Onko islam uhka vai mahdolisuus?

Päivänkysymys

Päivän kysymys.

11

404

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois.keskiajalta

Islam voisi olla mahdollisuus mutta valitettavasti muslimit ovat tehneet siitä 2000-luvulla uhkan.

• Islam ei ole varsinainen uhka muuta kuin itselleen. Sen sijaan on pieni sota meneillään Danielin kirjan 11. luvun loppujakeiden mukainen etelän ja pohjoisen välillä. Tuossa kuninkaiden välisessä mittelyssä käytetään uskontoja hyväksi ja pakotetaan ne omalle puolelle.

Islam on hieno uskonto, joka integroituu hindulaisuuteen melko pätevällä tavalla Krishna tietoisuuden kirjojen mukaan. Hindujen Brahma jumaluus lienee islamin asialla ja Korkein Herra sekä moni muu hahmo noissa kirjoissa.

Ilmestyksen mukaan Jumala saa vihan valtaan kymmenen sarvea , jotka ilmeisesti ovat muslimeja. Siinä käy huonosti portolle ja sarville itselleen.

• Alfa esitti tyhjentävän vastauksen. Jäikö vielä jotain kysyttävää?

• klkjllljlj

Entä kalevala ja väinämöinen?
        Ja inuiitit.
        Ja kai aboriginaaleillakin jokin tiedon taso on?
        Ihan tyhjentävää, kai, en tiedä, ugh.

• vanhaäiti

En usko, että on kumpaakaan. Ääriänkyrät ovat tietysti aina uhka, mutta kyllä heidät varmaan kuriin saadaan jos halutaan. Suurin uhka hekin ovat toisille islamilaisille. .
      Minkäänlaisena mahdollisuutena en osaa islamia pitää sen enempää kuin esim. luterilaisuutta. Yksilötasolla ehkä.

• tarkkanäköinen

Uhka vain ja ainoastaan uhka , niin meille kuin heille itselleen. Kuten on paavi ja hänen sairasmieliset pappinsa , ei noita kumpaakaan kukaan kaipaa saatikka tarvitse, mutta islam ja katolinenkirkko pitää kiinni saalistaan , kuin vain kuristajakäärme pitää , niellen uhrinsa.

• Uskonharha on aina uhka, palvotusta epäjumalasta riippumatta.

Uskonharhaisten tulisi ennen harhojensa esillepanoa paneutua tuon epäjumalansa esiinmanaamiseen.

Jos jumalaa ei pysty saamaan esille vaikkapa markkinoiden täyttämällä torilla, on se epäilemättä aina epäjumala eikä siten ansaitse palvontaa.

• Hei He-ma olet mielestäni jäämässä vähän jälkeen kun yksitotisesti etsit totuutta etkä luovi puolelta toiselle niin kuin objektiivisuus edellyttää. Totuus ei auta serafim enkeleiden tuhatsilmäisen mahdin edessä ja transendenssin (kyky nähdä tulevat tapahtumat tuhansia vuosia eteenpäin) edessä.

Pyydä Jumalalta viisautta sillä hän antaa kenelle tahansa sitä ketään soimaamatta. Jumalallinen viisaus on objektiivinen ja ottaa huomioon vastustajienkin näkökannat ja lukee vastustajienkin kirjoja. TOTUUS ON HIENO ASIA ja islamin yksi tarkoitus on AUTTAA TOTUUDEN USKONTO VOITTOON. Mutta yksisilmäinen totuus vailla objektiivista viisautta ei mun mielestäni ole kovin järkevää, vaan jää ehkä jälkeen muista vähän???

Tsemppiä, nyt kuitenkin. Ei auta vaikka sanoisit, että Jumalaa ei ole olemassa. Apostoli Paavali ja Jaakob olivat olemassa, jotka väittivät viisauden olevan objektiivisena parasta, joko Jumalalta saadun näyn johdosta tai sitten omien tarkoitusperiensä mukaan. Voithan ottaa psykiatrin tai psykologin roolin käsitellessäsi niiden ihmisten väitteitä, jotka uskovat näkymättömiin todellisuuksiin tietämättä itsekään mihin uskovat. He saattavat pitää ALIEN olentoja Jumalina tai muuta vastaavaa??? Mutta on hienoa, että TOTUUTTA ETSIT JA ISLAM TODELLA ON USKONTO, JOKA PYRKII AUTTAMAAN TOTUUDEN USKONNON VOITTAMAAN.

• waitster
    • waitster

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe