Minun kohtaloni pitkänä naisena

Yksinäisyydessä

Kun nainen on 1.94m, niin hän saa olla aina yksin.
Kukaan nainen tai mies ei halua olla "kummajaisen" ystävä saati kukaan mies ei halua seurustelusuhdetta myöskään, vaikka nainen olisi muuten viehättävä ulkoisesti.

27

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläsattuukohdalle

      Useimmat miehet ja naiset ovat niin kiinni "omissa normeissaan" että eivät uskalla.

      Älä sure kuitenkaan, kyllä se oikea vielä sattuu kohdallesi.

      Ehdotan että juttelet deittipalstalla. Älä aluksi mainitse mitään pituudestasi.
      Sitten kun olet löytänyt sielun kaverin, niin kerro sitten vasta,

      Jos hän on sielunkaverisi, niin hän vähät välittää ovatko silmäsi siniset vai ruskeat, onko painosi 60 vai 70, ym.

      Olet rohkea kun otat asian esille, sinä et mahda asialle mitään että olet yli normien.

      Kyllä se oikea vielä osuu kohdallesi!

      Tapasin toissa päivänä yhden juristin joka oli jotain 2 metriä.
      Miksi nainen ei voisi olla?

      Vanhanaikaista ajattelua, kasva näitten yli!

      • Hyväneuvo

        No jo on naisella pituutta!
        Ala pelaamaan koripalloa!
        Tai lentopalloa.
        Vahvistuksia tarvitaan!


      • Yksinäisyydessä

        Ikää on jo liikaa....


      • Hauki.on.kala
        Hyväneuvo kirjoitti:

        No jo on naisella pituutta!
        Ala pelaamaan koripalloa!
        Tai lentopalloa.
        Vahvistuksia tarvitaan!

        Koripallon peluu on kyllä paras idea, harrastuksista ne parit usein löytyvät. Eikä täältä tyhjänpäiväisyyden pyhäköstä eli netistä.

        Me saataisiin melkoiset höpötykset aikaan yhden paljon sietämään joutuneen naishenkilön kanssa tällaisista "miehen kutka" -jutuista.

        Naurua riittäisi, mutta eipä viitsitä. Känni on se vitsi myös.


    • visionäärinen

      Minä taas olen etsinyt juuri pitkää naista kumppaniksi. Olen itse 1,88 pitkä, ja aina yleensä lyhyet naiset ovat olleet kiinnostuneita minusta. Mutta kun minua ei niin kiinnosta.

      Onko sinulla minkälainen tukka, pitkä, suora, vaalea, tumma? Oletko muuten solakka? Kysynpähän ihan muuten vaan, täältä palstaltahan ei mitään suhteita koskaan synny. Mutta ei se kyselyä tarvitse estää ;-)

      • Yksinäisyydessä

        Hiukset pitkät ja ruskeat, normi vartalo ja vm67 :)


      • visionäärinen
        Yksinäisyydessä kirjoitti:

        Hiukset pitkät ja ruskeat, normi vartalo ja vm67 :)

        Kiitos vastauksesta "Yksinäisyydessä". Tuo ylläoleva kommentoija varasti nikkini, trolli siis vain. Varaudu siis idioottimaisiin plagiointeihin ynnämuuhun nimimerkkien kopiointeihin. Pitäähän sitä penikanaivoisilla olla hauskaa.

        Olen itse mielestäni ihan hyvinsäilynyt vm61 ;-), hyvää jatkoa sinulle Y, olet varmaan ihan hyvän näköinen pitkä kaunotar.


      • 1980

        Ei se tarkoita, että toinen ihminen on "vanhus", jos sä et osaa laskea niin pitkälle vielä, että ymmärtäisit sen iän.

        Te deltamopot olette (surku-)huvittavia. Tajuaisitte, että voitte itse kuolla tänään, niin loppuisi se umpityperä vanhempien ihmisten väheksyminen.


    • yli180cm

      Eipä pituutesi minua ainakaan millään tavalla häiritsisi, jos muut asiat asiat "natsaavat" tuo pituus ei merkitse mitään.

    • lauri.lyhyt

      Meikällä ja 194 sm pitkällä ihmisellä on pituuseroa 34 sm. Elämä pitä mie lyhyt mieshenkilö. Näin isän sotilaspassista että häneen pituutensa oli 164 sm.
      Nikamarappeuma on alentanut pituuttani 3 sm.
      Tunnen pari minuakin lyhempää miestä, mutta he ovat naismaailmassa hyvin menestyneitä ja sitoutuneitakin tietääkseni.

      Olisi haasteellista olla treffeillä noin pitkän naisen kanssa. Minulle sopisi hyvin.

      • Totinentosi

        Ja minä olen 142 cm korkkareissa.
        Mutta p*run äkäinen "hommissa"!
        Joten tehhään, amatsoni, rehvit!
        Oon ukkomies, mutta ei kai se ole este - ei ees hitaste?!
        Eiks juu Sirkka?


    • lyhyt_nainen

      Olen kuullut, että jotkut pitkät suomalaisnaiset olisivat löytäneet elämänkumppaneita kansainvälisten pitkille ihmisille tarkoitettujen yhdistysten tai vastaavien kautta. Suomi on niin pieni maa, että "marginaaliin" kuuluminen kapeuttaa jo vaihtoehtoja. Nimittäin jos haluat itseäsi pidemmän miehen, niin sinunhan pitää löytää vapaa ja mieluisa hyvin pienestä joukosta.

      Ongelma on sama hyvin lyhyillä miehillä. Edes lyhyet naiset eivät halua lyhyttä miestä.

      • lauri.lyhyt

        Elämäntilanteet vaikuttavat sen että jokainen tavishoksottimilla ja libidolla varustettu vakka kyllä kantensa löytää.
        En ole suinkaan mikään välkky pätkämies, mutta naiseuraa on ollut lähes aina tarjolla.


    • Matti_Nokela

      Pituus ei syy
      lyhyys ei ansio
      kasvu johtuu kilpirauhasesta.

      • tohtori.aivo

        vai olikohan se käpyrauhanen....


    • Åqäa

      Mulla 6senttiä pitempimpi vaimo eikä haittaa😀

    • Keskimittainen

      Onhan niitä miehiäkin eri kokoisia, ja eri kokoisista ja tyylisistä naisista pitäviä.

      Itsekin yltäisin ainakin esim. polviltani lanteillesi asti... Jos tämä ei miellytä, niin ei hätää, muitakin vaihtoehtoja varmasti on olemassa! ;PPP

    • hyvätyttö

      tykkäätko pienistä?

    • Anonyymi

      Ei naisen 194 cm pituus mikään ongelma ole.

    • Anonyymi

      Täälä sun pituinen mies.. mistäpäin olet?

    • Anonyymi

      Poikkeavan pituinen ihminen voidaan nähdä ehkä keskimäärin vaikeammin lähestyttävänä.
      Pituus tuo näyttävyyttä ja noinkin pitkä pituus (naisella) on myös mukavan persoonallinen ja helposti katseitakin kääntävä ominaisuus. Lähinnä pitkiä ihmisiä ihaillaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe