Aborttiaktivistit ovat feministejä

ÄläTuePirunAgendaa

Ei tarvitse montaakaan kirjoitusta seinältä lukea, niin selviää missä hengessä aktiivit ovat.
"Abortti on ihmisoikeus". "Abortti on naisen oikeus" ja iloiset naurunaamat vielä lisättynä mukaan.
Feminismi ei ole ajamassa naisen oikeuksia vaan vihaamassa naista, miestä ja lasta.
Se vihaa kaikkea tavallista ja normaalia tasapainoa ja järjestystä. Se syöttää kapinahenkeä.
Kuinka pimeässä voi nainen vaeltaa, että haluaa oikeuden surmata oman jälkeläisensä?
Feminismi ei aja tasa-arvoa vaan sairasta ylivaltaa.
Älkää naiset eksykö! Kuka teille syöttää noita ajatuksia? Miettikää lujasti!
Kuka oli se ensimmäinen kapinallinen?
Toivottavasti alkaa järki voittaa uhman..

32

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stalinismia

      Aborttiasiamiehet ovat telaketjufemakoita, jotka vihaavat ihmisyyttä ja tasa-arvoa.

      • Asiamies555

        Puhut asiaa.


    • Bounty-23

      "Se syöttää kapinahenkeä."

      Tottahan kaleeriorja haluaa vapaa olla. Tulee mieleen orjakapinat. Miksi naisten ei sovi kapinoida? Mitä kapinoimista on jos elämä on niin erinomaista? Onko orjan elämä hyvää? Tyydyttävää? Keltä asiaa kysytään? Orjuuttajaltako?

    • Ex-Yttäjäkö

      "Feminismi ei aja tasa-arvoa vaan sairasta ylivaltaa."

      Onko ylivalta sun mielestä sairasta? Onko miesten vuosituhantinen ylivalta sitä? Hyvä kun myönnät. Onko syrjintä sairasta vai koettuakin epäoikeudenmukaisuutta? Onko syrjinnästä puhuminen "eksytystä" siis mihin? Onko naisten ahdistelu ja kiusaaminen sinusta oikeudenmukaista ja sen pitäisi jatkua? Naisten samanlainen arvostusko "eksytystä". Onko äitisi nainen?

    • VihanIdeologia

      Feminismin viimeiset aallot eivät pyri tasa-arvoon vaan utopistiseen "patriarkaatin kaatoon", joka on yhtä ihmisvihan ja kaaoksen kanssa. Feministi vihaa miehen lisäksi naista ja lasta. Erityisen raivon kohteena on äitiys ja perhe, jotka ovat hyvän elämän edellytykset. Pahin hylkiö on miehen aviopuoliso, joka on "pettänyt" feministisen ideologian. Lapsi on feministille "rasitus", joka voidaan abortoida.

      Aborttiasiamiehet ovat tekojensa ja tavoitteidensa osalta äärifeministejä.

      Aborttien edistämisen on osa perheen, kulttuurin, kielen ja ajattelun sekä elämän vastaista sodankäyntiä.

      • Hell-Ari

        "Feministi vihaa miehen lisäksi naista ja lasta."

        Ohops Etkös nyt taida vähä valehdella? Feministikö puolustaa naisia ja vihaa samalla naisia? Aika hassua. Mutta niin moni muukin ehkäisynvastustaja on. Hassu ja hassut aivoitukset. 😁 Vähä huumoria peliin niin elämä ei ole noin synkkää.


      • HMC

        "Erityisen raivon kohteena on äitiys ja perhe, jotka ovat hyvän elämän edellytykset."

        Ei kaikki miehetkään halua perhettä ja lapsia. Mikset soisi naistenkin antaa valita oman elämänsä tien? Feminismi tarkoittaa naisten oikeutta valita itselle sopivat ratkaisut. Jokaisen oma elämä on omalla vastuulla. Ei mies voi eikä halua kantaa vastuuta naisista. Et säkään pysty tekeen päätöksiä kenenkään naisen puolesta. Sehän olisi perustuslain vastaista.


      • Olet tosiaan nimimerkkisi mukainen kirjoittaja, täynnä syvää vihaa.

        Sitäpaitsi eikö patriarkartin kaatuminen ole tuonut ainoastaan hyvää ja tasa-arvoa. Myös miehille, jotka eivät ole herrasukua.
        Herroiltahan se on tietysti pois.


    • Nykyisessä feministipropagandassa on selvästi nähtävissä äärifeminismin piirteitä. Siitä olen jo kirjannutkin, että lukekaapa vaikka Wikipedian sivuilta Äärifeminismi. Jospahan alkaisi silmät aueta hiljalleen. Feminismi näkyy hyvin palstan aborttikeskustelussa, kun pitäisi kuitenkin näkyä pyrkimys tasa-arvoon mietittäessä elämän ja sen lopettamisen suurta kysymystä yhdessä äidin ja isän kanssa.

      Feminismin vastustaminen palstallakin luokitellaan naisten ja miesten tasa-arvon vastustamiseksi, mikä sekin on vale ja feministipropagandaa. Feminismi on kaukana tasa-arvon edistämisestä, myös aborttiasiassa. Esimerkkinä on useinkin esillä ollut asia, että miehet EIVÄT SAA osallistua päätökseen tekoon yhteisen elämän päättämisestä eli abortista.

      Naiset vaativat vapaata seksioikeutta ja sitten syyllistävät miehet, kun tulee raskaaksi ja miehellä ei ole oikeutta sitten päättää yhdessä luodun elämän lopettamisesta silloinkaan, kun mies haluaa vaikka yksin kantaa vastuunsa yhteisestä lapsesta. Tällaista feminismiä olenkin kutsunut feminatsismiksi, niin paljon on äärifeministeillä yhteistä natsien julmuuden kanssa.

      • Anna.Lee-38

        "Naiset vaativat vapaata seksioikeutta"

        Mitenniin vaativat??? Naiset tekee nytkin mitä haluaa seksin kanssa! 😄 Missä 50-luvulla elät? Nyt hölmistyn. Mulla esim on ollut kymmeniä seksikumppaneita ja hauskaa on pidetty. Nyt vakikumppani. Elämä on lyhyt niin kannattaa nauttia sen suomista iloista. Seksi on terveysvaikutteista ja iloista. Ehkäisy on hyvä olla kunnossa ja kierukka on itselle sopivin. Aborttiin ei ole tarvinnut mennä, vahinkoja ei ole tullu. Tietty ehkäisyllä olen riistänyt monelta mieheltä isyyden. Mut eipä niitä ole tainnut kiinnostaa. Vahinkoraskaus ei taida olla mieleen miehillekkään.


      • Anna.Lee-38 kirjoitti:

        "Naiset vaativat vapaata seksioikeutta"

        Mitenniin vaativat??? Naiset tekee nytkin mitä haluaa seksin kanssa! 😄 Missä 50-luvulla elät? Nyt hölmistyn. Mulla esim on ollut kymmeniä seksikumppaneita ja hauskaa on pidetty. Nyt vakikumppani. Elämä on lyhyt niin kannattaa nauttia sen suomista iloista. Seksi on terveysvaikutteista ja iloista. Ehkäisy on hyvä olla kunnossa ja kierukka on itselle sopivin. Aborttiin ei ole tarvinnut mennä, vahinkoja ei ole tullu. Tietty ehkäisyllä olen riistänyt monelta mieheltä isyyden. Mut eipä niitä ole tainnut kiinnostaa. Vahinkoraskaus ei taida olla mieleen miehillekkään.

        Missähän olet oppinut lukemaan, kun et osaa lainata kokonaista lausetta? Provokoulusopii tuollaiseen lukemisen taitoon, ei muun tason koulut.Lausehan kuului: "Naiset vaativat vapaata seksioikeutta ja sitten syyllistävät miehet, kun tulee raskaaksi ja miehellä ei ole oikeutta sitten päättää yhdessä luodun elämän lopettamisesta silloinkaan, kun mies haluaa vaikka yksin kantaa vastuunsa yhteisestä lapsesta." Avaan siis kirjauksen uudelleen, josko kertaus auttaisi ymmärtämään jutun jujun. Tosin sanoen juuri nämä vapaan seksin toitottajat, feminatsit (olen toisaalla avannut käsitteen) todella syyttävät miehiä siitä, että saattavat naisen raskaaksi ja sitten vielä kieltävät miehiltä oikeuden päättää sikiön elämästä tai sen lopettamisesta. Ensin kieltävät mieheltä oikeuden osallistua päätökseen ja siiten itkevät feministikrokotiilin suurin kyynelin, kuinka kavalia miehet ovat, houkuttelevat seksiin ja eivät kanna vastuutaan. Oisko tässä kaikki ihan kohdallaan noiden äärifeministien järjenjuoksussa? Lue vaikka Wikipedisata Äärifeminismi, niin voit sitten vähän viisastua, mistä todellisuudessa on puhe.


      • kunhan_vastaan kirjoitti:

        Missähän olet oppinut lukemaan, kun et osaa lainata kokonaista lausetta? Provokoulusopii tuollaiseen lukemisen taitoon, ei muun tason koulut.Lausehan kuului: "Naiset vaativat vapaata seksioikeutta ja sitten syyllistävät miehet, kun tulee raskaaksi ja miehellä ei ole oikeutta sitten päättää yhdessä luodun elämän lopettamisesta silloinkaan, kun mies haluaa vaikka yksin kantaa vastuunsa yhteisestä lapsesta." Avaan siis kirjauksen uudelleen, josko kertaus auttaisi ymmärtämään jutun jujun. Tosin sanoen juuri nämä vapaan seksin toitottajat, feminatsit (olen toisaalla avannut käsitteen) todella syyttävät miehiä siitä, että saattavat naisen raskaaksi ja sitten vielä kieltävät miehiltä oikeuden päättää sikiön elämästä tai sen lopettamisesta. Ensin kieltävät mieheltä oikeuden osallistua päätökseen ja siiten itkevät feministikrokotiilin suurin kyynelin, kuinka kavalia miehet ovat, houkuttelevat seksiin ja eivät kanna vastuutaan. Oisko tässä kaikki ihan kohdallaan noiden äärifeministien järjenjuoksussa? Lue vaikka Wikipedisata Äärifeminismi, niin voit sitten vähän viisastua, mistä todellisuudessa on puhe.

        "Tosin sanoen juuri nämä vapaan seksin toitottajat, feminatsit"

        Ai aha. Siis vapaata seksiä haluavat on feminatseja??? Taitaa lähes kaikki miehet maailmassa olla sitten feminatseja. :) Nekin, jotka teeskentelee jotain hurskasta, mutta unissa sitten haaveillaan jostain muusta. Katoliset papit etunenässä ja kotimaiset lestadiolaiset saarnaajat, jotka saarnaa hyveellisyyttä muille, mutta itse käytetään tyttöjä ja naisia hyväksi. Vapautta se hurskaskin kuitenkin haluaa. Sinäkö et tykkää kun ihmiset harrastaa vapaata seksiä? Miksi muiden seksiharrastus vaivaa sinua? Aina kun joku sanoo että vihaa vapautta, niin miettii että mikä sen vastakohta on. Pakotettu seksi? Velvollisuusseksi?


      • tieteilijä kirjoitti:

        "Tosin sanoen juuri nämä vapaan seksin toitottajat, feminatsit"

        Ai aha. Siis vapaata seksiä haluavat on feminatseja??? Taitaa lähes kaikki miehet maailmassa olla sitten feminatseja. :) Nekin, jotka teeskentelee jotain hurskasta, mutta unissa sitten haaveillaan jostain muusta. Katoliset papit etunenässä ja kotimaiset lestadiolaiset saarnaajat, jotka saarnaa hyveellisyyttä muille, mutta itse käytetään tyttöjä ja naisia hyväksi. Vapautta se hurskaskin kuitenkin haluaa. Sinäkö et tykkää kun ihmiset harrastaa vapaata seksiä? Miksi muiden seksiharrastus vaivaa sinua? Aina kun joku sanoo että vihaa vapautta, niin miettii että mikä sen vastakohta on. Pakotettu seksi? Velvollisuusseksi?

        Luepa ikuisen pilkkasi sijasta wikistä Radikaalifeminismi. Siitä olen lainannut nuo väitteet ja kun olet lukenut kaikki muutkin mihin tuolta sivulta viitataan, huomaat kyllä, että en ole kaukanakaan kuvaillessani mm. sinun lähes jokaista kirjoitajaa kohtaan vihaa pursuavia kirjauksiasi.

        Olen kyllä kuullut kat. kirkon pappien uusimmistakin häpeällisistä teoista, mutta harvapa täällä on kat. pappi, joten säästä nuo kyyneleet Katolisuuspalstalle, missä voikin olla hyvä alusta tuolle pilkkakirjoittelulle.

        Todellista vapautta on hankkia tasa-arvoinen parisuhde ja toimia siellä molempien parhaaksi yhteisten päätösten ja halujen mukaan. Mitä tyrkyttää itseään sellaiseen seuraan, jossa joutuu hyväksikäytetyksi? Ja sitten pitää itkeä seurauksista täällä? On sekin syy syyllistää toisia, kun ensin porsii täysin. Minua ei ainakaan haittaa kenenkään epäonnisetkaan seksiharrastukset, mutta syyttömiä syyllistämällä feministiagendan tyyliin et kyllä yhtään positiivista vastinetta saa.


      • kunhan_vastaan kirjoitti:

        Luepa ikuisen pilkkasi sijasta wikistä Radikaalifeminismi. Siitä olen lainannut nuo väitteet ja kun olet lukenut kaikki muutkin mihin tuolta sivulta viitataan, huomaat kyllä, että en ole kaukanakaan kuvaillessani mm. sinun lähes jokaista kirjoitajaa kohtaan vihaa pursuavia kirjauksiasi.

        Olen kyllä kuullut kat. kirkon pappien uusimmistakin häpeällisistä teoista, mutta harvapa täällä on kat. pappi, joten säästä nuo kyyneleet Katolisuuspalstalle, missä voikin olla hyvä alusta tuolle pilkkakirjoittelulle.

        Todellista vapautta on hankkia tasa-arvoinen parisuhde ja toimia siellä molempien parhaaksi yhteisten päätösten ja halujen mukaan. Mitä tyrkyttää itseään sellaiseen seuraan, jossa joutuu hyväksikäytetyksi? Ja sitten pitää itkeä seurauksista täällä? On sekin syy syyllistää toisia, kun ensin porsii täysin. Minua ei ainakaan haittaa kenenkään epäonnisetkaan seksiharrastukset, mutta syyttömiä syyllistämällä feministiagendan tyyliin et kyllä yhtään positiivista vastinetta saa.

        "Luepa ikuisen pilkkasi sijasta wikistä Radikaalifeminismi."

        Lue sinä vaikka mitä on uskonnollinen terrorismi. Ajattelin määritellä sinut terroristiksi, eihän se haittaa? Mielipiteesi on niin talebaani -osastoa, että tuskin pahastut tästä määrittelystä. :)
        Terroristeja haittaa kaikki demokratia, naisten oikeudet, vapaus ja muu mihin me ollaan Suomessa totuttu.


      • tieteilijä kirjoitti:

        "Luepa ikuisen pilkkasi sijasta wikistä Radikaalifeminismi."

        Lue sinä vaikka mitä on uskonnollinen terrorismi. Ajattelin määritellä sinut terroristiksi, eihän se haittaa? Mielipiteesi on niin talebaani -osastoa, että tuskin pahastut tästä määrittelystä. :)
        Terroristeja haittaa kaikki demokratia, naisten oikeudet, vapaus ja muu mihin me ollaan Suomessa totuttu.

        Talebanit tuskin mitään naisten ja miesten välistä tasa-arvoista kohtelua kannattavat. Pitäishän tuon olla ihan yleistietoa. Joten ei osunut, ohi meni. Huti!


      • kunhan_vastaan kirjoitti:

        Talebanit tuskin mitään naisten ja miesten välistä tasa-arvoista kohtelua kannattavat. Pitäishän tuon olla ihan yleistietoa. Joten ei osunut, ohi meni. Huti!

        "Talebanit tuskin mitään naisten ja miesten välistä tasa-arvoista kohtelua kannattavat. "

        Ethän sinäkään, niin että ihan hyvin voin nimetä sinut uskonnolliseksi terroristiksi. :) Ihan samat pyrkimykset teillä. Ei kristinuskon ja islamistien terrorismilla ja ääriajattelulla ole mitään eroa. Suurempia eroja on uskonnon sisällä.


      • tieteilijä kirjoitti:

        "Talebanit tuskin mitään naisten ja miesten välistä tasa-arvoista kohtelua kannattavat. "

        Ethän sinäkään, niin että ihan hyvin voin nimetä sinut uskonnolliseksi terroristiksi. :) Ihan samat pyrkimykset teillä. Ei kristinuskon ja islamistien terrorismilla ja ääriajattelulla ole mitään eroa. Suurempia eroja on uskonnon sisällä.

        Uskontokin on yksi peikko äärifeminismille, patriarkaalisen yhteiskunnan yksi kivijalka. Nyt siinäkin ammuit ohi. Uskonto kyllä kuuluu tasa-arvoiseen yhteiskuntaan tasa-arvoisena uskomuksena muiden uskomusten kanssa, mutta jos käyn kerran kirkossa joululauluja laulamassa tai tutun häissä tms, tekeekö se minusta uskonnollisen? Ei kai. Joten sekin laukaus meni ohi eikä uponnut! Yritä nyt todella jotain parempaa. Minun katsomukseni on kyllä varsin avara, perustana naisten ja miesten välinen tasa-arvo, jos eivät itse sitä arvoa ja oikeutta ole omalla vastenmielisellä toiminnallaan itseltään poistaneet. Tietysti kaikilla on myös yhtäläiset vastuut ja oikeudet. Uskonto ja uskomukset tai niiden puutteet ovat jokaisen vakaumus, yksityisasia, joka voi näkyäkin jossain arvoissa, mutta niihin ei mitenkään voi vedota esim. etuoikeuksia etsiessään.


      • Sekoitat iloisesti feminismin ja äärifeminismin. Käsket lukemaan Wikistä äärifeminismistä ja kerrot sen olevan feminismiä. Luepa itse saman sivuston kohdasta mitä feminismi tarkoittaa.

        Yksinkertaistettuna:
        Feminismi on tavoittelua tasa-arvoon, äärifeminismi on feminiininen vastine sovinismille.


      • JustJust kirjoitti:

        Sekoitat iloisesti feminismin ja äärifeminismin. Käsket lukemaan Wikistä äärifeminismistä ja kerrot sen olevan feminismiä. Luepa itse saman sivuston kohdasta mitä feminismi tarkoittaa.

        Yksinkertaistettuna:
        Feminismi on tavoittelua tasa-arvoon, äärifeminismi on feminiininen vastine sovinismille.

        No en varmasti sekoita!
        Kirjasin jo aiemmin yllä: "Nykyisessä feministipropagandassa on selvästi nähtävissä äärifeminismin piirteitä." Parin kirjoittajan kirjoituksissa on vaan piirteitä, joita voi liittää nimenomaan radikaalifeminismiin, jonka yhtä piirrettä olen ilmaissut jo muutamassa ketjussa eli lapsi-ja miesviha ja sen agitointi kovin epätosilla todisteluilla. Ei kai yhteiskunta sillä tavalla toivo kenenkään toimivan! Ei se kuulu demokratiaan ja tasa-arvoiseen yhteiskuntaan. "Oikea feminismi" taas on todellakin naisten oikeuden puolustamista ja huomion kiinnittämistä niihin yhteiskunnallisiin rakenteisiin, jotka hidastavat tasa-arvon toteutumista. Meillä on myös miesasialiike, joka pyrkii kiinnittämään huomiota yhteiskunnan rakenteita, jotka hidastavat miesten oikeuksien ja tasa-arvon toteutumista. Molemmat ovat aivan hyväksyttäviä ja tasa-arvoisia tärkeän asian liikkeitä maassamme. Keskustelun kiivaudessa vaan usein keskitytään yhteen asiaan, ei kokonaisuuteen. Se kai kuuluu pelin henkeen pienen tilan vuoksi.
        Se, että annan neuvon tutustua tuohon äärisuuntaan johtuu juuri siitä, että ihmiset voivat siitä oppia jotakin ja viisastua. Tietohan on aina hyväksi.


      • eläkeläismies.pirkkala

        "Kirjasin jo aiemmin yllä: "Nykyisessä feministipropagandassa on selvästi nähtävissä äärifeminismin piirteitä."

        Puusilimällä luit ehkä koska siellä ei mitään tollasta sanota. Ja sama hollaaniksi. Tämä on facta. Nyt menen hinccaamaan kysänulliani.


      • kunhan_vastaan kirjoitti:

        Luepa ikuisen pilkkasi sijasta wikistä Radikaalifeminismi. Siitä olen lainannut nuo väitteet ja kun olet lukenut kaikki muutkin mihin tuolta sivulta viitataan, huomaat kyllä, että en ole kaukanakaan kuvaillessani mm. sinun lähes jokaista kirjoitajaa kohtaan vihaa pursuavia kirjauksiasi.

        Olen kyllä kuullut kat. kirkon pappien uusimmistakin häpeällisistä teoista, mutta harvapa täällä on kat. pappi, joten säästä nuo kyyneleet Katolisuuspalstalle, missä voikin olla hyvä alusta tuolle pilkkakirjoittelulle.

        Todellista vapautta on hankkia tasa-arvoinen parisuhde ja toimia siellä molempien parhaaksi yhteisten päätösten ja halujen mukaan. Mitä tyrkyttää itseään sellaiseen seuraan, jossa joutuu hyväksikäytetyksi? Ja sitten pitää itkeä seurauksista täällä? On sekin syy syyllistää toisia, kun ensin porsii täysin. Minua ei ainakaan haittaa kenenkään epäonnisetkaan seksiharrastukset, mutta syyttömiä syyllistämällä feministiagendan tyyliin et kyllä yhtään positiivista vastinetta saa.

        "Todellista vapautta on hankkia tasa-arvoinen parisuhde ja toimia siellä molempien parhaaksi yhteisten päätösten ja halujen mukaan."

        Minusta on aina vaaran merkki, kun joku haluaa määritellä mitä on Totuus, ja Todellinen Vapaus. Nämä kaksi on totalitarismin kannattajan vakioretoriikkaa. Siinä ei kuunnella muiden käsityksiä, haluamisia tai muuta. Vain itse tiedetään Varmasti, mikä on Totuus. Viimeksi termiä Todellinen Vapaus käytti eräs ääri-islamilaishihhuli eduskuntatalon portailla, missä hän huusi että Islam on Todellista Vapautta, ei demokratia.

        Kysymys kuuluu, kenelle joku asia tuo vapautta, ja miten hän itse määrittelee vapauden. Jokainen haluaisi itselleen tietenkin vapautta, eikö totta? Kyse on aina muiden vapauksien määrittelemisestä.

        Sinä kehotat ihmisiä hankkimaan parisuhteen. Mutta mitä jos sellaista ei löydy? Parisuhteet alkaa, ja parisuhteet loppuu. Pitääkö ihmisen elää ilman seksiäkin? Mikä on kantasi tähän? Entä mitä se abortti tähän liittyy, aborttejahan tehdään nimenomaan parisuhteissakin. Muistaakseni puolet perheellisille, jos en väärin muista.


    • Eiköhämn tilanne ole se, että useammin kylläkin me miehet haluamme seksiä ilman raskautta kuin naiset? En tiedä missä maailmassa nämä jotkut ihmiset oikein elävät.

    • huhhuh-surullista

      Ai naisten oikeudet on pirun agendaa....? En haluais elää sun maailmassa. 😣 Onneksi Suomessa naisilla on oikeudet. Perustuslaki sanoo niin etkä voi sille mitään. Ihme miten joku vihaa naisia...ei saisi edes valita omaa elämää ja elämäntyyliä.

    • Siis aborttioikeutta puoltavat ovat feministejä vai? Siis 80% Suomen kansasta on feministejä. Eduskunnasta 90% ja kaikki pressaehdokkaat kristillistä lukuunottamatta viime vaaleissakin. Ei huono. Ei ollenkaan. Mukava se on, että naisten oikeuksia pidetään tärkeänä.

      • ReviSiitä

        Eduskunta äänesti murskaluvuin mukavuusaborttien terveen kritiikin puolesta.


      • Vastikään oli Ylen ja Taloustutkimuksen suorittama kysely kansalaisten aborttiasenteista.

        www.taloustutkimus.fi/ajankohtaista/uutisia/vain-2-prosenttia-suomalaisista-kieltaisi-abortin-miesten-ja-naisten-mielipiteissa-ei-juuri-eroja.html

        Suomalaiset suhtautuvat erittäin sallivasti raskaudenkeskeytykseen eli aborttiin. Taloustutkimuksen tekemän tuoreen kyselyn mukaan peräti 68 prosenttia kansalaisista on sitä mieltä, että abortin pitää olla sallittua, vaikka perusteena olisi pelkästään naisen pyyntö.

        Vajaan neljänneksen (23 %) mielestä abortti voi olla laillinen sillä edellytyksellä, että raskaus on alkanut raiskauksesta tai uhkaa äidin elämää ja terveyttä, tai sosiaalisten tekijöiden tai sikiövaurioiden takia.

        "Ainoastaan kaksi prosenttia suomalaisista kieltäisi abortin lailla. Naisten ja miesten välillä ei juuri ole eroja suhtautumisessa aborttiin.
        Nuoret ovat vielä sallivampia kuin vanhemmat, joista hieman useampi kannattaa välimallia eli sitä, että abortti on sallittua tietyin reunaehdoin. Kuitenkin myös yli 65-vuotiaista enemmistö kannattaa täysin vapaata aborttilakia."

        Että tällainen tutkimus. Et ole aiemmin kuullut tästä?


      • ""Siis 80% Suomen kansasta on feministejä. "

        Missä tälläsiä luc.huja on abs.holuuttisen facd.asdi ja päd.hevästi mit.attu?"

        Aloitus todistaa. Siinä mainitaan, että aborttioikeutta puolustavat on feministejä. Siis kaikki jotka puolusti Taloustutkimuksen kyselyssä aborttia, on feministejä. Vain kaksi prossaa oli aborttia täysin vastaan. Oikeammin Suomessa siis 98% kansasta on feministejä. Ei paha.


      • niinnähty

        Taas tyrc.hydhellään yhd.ä ja sam.aa bhuol.ueellisen tah.on teett.ämää noin 1000 henc.hilön chys.elyä muka bhäd.hefänä cherd.omaan koko monimilj.oonaisen kansan mielipiteestä.

        "Ainoastaan kaksi prosenttia suomalaisista kieltäisi abortin lailla."

        Tark.ottanee varmaan täys chield.oa? No harv.empi muc.havuus abordd.eja vast.ustava sellasta kann.attaa ja siihen nähden tuokin osuus on oic.eestaan yll.äddävän baljon.


      • TyttöEspoosta99
        niinnähty kirjoitti:

        Taas tyrc.hydhellään yhd.ä ja sam.aa bhuol.ueellisen tah.on teett.ämää noin 1000 henc.hilön chys.elyä muka bhäd.hefänä cherd.omaan koko monimilj.oonaisen kansan mielipiteestä.

        "Ainoastaan kaksi prosenttia suomalaisista kieltäisi abortin lailla."

        Tark.ottanee varmaan täys chield.oa? No harv.empi muc.havuus abordd.eja vast.ustava sellasta kann.attaa ja siihen nähden tuokin osuus on oic.eestaan yll.äddävän baljon.

        Etkö sinä raukka osaa oikeasti kirjoittaa tavallisesti?


    • Aloittaja voisi tietysti tarkastaa ihan oikean sanakirjamerkityksen kyseiselle sanalle (kielitoimistonsanakirja.fi), sen sijaan että keksisi sanoille omia merkityksiä.

      Tietysti minäkin voisin väittää, että sana "polkupyörä" tarkoittaa "taivaalla karkauspäiväöisin näkyvää valoilmiötä", mutta kuka sellaista uskoisi kun sanakirjasta voi tarkistaa sanan oikean merkityksen (ellei sitä satu ennalta tietämään). Sama on sanan "feminismi" kanssa.

      Ja toki tiedän, että moni feministiksi itseään tituleeraava ei myöskään ymmärrä sanan oikeaa merkitystä. He ovat aloittajan kaltaisia idiootteja.

      • "Tietysti minäkin voisin väittää, että sana "polkupyörä" tarkoittaa "taivaalla karkauspäiväöisin näkyvää valoilmiötä", "

        Kiitti perjantain nauruista. Oli aika valaiseva vertaus! :))) Jokainen voi väittää muita ihmisiä miksi haluaa heidät nimittää, loukkaamistarkoituksessa vallankin. Jos joku nyt haluaa minua kutsua natsi-stalinisti-radikaalifeministiksi-taimiksinstiksihaluaa, niin ehkä se helpottaa nimittelijää itseään. Naisten nimittelyssä onkin menty jotenkin eteen päin viimeisten vuosien aikana. Ennenhän naisia haukuttiin hu*oriksi, lor*ttope*rseeksi jne. Nyt solvaamisnimitys on radikaalifeministi, stalinisti, natsisti, lastenjanaistenvihaaja ja ties mitä poliittista, jotka jokainen kumoaa tosin toisensa. Kukaanhan ei voi olla sekä itsensä puolella, että itseään vastaan. Tässäkin jäljet johtaa sinne ehkäisyasiamiehen sylttytehtaalle, hän kun edustaat tätä epäjohdonmukaisen räksytyksen ylintä osaamisaluetta. Kukaan muu ei pysty edes tuohon, että samassa virkkeessä sekä esitetään argumentti, ja sivulauseessa sen jo itse kumoaa. Minusta erittäin erikoinen tapa keskustella itsensä kanssa. :)))


    • Anonyymi

      Nää on niin hauskoja!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe