Miehell antautuminen

kysymysssiltaan

Milloin nainen antaudut minulle.

8

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Kaikella on aikansa.....👍☀😂

    • Ätsykätsy

      Voin antautua sulle mutta lapsentekoon en ala, sopiiko?

      • TehtäväsiOnTiineytyä

        Ei sovi.


      • Ätsykätsy

        Joo mutkun ei onnistu enää mun vehkeillä🤣
        Hauskaa voi silti pitää eiksvaan😉
        Nojoo....


    • noaika

      pian, jos sinäkin antaudut minulle.

    • VaikkaTeRunkkarit

      Poistaisitte täältä jokaisen mun viestin, EN IKINÄ. En myöskään tuota jälkeläisiä mielisairaiden ja rikollisten ihmisten kanssa. Jatka sinä sitä ruudun takana runqqaamistasi. Tämä paska loppuu, kun saatan teistä jokaisen vastuuseen rikoksistaan. Kun olen kerta "avohoitopotilaslutkalutkahuooorraapirihuorraapedofiilipsykopaattinarsistirumaturharoskalehmäjamitäjäipuuttumaan", niin vittuako tuhlaat sekuntiakaan aikaasi minuun. 😂 Tuntuuko IKÄVÄLTÄ, että vuosien vainon, pilkan, salakuvaamisten ja rikosten jälkeen olen ONNELLINEN. Niin ikävältä varmaan tuntuu, että se on pakko tuhota. Ja mun suvussani ei esiinny, eikä ole ikinä esiintynyt pedofiliaa. Lopeta oman sairautesi projisointi. Ainut uhka lapselleni on teidän pedofiilipaskakulttinne ja vielä ihmettelette, kun en halua olla kanssanne tekemisissä. Katotaan kauan tämäkin viesti saa täällä pysyä.

    • Hyvä kysymysiltaan. Sopiiko kysyä nyt iltaan, että mikä tarve on kirjoittaa tänne täysin sisällötöntä tekstiä? Eli täältä tuskin löytyy yleishakua. Ymmärrän, jos tämä on koodattua kieltä, vaan yleisenä kysymyksynä täysin mauton. Täällä näyttää muutoinkin olevan tämän tason juttuja. Soitto naiselle saattaa auttaa.

    • Hyvä kysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe