Milloin nainen antaudut minulle.
Miehell antautuminen
8
449
Vastaukset
- Elluhalloyb
Kaikella on aikansa.....👍☀😂
- Ätsykätsy
Voin antautua sulle mutta lapsentekoon en ala, sopiiko?
- TehtäväsiOnTiineytyä
Ei sovi.
- Ätsykätsy
Joo mutkun ei onnistu enää mun vehkeillä🤣
Hauskaa voi silti pitää eiksvaan😉
Nojoo....
- noaika
pian, jos sinäkin antaudut minulle.
- VaikkaTeRunkkarit
Poistaisitte täältä jokaisen mun viestin, EN IKINÄ. En myöskään tuota jälkeläisiä mielisairaiden ja rikollisten ihmisten kanssa. Jatka sinä sitä ruudun takana runqqaamistasi. Tämä paska loppuu, kun saatan teistä jokaisen vastuuseen rikoksistaan. Kun olen kerta "avohoitopotilaslutkalutkahuooorraapirihuorraapedofiilipsykopaattinarsistirumaturharoskalehmäjamitäjäipuuttumaan", niin vittuako tuhlaat sekuntiakaan aikaasi minuun. 😂 Tuntuuko IKÄVÄLTÄ, että vuosien vainon, pilkan, salakuvaamisten ja rikosten jälkeen olen ONNELLINEN. Niin ikävältä varmaan tuntuu, että se on pakko tuhota. Ja mun suvussani ei esiinny, eikä ole ikinä esiintynyt pedofiliaa. Lopeta oman sairautesi projisointi. Ainut uhka lapselleni on teidän pedofiilipaskakulttinne ja vielä ihmettelette, kun en halua olla kanssanne tekemisissä. Katotaan kauan tämäkin viesti saa täällä pysyä.
Hyvä kysymysiltaan. Sopiiko kysyä nyt iltaan, että mikä tarve on kirjoittaa tänne täysin sisällötöntä tekstiä? Eli täältä tuskin löytyy yleishakua. Ymmärrän, jos tämä on koodattua kieltä, vaan yleisenä kysymyksynä täysin mauton. Täällä näyttää muutoinkin olevan tämän tason juttuja. Soitto naiselle saattaa auttaa.
Hyvä kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076211Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3585848Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie615116Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3273825Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42305Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1422258Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1091326- 111095
- 178967
- 56793