Milloin nainen antaudut minulle.
Miehell antautuminen
8
472
Vastaukset
- Elluhalloyb
Kaikella on aikansa.....👍☀😂
- Ätsykätsy
Voin antautua sulle mutta lapsentekoon en ala, sopiiko?
- TehtäväsiOnTiineytyä
Ei sovi.
- Ätsykätsy
Joo mutkun ei onnistu enää mun vehkeillä🤣
Hauskaa voi silti pitää eiksvaan😉
Nojoo....
- noaika
pian, jos sinäkin antaudut minulle.
- VaikkaTeRunkkarit
Poistaisitte täältä jokaisen mun viestin, EN IKINÄ. En myöskään tuota jälkeläisiä mielisairaiden ja rikollisten ihmisten kanssa. Jatka sinä sitä ruudun takana runqqaamistasi. Tämä paska loppuu, kun saatan teistä jokaisen vastuuseen rikoksistaan. Kun olen kerta "avohoitopotilaslutkalutkahuooorraapirihuorraapedofiilipsykopaattinarsistirumaturharoskalehmäjamitäjäipuuttumaan", niin vittuako tuhlaat sekuntiakaan aikaasi minuun. 😂 Tuntuuko IKÄVÄLTÄ, että vuosien vainon, pilkan, salakuvaamisten ja rikosten jälkeen olen ONNELLINEN. Niin ikävältä varmaan tuntuu, että se on pakko tuhota. Ja mun suvussani ei esiinny, eikä ole ikinä esiintynyt pedofiliaa. Lopeta oman sairautesi projisointi. Ainut uhka lapselleni on teidän pedofiilipaskakulttinne ja vielä ihmettelette, kun en halua olla kanssanne tekemisissä. Katotaan kauan tämäkin viesti saa täällä pysyä.
Hyvä kysymysiltaan. Sopiiko kysyä nyt iltaan, että mikä tarve on kirjoittaa tänne täysin sisällötöntä tekstiä? Eli täältä tuskin löytyy yleishakua. Ymmärrän, jos tämä on koodattua kieltä, vaan yleisenä kysymyksynä täysin mauton. Täällä näyttää muutoinkin olevan tämän tason juttuja. Soitto naiselle saattaa auttaa.
Hyvä kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602