Milloin linux-koodarit oikein alkavat kehittämään itse uusia ominaisuuksia eikä vain kopioi niitä muilta?
Linux vain on HUONO kopio windowsista.
-----Linux-----
13
313
Vastaukset
Eri Linuxiin pohjautuvissa käyttöjärjestelmissä on valtavasti ominaisuuksia, joita Windowseissa ei ole ollut, eikä tullut kuin vasta hyvät ideat kopioituaan avoimen ja vapaan sovellustyön tekijöiltä.
Teollisuusstandardit tulevat Linuxeihin ensimmäisinä, koska kehitystyö on niin paljon nopeampaa kuin Microsoftilla, joka haraa aina kaikessa standardisoimisessa vastaan, haluten väen väkisin käyttöön otettavaksi omia sähellyksiään.- poistakura
Onko cd-asemien tuhoaminen ja biosin polttaminen kovinkin hyviä ominaisuuksia?
poistakura kirjoitti:
Onko cd-asemien tuhoaminen ja biosin polttaminen kovinkin hyviä ominaisuuksia?
Jos mennään arkeologisiin kaivauksiin, niin Windowseilla on paljonkin pahempaa kontollaan: Win 95 taisi olla viimeinen Windows, joka ei ainakin jossain päivityksissään tuhonnut osalta käyttäjistä tietokonetta käyttökelvottomaksi.
Eipä sinulla tainnut olla tietokonettakaan vielä silloin, kun Mandraken huomattiin CD-valmistajan teollisuusstandardin vastaisen käytännön vuoksi rikkovan jotain tiettyä LG:n CD-aseman firmwarea. ; )
- ostotekniikka
Microsofthan on kasannut Windowsin pitkälti ostelemalla pikkufirmoja ja ymppäämällä niiden kehittämiä tekniikoita mukaan Windowsiin. Ei varsinaisesti mitään kopioimista, muttei suoranaisesti mitään Microsoftin itse tuottamaakaan.
- win-satu
Milloinkahan mitään ymmärtämättömät Windows-nulikat lopettavat satuilun?
- väärin-meni
Ehei.
Kyllä Linux on "kopio" UNIXista. Windows on kopioinut monia Linuxin ominaisuuksia. Paketinhallintaa - kunnollista ei ole vielä.. MS maksoi viimeksi paljon git versionhallinnasta. Mikä harmittaa. Git clone ohjelman osoite ja saat lähdekoodin itsellesi. Ssh, wget, curl, rsync, softaraid, ... paljon kopioitavaa vielä on..
- muutkin-matkii
Nykyinen Applen kannettavien käyttöjärjestelmäkin on UNIX-"kopio".
- sekin-vielä
Ja pöytäkoneiden myös, tietysti.
- kaikki-kopioi
Oman graafisen käyttöliittymäkyhäelmänsä MS kopioi 1980-l. Applelta, joka taas oli kopioinut omansa Xeroxilta.
Asia on hyvin tunnettu historiallinen fakta.- laskutikkukone
Kuka keksi helmitaulun, vai onko sekin pelkkä kopio?
- info888888888888
Anteeksi mutta mainitkaas ensimmäinen Linux käyttöjärjestelmä jota Distrot eivät ole.
Linux on pelkkä UNIX ytimeen tehty KERNELI jonka päälle koodarit rakentavat eri julkaisuversioita eli DISTROJA......
Alkakaapa käyttämään Linux kerneliä niin mahtaa pojat olla itkukurkussa tunkemassa jotain Ubuntun tai Mandrivan sekasikiötä kehiin koska ei osaa TIETOJÄRJESTELMÄÄ käyttää ^^- win-sekopää
Sarjassamme "sekopäisiä kommentteja" esittelemme tuon yllä olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693