Miehell antautuminen

kysymysssiltaan

Milloin nainen antaudut minulle.

8

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

Kaikella on aikansa.....👍☀😂

• Ätsykätsy

Voin antautua sulle mutta lapsentekoon en ala, sopiiko?

• TehtäväsiOnTiineytyä

Ei sovi.

• Ätsykätsy

Joo mutkun ei onnistu enää mun vehkeillä🤣
        Hauskaa voi silti pitää eiksvaan😉
        Nojoo....

• noaika

pian, jos sinäkin antaudut minulle.

• VaikkaTeRunkkarit

Poistaisitte täältä jokaisen mun viestin, EN IKINÄ. En myöskään tuota jälkeläisiä mielisairaiden ja rikollisten ihmisten kanssa. Jatka sinä sitä ruudun takana runqqaamistasi. Tämä paska loppuu, kun saatan teistä jokaisen vastuuseen rikoksistaan. Kun olen kerta "avohoitopotilaslutkalutkahuooorraapirihuorraapedofiilipsykopaattinarsistirumaturharoskalehmäjamitäjäipuuttumaan", niin vittuako tuhlaat sekuntiakaan aikaasi minuun. 😂 Tuntuuko IKÄVÄLTÄ, että vuosien vainon, pilkan, salakuvaamisten ja rikosten jälkeen olen ONNELLINEN. Niin ikävältä varmaan tuntuu, että se on pakko tuhota. Ja mun suvussani ei esiinny, eikä ole ikinä esiintynyt pedofiliaa. Lopeta oman sairautesi projisointi. Ainut uhka lapselleni on teidän pedofiilipaskakulttinne ja vielä ihmettelette, kun en halua olla kanssanne tekemisissä. Katotaan kauan tämäkin viesti saa täällä pysyä.

• Hyvä kysymysiltaan. Sopiiko kysyä nyt iltaan, että mikä tarve on kirjoittaa tänne täysin sisällötöntä tekstiä? Eli täältä tuskin löytyy yleishakua. Ymmärrän, jos tämä on koodattua kieltä, vaan yleisenä kysymyksynä täysin mauton. Täällä näyttää muutoinkin olevan tämän tason juttuja. Soitto naiselle saattaa auttaa.

• Hyvä kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3846
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      178
      2346
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1567
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1037
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      872
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      799
    Aihe