onko palstalaisia ko. ajankohtaan samaan hotlaan menijöitä?
perlaan lähtijöitä 28.8
5
315
Vastaukset
- viikko
Ei perlaan mutta muuten kultahietikolle! Mikäköhän on tämän vuoden hintataso kohteessa?aktiviteetit, ruuat, hupparit ym?
- perlaan
halpaa
- Lomamielessä
Täällä myös samaan aikaan lähtevä pariskunta :) eri hotelliin kuitenkin. Kai siellä vielä lämpöä riittää? :D
- viikko
Ollaan muutamasti oltu elokuun lopulla ja on kivaa aikaa, lämmintä on ja pahin ryysis rauhoittunut :) ja kuin on kiva käydä kun täällä kelit viilenee!
- Perlaan
28-30 katso sääennuste tän viestin alta, jossa 10 vrk sää Varnassa. Edullinen hintataso K-hietikolla kun tulin pari viikko sitten sieltä. Nyt jo kolmas kerta tänä kesänä, ja vielä Perla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708