https://www.kauppalehti.fi/uutiset/digian-ase-aivovuotoa-vastaan-asiantuntijoiden-pomopalvelu/i3rvcP9R
"Itseohjautuvuuden ja työn imun kääntöpuoli on työuupumus. Microsoft 365 -tiimissä ongelman lisääntymiseen herättiin tänä keväänä.
”Olen joutunut käymään varhaisen välittämisen keskusteluja. Uupumuksesta on puhuttava ajoissa, tai syksyyn mennessä on todella vaikeaa”, kertoo Josette Nurminen."
Varhaisen välittämisen kenksustelu? Uusi muotitermi?
Digia - varhaisen välittämisen keskustelu
8
701
Vastaukset
- brwbwefv
Digian kohdalla on parasta käyttää VARHAISENVÄLTTÄMISEN taktiikkaa ja unohtaa koko pulju. Niin p@ska se on. Haistakaa p@ska!
- perustele_vähän
Olen haistanut elämäni aikana paljon paskaa ja kokenut paljon epäoikeudenmukaisuutta. Mutta miksi Digia olisi paska?
- oiuoiuiou
Luin ensin väärin, luin "vähäisen välittämisen keskustelu".
- Sorsselssson
Varhaisen välittämisen keskustelu käydään jos työkyky on alentunut tai uhkaa alentua (sairauspoissaolot yms.)
- hevonkuusi34
Projektit kuraa, varhaista välittämistä olisi heittää paskat järjestelmät hevon kuuseen.
- PoxPoxPox
http://blog.digia.com/miten-ihmeessa-erp-jarjestelman-voi-ottaa-kayttoon-vain-kolmessa-kuukaudessa
"Poikkeuksellinen kolmen kuukauden aikataulu aiheutti sen, että työtahti Digian projektiryhmässä oli kova, mutta niin oli Feonillakin. Jani kertoi esimerkiksi vastailleensa Feonin kiireellisiin kysymyksiin sähköpostitse työpäivän jälkeen myöhään illalla ja saatuaan välittömästi vastauksia, siirryttiinkin joustavasti Skype-neuvotteluun ja priorisoitiin seuraavan päivän työjono uusiksi."
- Digian_HR_management
Ehkäpä kaikkien kannalta olisi parasta että tungette sen Digian perseeseenne.
- Anonyymi
Ei Digia yhtään paremmaksi ole muuttunut. Ihmetellään flex-tunteja ja samalla kehutaan, että hyvä kun teet ilmaisia överitunteja.
Markkinointi täynnä hyvesignalointia ym kuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091