Heips. Oletteko tilanneet muumin päivä mukia arabiastoresta, itse sain tilattua ja tuli tilausvahvistuskin ja rahat lähti tililtä. Oletteko jo saaneet tilauksenne, ihmettelen kun eivät ole vieläkään lähettäneet tilaustani..
Muumin päivä muki
3
949
Vastaukset
- muumikipot
Omat mukit tuli seuraavana päivänä. Sinun mukisi on varmaan jo myyty kaksi kertaa, niin epätoivoista oli sen verkkokaupan touhu. Varmaan Thaimaasta tulee uusi lähetys, jossa on puuttuvat mukit. Kannattaa kysellä Iittalalta, missä kipot luuraa.
- Muratti
En ole saanut! Huijausta koko homma rahat meni mukeja ei tullut! Kyseinen nettikauppa on huijausta!
- moom
Ei ole huijausta, sama juttu täällä ja 6kpl mukeja tuli tänään vasta. Tilauksia on varmaan satoja, lisäksi ihmisten valitus viestit yms niin kyllä siinä hetki kestää hoitaa. Nekin on vain ihmisiä sielä ja määrätyt työajat, hoitavat järjestyksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584