuvaajat tuskin lukevat palstaa. Innokkaita saattaa silti tarjoutua täältäkin mutta ehkä kuitenkin kannattaa etsiä ja valita sellainen jolla on vähän näyttöä eikä pelkkiä lupauksia. Ja kun maksaa ammattilaiselle niin todennäköisesti saa rahoilleen vastinetta. Haulla "valokuvaaja päijät häme" löytyi heti kuvaajia. On sitten oma asiasi kuka ja kenen tyyli miellyttää mutta esim. https://www.leabjorn.com/ on ainakin edullinen. Se mitä olen itse hintoja katellut niin yleensä lähtöhinta on noin 100-200e haarukassa potrettikuvissa.

• Fiksutapa

Suosittelen etsimään kuvaajan netistä työnäytteiden pohjalta, eli mikä tyyli sopii parhaiten sinun ajatuksiin. Vältä erilaisia välityspalveluita. Saat edullisemman hinnan kun kontaktoidut suoraan tekijään. (Saman kuin hotelleja varatessa). Vältä erilaisia kirjainyhdistelmäkuvaajia ja varo ilmaiskuvaajia eli älä ruoki harmaata taloutta. Pyydä nähdä ly-numero.
      Erityisesti suosittelen kuvaajia jotka on saavuttaneet menestystä kilpailuissa.

• Sulhanen_

Timo Pyykönen ei ole halpa, mutta itse pidän tyylistä. Kuvasi aikaisemmin paljon perhejuhliakin, mm. häitä, mutta on siirtynyt enemmän tuote- ja yrityskuvaukseen.

https://www.timopyykonen.com/about/

Hän on itseasiassa opiskellut valaisua, ei valokuvaamista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1838
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      352
      1565
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1014
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      989
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe