Puri koiranäyttelyssä

Palkaton

24

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjepjepjep

      Kyllä. Näin kävi.

    • Saatanansado

      Alkaa mennä lopullisesti hermo koiriin. Jatkuvaa räksytystä jopa kaupunkialueella. Irvistelyä ja rähinää sekä melusaastetta.

      Kypsynköhän vanhoilla päivilläni makkaramieheksi, kun nyt jo tekee tiukkaa jaksaa noita paskansyöjiä?

      Mikä siinä on, että jossain Espanjassa kaupunkikoirat osaavat olla hiljaa, irvistelemättä ja rähjäämättä, mutta Suomessa on jatkuva räksytys päällä?
      Johtuuko siitä, että Espanjassa käytöshäiriöiset on lopetettu, mikä on poistanut häiriögeenit perimästä? Suomessa taas kukaan ei kehtaa potkaista nirriä pois luonnevikaisilta?

      • sairas_oot

        Pahat on miehellä harhat. Mitenkäs, oletko muistanut ottaa pillerit tänään? Ne ovat tärkeitä muistaa säännöllisesti ottaa.


      • eiväliäjoskiinnion

        Rähjääthän sinäkin täällä muille.Millä oikeudella,kysyn vaan?
        Käyttäydyt itse ihan samoin kuin nuo kohtaamasi räyhäpiskit.

        Mulla on koira, ollu useitakin.Yksikään ei oo purru,eikä murisdu ihmiselle.Ovat olleet kilttejä,ja kaikkien silitelävissä.
        Onhan se rodusta kiinni,ja siitä miten omistaja koiransa händlää.Mutta,minusta ei oo kovin paha,et murisee yms,jos on hihnassa.Meilläpäin on isoja,leveesuisia ja ihan rähjäöviä kultsikoita ,irti luvatta.Yritä siinä sitten omaas puolustella,ei helppoa ole.Mut puremilta on säästytty,kop,kop,jää koputtahan.


      • eitervettäeioo

        Tuo haaveilusi koirien potkimisesta on sairasta.Hae lääkäriltä apua,jo ennenkun teet jollekkin jotain ,ja pääset uutisiin.


      • huomioinut
        sairas_oot kirjoitti:

        Pahat on miehellä harhat. Mitenkäs, oletko muistanut ottaa pillerit tänään? Ne ovat tärkeitä muistaa säännöllisesti ottaa.

        Koirapalstan vakitrolli joka ei itelleen mitään mahda.Kirjottaa aina koiraan kohdistamastaan väkivallasta, ja seksuaalissävytteisiä kirjotuksia.Aika karmivaa😬


      • Sadomaso
        eiväliäjoskiinnion kirjoitti:

        Rähjääthän sinäkin täällä muille.Millä oikeudella,kysyn vaan?
        Käyttäydyt itse ihan samoin kuin nuo kohtaamasi räyhäpiskit.

        Mulla on koira, ollu useitakin.Yksikään ei oo purru,eikä murisdu ihmiselle.Ovat olleet kilttejä,ja kaikkien silitelävissä.
        Onhan se rodusta kiinni,ja siitä miten omistaja koiransa händlää.Mutta,minusta ei oo kovin paha,et murisee yms,jos on hihnassa.Meilläpäin on isoja,leveesuisia ja ihan rähjäöviä kultsikoita ,irti luvatta.Yritä siinä sitten omaas puolustella,ei helppoa ole.Mut puremilta on säästytty,kop,kop,jää koputtahan.

        Minä rähjään täällä palstan aiheeseen liittyvästä kokemuksestani. Ne rakit taas rähisevät muuten vaan.

        Murinat ja rähinät eivät yhteiskuntaan kuulu, vaikka puremiselta vältyttäisiinkin. Miltä sinusta tuntuisi, jos vastaantulevat ihmiset alkaisivat uhkailemaan ja huutamaan sinulle? Itseäni ainakin vituttaisi. Samoin kuin vituttavat murisevat koirat. Mistä minä sitäpaitsi kunkin taluttajan kykyjä pidätellä murisijaansa tiedä?


      • olensuomalainen

        nm.alkaa mennä hermo

        Kirjoituksestasi päätellen, et sinäkään ihan terveeltä vaikuta. Ihan hyvällä sanon, että mene lääkäriin puhumaan ongelmistasi.


      • Sadomaso
        olensuomalainen kirjoitti:

        nm.alkaa mennä hermo

        Kirjoituksestasi päätellen, et sinäkään ihan terveeltä vaikuta. Ihan hyvällä sanon, että mene lääkäriin puhumaan ongelmistasi.

        Voisiko lääkäri kirjoittaa minulle koiranmyrkkyreseptin helpottamaan ahdistustani? Kiitti vinkistä!


      • apuatarviittohon
        Sadomaso kirjoitti:

        Minä rähjään täällä palstan aiheeseen liittyvästä kokemuksestani. Ne rakit taas rähisevät muuten vaan.

        Murinat ja rähinät eivät yhteiskuntaan kuulu, vaikka puremiselta vältyttäisiinkin. Miltä sinusta tuntuisi, jos vastaantulevat ihmiset alkaisivat uhkailemaan ja huutamaan sinulle? Itseäni ainakin vituttaisi. Samoin kuin vituttavat murisevat koirat. Mistä minä sitäpaitsi kunkin taluttajan kykyjä pidätellä murisijaansa tiedä?

        Olen kohdannut vastaan tulijoita, jotka on olleet agressiivisia.Vaikka olen pyrkinyt välttämään tilanteita,se ei aina onnistu,tai tulee yllättäen.Olen ollut todistajana väkivalta tapauksissa, ja itsekkin siis tilanteessa sen tapahtuessa.En silti,ajattele että kaikissa ihmisissä olis joku vika, vaikka jotkut noin käyttäytyy.
        Sinulla tuntuu olevan ongelma,että olet nähnyt murisevan koiran,niin ajattelet niiden kaikkien olevan sellaisia.Se ei ole normaalia.
        Sinun kannattaisi oikeasti hakea apua.


      • Sadomaso
        apuatarviittohon kirjoitti:

        Olen kohdannut vastaan tulijoita, jotka on olleet agressiivisia.Vaikka olen pyrkinyt välttämään tilanteita,se ei aina onnistu,tai tulee yllättäen.Olen ollut todistajana väkivalta tapauksissa, ja itsekkin siis tilanteessa sen tapahtuessa.En silti,ajattele että kaikissa ihmisissä olis joku vika, vaikka jotkut noin käyttäytyy.
        Sinulla tuntuu olevan ongelma,että olet nähnyt murisevan koiran,niin ajattelet niiden kaikkien olevan sellaisia.Se ei ole normaalia.
        Sinun kannattaisi oikeasti hakea apua.

        Höpöhöpö, en tietenkään ajattele noin. Sinä vaan pienessä mielessäsi haluat asian noin kääntää.
        Minulla on lähisukulaisella iso 40kg koira, jota olen itsekin paljon hoitanut, yökyläilyjä myöten. Se ei koskaan ala irvistelemään edes koirille, jotka sille räksyttävät. Menee vaan rähisijöiden ohi välinpitämättömästi. Siitä puhumattakaan, että olisi koskaan yhdellekään ihmiselle alkanut irvistelemään.
        Minun puolestani tuollaisia koiria saa ilomielin olla. Tosin onhan se turhan iso, mikä periaatteessa voi aiheuttaa riskin.

        Kun tuollaisia rauhallisia koiria kerran on olemassa, ja kuten aiemmin sanoinkin, Espanjan kaupungeissa melkein kaikki koirat ovat, niin mikä heevetti siinä on, että Suomessa noita luonnevikaisia riidanhaastajia tulee vastaan jatkuvasti? Ja miksi minun pitäisi niitä sietää?

        Ja ne hyväkäytöksisetkin koirat paskovat puistot ja kadunvarret.

        Että hae sinä apua vähämielisyyteesi ja ala sitten pohtimaan ratkaisuja rähisijäongelmaan ennen kuin minusta tulee vanha ja kärttyinen makkaramies.


      • Sadomaso
        apuatarviittohon kirjoitti:

        Olen kohdannut vastaan tulijoita, jotka on olleet agressiivisia.Vaikka olen pyrkinyt välttämään tilanteita,se ei aina onnistu,tai tulee yllättäen.Olen ollut todistajana väkivalta tapauksissa, ja itsekkin siis tilanteessa sen tapahtuessa.En silti,ajattele että kaikissa ihmisissä olis joku vika, vaikka jotkut noin käyttäytyy.
        Sinulla tuntuu olevan ongelma,että olet nähnyt murisevan koiran,niin ajattelet niiden kaikkien olevan sellaisia.Se ei ole normaalia.
        Sinun kannattaisi oikeasti hakea apua.

        Niin ja vertaus ihmisiin ontuu, kun niitä ongelmaihmisiä on vastaantulijoista joku 1/100 000, mutta koirista 1/10. Lisäksi ihmisillä nyt vaan on ihmisarvonsa, ei niitä voi lopettaakaan. Koirat voi.


      • lekurikertoo
        Sadomaso kirjoitti:

        Voisiko lääkäri kirjoittaa minulle koiranmyrkkyreseptin helpottamaan ahdistustani? Kiitti vinkistä!

        Kysy,niin se selviää.


      • jfjklbvvb
        Sadomaso kirjoitti:

        Niin ja vertaus ihmisiin ontuu, kun niitä ongelmaihmisiä on vastaantulijoista joku 1/100 000, mutta koirista 1/10. Lisäksi ihmisillä nyt vaan on ihmisarvonsa, ei niitä voi lopettaakaan. Koirat voi.

        Höpö,höpö.mulle ei oo koirat murisseet,eikä mua purreet.Ihmisten potkuja, ja lyöntikin eri ihmiseltä tullut.Et ihmiset on vaarallisempia,ja se näkyy täällä kirjotuksissakin.
        Tuttua lyötiin,elinikänen aivovaurio.Yhtään koiran puremaa ei tuttavapiirissä.Joten ihmiset suurempi riski ku koirat.
        Katso tilastot,koirien puremista.Vertaa ihmisten pahoinpitelytilastoon,ja tiedät synkän totuuden.


      • Huomioitavaa
        Sadomaso kirjoitti:

        Höpöhöpö, en tietenkään ajattele noin. Sinä vaan pienessä mielessäsi haluat asian noin kääntää.
        Minulla on lähisukulaisella iso 40kg koira, jota olen itsekin paljon hoitanut, yökyläilyjä myöten. Se ei koskaan ala irvistelemään edes koirille, jotka sille räksyttävät. Menee vaan rähisijöiden ohi välinpitämättömästi. Siitä puhumattakaan, että olisi koskaan yhdellekään ihmiselle alkanut irvistelemään.
        Minun puolestani tuollaisia koiria saa ilomielin olla. Tosin onhan se turhan iso, mikä periaatteessa voi aiheuttaa riskin.

        Kun tuollaisia rauhallisia koiria kerran on olemassa, ja kuten aiemmin sanoinkin, Espanjan kaupungeissa melkein kaikki koirat ovat, niin mikä heevetti siinä on, että Suomessa noita luonnevikaisia riidanhaastajia tulee vastaan jatkuvasti? Ja miksi minun pitäisi niitä sietää?

        Ja ne hyväkäytöksisetkin koirat paskovat puistot ja kadunvarret.

        Että hae sinä apua vähämielisyyteesi ja ala sitten pohtimaan ratkaisuja rähisijäongelmaan ennen kuin minusta tulee vanha ja kärttyinen makkaramies.

        Minä kerään koirani kakit,ja koirani on hyväkäytöksinen.Ei murise,eikä pure.Saa silittää,jos lapsetkin haluaa.Ja ainahan joku haluaa.
        On se kurja,et joillakin on huonoja koiria.Mut ei minun syy,eikä mun koiran.


      • Sadomaso
        jfjklbvvb kirjoitti:

        Höpö,höpö.mulle ei oo koirat murisseet,eikä mua purreet.Ihmisten potkuja, ja lyöntikin eri ihmiseltä tullut.Et ihmiset on vaarallisempia,ja se näkyy täällä kirjotuksissakin.
        Tuttua lyötiin,elinikänen aivovaurio.Yhtään koiran puremaa ei tuttavapiirissä.Joten ihmiset suurempi riski ku koirat.
        Katso tilastot,koirien puremista.Vertaa ihmisten pahoinpitelytilastoon,ja tiedät synkän totuuden.

        Mietipä sitten seuraavaksi, että montako ihmistä tullut vastaan ja kuinka paljon ollut vieraiden ihmisten seurassa vs. vastaantulleet koirat ja aika niiden seurassa? Nämä tietysti huomioitava laskettaessa suhteellisia vaaroja.

        Ihmisiä en sitäpaitsi voi kieltää. Kannattaisin kyllä raivotautisille ihmisillekin lopettamista.


      • doghater
        Sadomaso kirjoitti:

        Minä rähjään täällä palstan aiheeseen liittyvästä kokemuksestani. Ne rakit taas rähisevät muuten vaan.

        Murinat ja rähinät eivät yhteiskuntaan kuulu, vaikka puremiselta vältyttäisiinkin. Miltä sinusta tuntuisi, jos vastaantulevat ihmiset alkaisivat uhkailemaan ja huutamaan sinulle? Itseäni ainakin vituttaisi. Samoin kuin vituttavat murisevat koirat. Mistä minä sitäpaitsi kunkin taluttajan kykyjä pidätellä murisijaansa tiedä?

        Juuri näin se on! Lisäksi järjestyslaki kieltää uhkaavien liikkeiden tekemisen toisia kohti. Koiranomistajat saavat kuitenkin jostain syystä koirillaan niin tehdä. Mielestäni kannattaisi viedä oikeuteen näitä, jos saataisiin ennakkotapaus. Oikeus ei tosin olisi valmis noudattamaan edes omaa lakiaan, muutenhan elämä menisi ihan mahdottomaksi, kun näitä rikoksia tehdään koirilla varmaan 600 000 joka päivä....


      • minelan
        sairas_oot kirjoitti:

        Pahat on miehellä harhat. Mitenkäs, oletko muistanut ottaa pillerit tänään? Ne ovat tärkeitä muistaa säännöllisesti ottaa.

        Täällä toinen huolissaan oleva, Jos et ole ottanut pillereitäsi vielä, niin tee se nyt. Ne on tarkitettu vain omaksi parhaaksesi


    • koirulik

      Mimulla on kaksi koiraa ja ne haukkuvat aina vastaantulevia koiria, mut haukku ei haavaa tee koira hoitaa virkaasa. ja on ollut irrallan olevia koiria joiden kans on useampaan kertaan joutunut tappeluun. tottakai koira puolustaa itseään. moni sanookin et heillä on vakuutus. korvaukset pitäisi poistaa vakuutuksista.

      • Sadomaso

        Vie ne rakkisi sitten sinne, missä niillä on se virka. Kaupungin kaduilla räksytysvirkaa ei kaivata.


      • neonKAISTAPÄITÄ
        Sadomaso kirjoitti:

        Vie ne rakkisi sitten sinne, missä niillä on se virka. Kaupungin kaduilla räksytysvirkaa ei kaivata.

        Ei koirafanaatikot yksinkertaisesti tajua, että kaikki eivät rakasta heidän mölyäviä paskalikojaan.

        On olemassa ihan ookoo koiriakin, mutta osa ei ole ja en pysty käsittämään näiden koirafanaatikkojen psykoottista itsesuggestiota, jonka myötä esim koiranpaska kadulla on hieno juttu ja, ettei koirat koskaan pure kuin syystä jne


      • hahahaanhikose

        Rauhootu,ja keksi oikeesti jo elämääs jotain järkevämpää ku koiran kakat.
        Vaikka lintujen kakit uimarannoilla,ja puistoissa.
        Kunhan jokaisen oma piha pysyy puhtasn,vieraitten elikoiden pökyleistä.Siihen auttaa aidat,suosittelen.
        Kesää ja hanhia ootellessa XD


      • koirajuoksu
        neonKAISTAPÄITÄ kirjoitti:

        Ei koirafanaatikot yksinkertaisesti tajua, että kaikki eivät rakasta heidän mölyäviä paskalikojaan.

        On olemassa ihan ookoo koiriakin, mutta osa ei ole ja en pysty käsittämään näiden koirafanaatikkojen psykoottista itsesuggestiota, jonka myötä esim koiranpaska kadulla on hieno juttu ja, ettei koirat koskaan pure kuin syystä jne

        Käyt sä oikee bongaamas niit kakkoja jossai?
        Mietin,ku meil päin koirii,mut en mitää kakkoja oo jalkakäytävil huomannu.Et onko sul oilee tarkka silmä,tai ei muuta tekoa.
        Tietty ku oon töissä.Illal käyn kyl juoksulenkil,mut en oo huomannu.Oikeestaa,ei oo aikaa ees miettii tommosii koirankakkoja.Koiran meinaan kyl ottaa .Mietinnäs vaan rotu ja koko viel.Sellasen lenkitys menis samal,ku itekki käyn,ja koirii ennenki ollu.


      • neonKAISTAPÄITÄ
        hahahaanhikose kirjoitti:

        Rauhootu,ja keksi oikeesti jo elämääs jotain järkevämpää ku koiran kakat.
        Vaikka lintujen kakit uimarannoilla,ja puistoissa.
        Kunhan jokaisen oma piha pysyy puhtasn,vieraitten elikoiden pökyleistä.Siihen auttaa aidat,suosittelen.
        Kesää ja hanhia ootellessa XD

        1) ota huomioon, etten puhu kaikista koiranomistajista. Nuo ihmiset ovat mielestäni kaistapäitä. 2) Asun kaupungissa. Täällä on katuja ja puistoja. Ei minua kiinnosta ok-talojen pihat. Tuo on ihan oma juttusi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe