Mitä ajatella...

Niuhoko

Parkeerasimme auton pihaamme ja nuori eronnut rouva pyytää miestäni luokseen ja pyytää häntä, jos mieheni , kun on niin kätevä ja näppärä kokoamaan hänen hyllynsä. Minut siis ohitettiin täysin. Mies hymyssä suin lupasi. Minä otin kotona asiasta pulttia, koska meillä on remontti kesken ja olen asunut ns. varastossa kohta vuoden. Miehen on vaikea saada tarttumaan toimeen, paitsi nyt. Onko minulla oikeus hermostua sain nimittäin sellaiset haista vitut sinä ehtoona että.

17

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipämuut

      Elä hermostu. Parempi kait se o pyyttee salattomasti miestäs kästöihin, ei kait hiän nyt siin kulu? Pittäähä nuorrii eronneit uusavuttommii nuorrii rouvvii jonku auttoo.

      • Niuhoko

        Asiallinen ja vastaus,. Niin remontti meillä on kestänyt vuoden hermot niin pinnassa, kun mitään ei löydy ystäviä ei voi kutsua ja vielä pitäisi pystyä hellimään parisuhdetta. Mustasukkainen en ole, jos nainen mieheni haluaa ja mies on halukas niin tervemenoa. Se vähän niin kun periaate kysymys, miksi meidän kämppää ei tehdä valmiiksi, mutta muiden ihmisten jutut niitä on paljon


    • Otarauhassa

      No meinaatko että sen naisen olisi pitänyt sinulta kysyä? Kun sanot että ”sinut ohitettiin”. Ei kai miehesi ole sun holhouksen alla? Totta kai kysytään tekijältä itse. Ihan kohteliastahan se oli kysyä sun ollessa paikalla? En ymmärrä. Älä nyt ole noin mustasukkainen ja omistushaluinen. Ala itse remppaamaan teidän kotinne jos se etenee liian hitaasti. Älä ainakaan marmata siitä miehellesi. Sillä et motivoi toista yhtään.

      Ei se hylly varmaan nyt niin iso juttu ole. Sun kannattaa vähän löysätä nyt ettei käy huonosti teille.

      • Niuhoko

        Kiitoksia hyvä vastaus, antaa ajattelemisen aihetta...


    • minäihmettelen

      että miten avuttomia jotkut on. Ei noiden hyllyjen kokoamiset niin vaikeita ole edes naiselle, jos ei ole ihan jauhopää. :D

      • Niuhoko

        Niin itse olen minäkin hyllyni koonnut, vaikka olenkin vähän niin kun peukalo keskellä kämmentä tyyppi


    • remppu

      Hyllyn kokoaminen on lasten leikkiä verrattuna remppaan et kertonut tosin rempan laajuutta?

    • Jaksele

      Saattaahan siinä käydä niin että niitä "hyllyn kokoamisia" alkaa ilmaantumaan lisääkin kun kerran apua on saatu. Niin että pidäpä silmällä, näitä "pyytäjiä" voi syystäkin hieman varoa. Jotkut ne vaan ilkee pyytää vaikka toisella olisi kädet täynnä työtä omissakin nurksissa.
      Hyvä sentään että kuultesi kysyi asiaa eikä selän takana.

      • Niuhoko

        Auttavainenhan mieheni, sitä en voi kieltää, mutta jos tämä on pelkkää mustasukkaisuutta, ei hyvä. Sitten, kun on äänen sävy millä mieheni puhuu muille naisille, kohteliaisuutta ok. Se, mikä ei ole minulta pois ei pitäisi aiheuttaa mustasukkaisuutta, mutta kun en ole kuulluut sellaista lämmintä äänensävyä, sitten seurusteluaikojen totta hitossa tulen kateelliseksi ja vielä päälle päätteksi ukon pitäisi mennä hyllyjä kokoamaan. Siskoni mies on flirtti mies, mutta hän flirttaa tasapuolisesti myös siskoni kanssa sitä on kiva katsella (eksyi vähän aiheesta) kuulin taas eile kovia sanoja teki mieli purkautua, sama lukeeko kukaan tai ei. Tämä tuntuu terapeuttiselta ensimmäistä kertaa palstoilla. Joidenkin mielestä vanha akka😃


    • mielipideasiaan

      Niin minäkin olen yrittänyt ymmärtää eronnutta naista joka "lainaa miestäni pikku hommiin. Kun jäi kiinni jopa rahan lainaamisesta. Kun kysyin mistä se tuntee on samalta kylältä kotoisin. Onneksi edes myönsi sen rahan antamisen koska nostanut summia tililtäni joille ei muuta selitystä löytynyt. Toisaalta tiedän sen olevan niin kiltti että auttaa tuttujaan. Eikä muutoin olisi tuota eroakin saanut hoidettua ilman apua. Vannoo ettei suhdetta ole ja auttaa puhtaasta sydämestä. Kun itse yritin yhteyttä ottaa oli vastaus paska. Ei nyt jaksa asiaa käydä läpi eikä jutella. Kumma juttu kun minä yritin suoraa yhteyttä vastasi miehelleni kysyen mitä asiaa mulla on. No mitähän olisin kysynyt? Ole kiitollinen sen avusta että pääsit eroon kusipäästä. Pieni pyyntö kun uuden miehen löydät muista päivittää se niin että kaikki näkee. Joten lopeta leikki varatun kanssa tai vastaa puolisolle. En suosittele että miehesi käy "auttamassa" mene mukaan auttamaan ettette joudu samaan tilanteeseen. Liian auttavainen mies on huono juttu. Miksi nämä eronneet naiset eivät ymmärrä ettei vaimot pidä niistä kun on yhteydessä miehiin. Tämä pitää eronneen muistaa ja lopettaa se avun pyytäminen.

    • Mustasukkaisuussairasta

      Aivan turhan riidan saitte aikaiseksi. Mieti omaa asennettasi.

      • Niuhoko

        Niin mietinkin!


    • eronneettyhmyrit

      Eikö helvetti eronnut nainen osaa olla toisten miesten hyväksikäyttöä lopettaa? Todella typerää kun edes pyydetään "apuja toisen mieheltä. Ottakoot uuden miehen mitä käyttää. En minäkään kyllä eronneita naiskavereita hyväksy niin että pyytävät apua minun mieheltä. Ne eronneet ovat käyttäneet muita. Jos toisen miestä pyydetään auttamaan silloin olen mukana myös auttamassa. Kuinka typeriä eronneita naisia onkaan. Kuvittelevat olevansa vielä ystäviä koska riski on hyväksikäyttöä ja siihen että saa minulle saman kohtalon. Eli jos pyydät apuja pyydä silloin myös vaimon apua. Typerä olet kyllä täytyy myöntää. Ja mies vielä typerä moi jos menee auttamaan.

      • Niuhoko

        Edellinen kommentti tähän myös


    • kys.mys

      Hmm.. tee sinä sama, komea ja lihaksias apuun ja niin, että se sinun mies näkee, katso sitten mikä on reaktio

    • Niuhoko

      Voisi hieman hämmentyä. Joskus ajatellut maksaa potut pottuina, mutta sitten ei ole huvittanutkaan, kun muistaa kuinka mustasukkaisuus tunne sattuuuuuuuu.

    • kotka_

      Kyllä sais harakka koota hyllynsä ihan itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4194
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4102
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3914
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2725
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2475
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1950
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1609
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe