De Clerambaultin syndrooman tasosta

PsykiatriaKiinnostaa

Täällä ja etenkin täällä, eräs nimimerkeiltään mainitsematon henkilö, on sairaanomaisesti vainonnut thaimaamaalaisia, suomalaisia thaimaalaisten puolisoita ja Pattayalle matkaavia ihmisiä, jne... jo vuosia 24/7.

Mistä mahtanee oikeasti mitä moniväritteinen ja mielenkiintoinen käyttäytymisensä juontaa? Mistä "ihailtava" energiansa loppujen lopuksi kumpuaa?

33

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sensei-

      Vastaan osaltani vastaten ensimmäisen kirjoitukseni jälkeiseltä ajalta ja ensimmäisen kirjoitukseni otsikko oli Muumimailma, muuhun en ota kantaa.

      Mistä juontaa ? Huorittelustasi, ole hyvä ja jatka Poju mun ajattelemistas elämäs loppuun asti.

      • PsykiatriaKiinnostaa

        Laittasitko ystävällisesti linkin tuohon ensimmäiseen kirjoitukseesi, kiitos?
        Minä muuten en ole huoritellut täällä ketään ja en koskaan. En siis ole Pojusi.
        Ihan asialliseen keskusteluun pyrin, jos et tätä jo huomannut.


    • Jos sellainen on, niin hän on sairas.
      Toisaalta minusta tuntuu myös, että hän on pelokas ja taistelee itsensä kanssa.
      Hän voi ihmetellä, miten esim Frederik voi olla Ulkomaalaisten kanssa noin ?
      Niillä on itsellään hirveän paljon epäluuloja ja he eivät kykene selvittämään niitä
      ja alkavat ajatella muita sairaaksi. Hän huomaa, että Thaimaan matkaajia ja niitä,
      jotka rakastavat Thaimaata on paljon. Se sekoittaa heitä. Voi johtua lapsuudesta
      myös ja siitä ympäristöstä missä on kasvanut.

      • isokypärä2010

        Tapsallepointsit

        Minä en ihmettele "miten esim Frederik voi olla ulkomaalaisten kanssa noin??"

        Lähinnä ihmettelen Miksi Frederikin täytyy olla ulkomaalaisten kanssa noin?

        Olen 100% varma, että Reetu maksoi jokaisesta "olemisestaan" päivän hinnan, ehkä enemmänkin? Vanha äijä ostelee köyhiä nuorukaisia rahalla leikkikalukseen... Asiallista toimintaa??


      • Sensei-

        "alkavat ajatella muita sairaaksi".

        Hyvin letkautit, lueppa palstaa, löytyy jopa potilaskertomuksia.


      • ne-lääkkeet-lerppa

        Typeryyttäsi kuvastaa kaikkein eniten se ettet ITSE tajua sitä miten surkea ja naurettava feikki olet. Kukaan ei usko sanaakaan mitä sanot ja mistä syystä. Ei ensimmäistä sanaakaan. Okei kuksa sinulla on ja olet varmaan käynyt Saimaalla kalassa tänä kesänä, mutta siihen loppuu kaikki uskottavuus. Olet valehdellut tuhansia kertoja ja tunnustanut itsekin olevasi pelkkä trolli kymmeniä kertoja. Se on sitten "huumoria ja villalankaa" aina kun jäät valheistasi kiinni ja puolustat oikeuttasi valehteluun sekä jatkuviin kunnianloukkauksiin.

        Sadut ei ole kiellettyjä, mutta kun sinun tapauksessasi niiden ainoa tarkoitus on aina provosoida, mustamaalata, vittuilla, haastaa riitaa tai kadehtia, niin ne eivät ole kivoja satuja edes sinulle itsellesikään. Huumori on taitolaji ja sitä taitoa sinulla ei ole, paitsi että olet tehnyt itsestäsi mielipuolisen pellen, jonka lukemattomat tahattomat lapsokset saavat korkeintaan joskus sellaisen ymmärtäväisen säälinsekaisen hymynkareen nousemaan toiseen suupieleen.
        Ja please lopultakin. Lakkaa puhumasta olemattomasta vaimostasi. Ei olematonta voi kukaan kiusata eikä nimitellä. Sinua tässä vain ihmetellään eikä ketään muuta. Ok lääketeollisuus on vastuussa osittain varmasti myöskin, mutta väkisin he eivät ole sinua käskeneet väärinkäyttää tuotoksiaan. Olet tehnyt sen ihan itse.


      • elähän-sie-viitti
        ne-lääkkeet-lerppa kirjoitti:

        Typeryyttäsi kuvastaa kaikkein eniten se ettet ITSE tajua sitä miten surkea ja naurettava feikki olet. Kukaan ei usko sanaakaan mitä sanot ja mistä syystä. Ei ensimmäistä sanaakaan. Okei kuksa sinulla on ja olet varmaan käynyt Saimaalla kalassa tänä kesänä, mutta siihen loppuu kaikki uskottavuus. Olet valehdellut tuhansia kertoja ja tunnustanut itsekin olevasi pelkkä trolli kymmeniä kertoja. Se on sitten "huumoria ja villalankaa" aina kun jäät valheistasi kiinni ja puolustat oikeuttasi valehteluun sekä jatkuviin kunnianloukkauksiin.

        Sadut ei ole kiellettyjä, mutta kun sinun tapauksessasi niiden ainoa tarkoitus on aina provosoida, mustamaalata, vittuilla, haastaa riitaa tai kadehtia, niin ne eivät ole kivoja satuja edes sinulle itsellesikään. Huumori on taitolaji ja sitä taitoa sinulla ei ole, paitsi että olet tehnyt itsestäsi mielipuolisen pellen, jonka lukemattomat tahattomat lapsokset saavat korkeintaan joskus sellaisen ymmärtäväisen säälinsekaisen hymynkareen nousemaan toiseen suupieleen.
        Ja please lopultakin. Lakkaa puhumasta olemattomasta vaimostasi. Ei olematonta voi kukaan kiusata eikä nimitellä. Sinua tässä vain ihmetellään eikä ketään muuta. Ok lääketeollisuus on vastuussa osittain varmasti myöskin, mutta väkisin he eivät ole sinua käskeneet väärinkäyttää tuotoksiaan. Olet tehnyt sen ihan itse.

        elä viitti olla näin julma! sensein potato potato t-kurpitsasta hetkeksi vain irtosi nokkapyörä. kyl kohta hui hain hiiri tulee ja pukkaa, eiku pussaa pyllylleen....


      • Sensei-
        ne-lääkkeet-lerppa kirjoitti:

        Typeryyttäsi kuvastaa kaikkein eniten se ettet ITSE tajua sitä miten surkea ja naurettava feikki olet. Kukaan ei usko sanaakaan mitä sanot ja mistä syystä. Ei ensimmäistä sanaakaan. Okei kuksa sinulla on ja olet varmaan käynyt Saimaalla kalassa tänä kesänä, mutta siihen loppuu kaikki uskottavuus. Olet valehdellut tuhansia kertoja ja tunnustanut itsekin olevasi pelkkä trolli kymmeniä kertoja. Se on sitten "huumoria ja villalankaa" aina kun jäät valheistasi kiinni ja puolustat oikeuttasi valehteluun sekä jatkuviin kunnianloukkauksiin.

        Sadut ei ole kiellettyjä, mutta kun sinun tapauksessasi niiden ainoa tarkoitus on aina provosoida, mustamaalata, vittuilla, haastaa riitaa tai kadehtia, niin ne eivät ole kivoja satuja edes sinulle itsellesikään. Huumori on taitolaji ja sitä taitoa sinulla ei ole, paitsi että olet tehnyt itsestäsi mielipuolisen pellen, jonka lukemattomat tahattomat lapsokset saavat korkeintaan joskus sellaisen ymmärtäväisen säälinsekaisen hymynkareen nousemaan toiseen suupieleen.
        Ja please lopultakin. Lakkaa puhumasta olemattomasta vaimostasi. Ei olematonta voi kukaan kiusata eikä nimitellä. Sinua tässä vain ihmetellään eikä ketään muuta. Ok lääketeollisuus on vastuussa osittain varmasti myöskin, mutta väkisin he eivät ole sinua käskeneet väärinkäyttää tuotoksiaan. Olet tehnyt sen ihan itse.

        Olet ymmärtänyt väärin rakkaani.

        Ei tarkoitukseni olekaan että joku jotain uskoisi........

        Tarkoitukseni on että sinä ajattelet minua ja kirjoitat noita juttujasi.


      • VittuMikäDorga

        "oikeuttasi valehteluun sekä jatkuviin kunnianloukkauksiin"


      • PäivänParas
        VittuMikäDorga kirjoitti:

        "oikeuttasi valehteluun sekä jatkuviin kunnianloukkauksiin"

        Siis kunniallisten rakkaiden Pattayan idioottien kunniaa on loukattu.


      • 63NumBall
        ne-lääkkeet-lerppa kirjoitti:

        Typeryyttäsi kuvastaa kaikkein eniten se ettet ITSE tajua sitä miten surkea ja naurettava feikki olet. Kukaan ei usko sanaakaan mitä sanot ja mistä syystä. Ei ensimmäistä sanaakaan. Okei kuksa sinulla on ja olet varmaan käynyt Saimaalla kalassa tänä kesänä, mutta siihen loppuu kaikki uskottavuus. Olet valehdellut tuhansia kertoja ja tunnustanut itsekin olevasi pelkkä trolli kymmeniä kertoja. Se on sitten "huumoria ja villalankaa" aina kun jäät valheistasi kiinni ja puolustat oikeuttasi valehteluun sekä jatkuviin kunnianloukkauksiin.

        Sadut ei ole kiellettyjä, mutta kun sinun tapauksessasi niiden ainoa tarkoitus on aina provosoida, mustamaalata, vittuilla, haastaa riitaa tai kadehtia, niin ne eivät ole kivoja satuja edes sinulle itsellesikään. Huumori on taitolaji ja sitä taitoa sinulla ei ole, paitsi että olet tehnyt itsestäsi mielipuolisen pellen, jonka lukemattomat tahattomat lapsokset saavat korkeintaan joskus sellaisen ymmärtäväisen säälinsekaisen hymynkareen nousemaan toiseen suupieleen.
        Ja please lopultakin. Lakkaa puhumasta olemattomasta vaimostasi. Ei olematonta voi kukaan kiusata eikä nimitellä. Sinua tässä vain ihmetellään eikä ketään muuta. Ok lääketeollisuus on vastuussa osittain varmasti myöskin, mutta väkisin he eivät ole sinua käskeneet väärinkäyttää tuotoksiaan. Olet tehnyt sen ihan itse.

        Resupeppu anonyymi palstalla ei kenenkään kunniaa voi loukata, jos sitä nyt yleensäkään on olemassa, reppana... Rattayarakas on aina pattayarakas, joko rotat on saat pois rannalta.


      • 63NumBall

        Kannattaisiko ensin katsoa mitä tuo eromania edes tarkoittaa ennenkuin tarjoat palstalla sivistystä... tai yrität tarjoita reppana.


      • 63NumBall
        63NumBall kirjoitti:

        Kannattaisiko ensin katsoa mitä tuo eromania edes tarkoittaa ennenkuin tarjoat palstalla sivistystä... tai yrität tarjoita reppana.

        siis erotomania... resu...


      • Ri-pas_kata
        63NumBall kirjoitti:

        Kannattaisiko ensin katsoa mitä tuo eromania edes tarkoittaa ennenkuin tarjoat palstalla sivistystä... tai yrität tarjoita reppana.

        Ohoh.. Selvisit tuosta sivistävästä lyhyestä sanomastasi ainoastaan kolmella kirjoitusvirheellä. Sulla on vielä toivoa luoda ura sivistyssanojen opettajana, huikean keksijän, sijoittajan, sotilaslentäjän -ja karatesensein urien lisäksi.


      • tuntti

        Uraa uraa uraa! On sillä sellainen ura ja eläke että siksi se on ainoa suomalainen Thaimaassa jolla on oleskelulupa. Tosin hän väitti sitäkin että kellään ei ole oleskelulupaa, kunnes totesi että hänellä on mutta muilla ei.
        Uraa-huuto tulee Turkin kielisestä sotahuudosta "hurrah", joka tarkoittaa tapa. Se on kääntynyt sitten monille muille kielillie armeijoiden taisteluhuudoksi oo-rah, hooah, ua ja niin edespäin.
        Lerpan huutaessa uraa, se tarkoittaa vaan hänen kaipuutaan naisen jalkovälissä olevaa uraa kohtaan, mutta se peli ei vetele. Ei ole vedellyt aikoihin.


      • 63NumBall
        tuntti kirjoitti:

        Uraa uraa uraa! On sillä sellainen ura ja eläke että siksi se on ainoa suomalainen Thaimaassa jolla on oleskelulupa. Tosin hän väitti sitäkin että kellään ei ole oleskelulupaa, kunnes totesi että hänellä on mutta muilla ei.
        Uraa-huuto tulee Turkin kielisestä sotahuudosta "hurrah", joka tarkoittaa tapa. Se on kääntynyt sitten monille muille kielillie armeijoiden taisteluhuudoksi oo-rah, hooah, ua ja niin edespäin.
        Lerpan huutaessa uraa, se tarkoittaa vaan hänen kaipuutaan naisen jalkovälissä olevaa uraa kohtaan, mutta se peli ei vetele. Ei ole vedellyt aikoihin.

        Resupeppu ura oli ura meni, luppoisia eläkepäiviä on vietetty jo seitsemän vuotta, ja eläke on parempi kuin sinun ns. palkka, joten elelen varallisuuteni ja kuukausittaisen eläkkeeni turvin täällä niin hyvin ettet sinä tule koskaan pääsemään saamaan, reppana...

        Sinun perseen puute on kaikien palstaa lukevien tiedossa, ollut jo vuosia, et siis ole käynyt pattayalla hyvin... hyvin... pitkään aikaan, eikö vain resu.


      • Paras
        63NumBall kirjoitti:

        Resupeppu ura oli ura meni, luppoisia eläkepäiviä on vietetty jo seitsemän vuotta, ja eläke on parempi kuin sinun ns. palkka, joten elelen varallisuuteni ja kuukausittaisen eläkkeeni turvin täällä niin hyvin ettet sinä tule koskaan pääsemään saamaan, reppana...

        Sinun perseen puute on kaikien palstaa lukevien tiedossa, ollut jo vuosia, et siis ole käynyt pattayalla hyvin... hyvin... pitkään aikaan, eikö vain resu.

        Hyvä pidä tarinasta kiinni. Hahmosi on eläkkeellä niin älä mokaa sitä.
        Valheesta jää kiinni ku jutut karkaa. Eläkkeellä olet se on selvää.
        Pidä sinä vähän matalampaa profiilia keulit sitten aviomiehenä.
        Sillä on kuitenkin miljardeja fyrkkaa.


      • lintu-vaiko-kana
        63NumBall kirjoitti:

        Resupeppu anonyymi palstalla ei kenenkään kunniaa voi loukata, jos sitä nyt yleensäkään on olemassa, reppana... Rattayarakas on aina pattayarakas, joko rotat on saat pois rannalta.

        Juurihan ystäväsi Aviomies kertoi taas kerran vahtivansa tätä palstaa siksi josko täällä joku loukkaa hänen vaimonsa kunniaa. Eikö sitä sitten voikaan loukata sitä sen vaimon kunniaa?

        Tässä taasen ystäväsi kertoo olevansa uskomaton mies:
        "Olet ymmärtänyt väärin rakkaani.
        Ei tarkoitukseni olekaan että joku jotain uskoisi........
        Tarkoitukseni on että sinä ajattelet minua ja kirjoitat noita juttujasi"

        Ota nyt teistä sitten selvää. Kunnianloukkauksia vahtaatte mutta sitten niitä ei voikaan olla ja provosoivien elämäntarinoidenne tarkoitus onkin vain tarkoitus olla provokaatioita jotta teitä ajatellaan ja teistä kirjoitellaan.
        Täytyy sanoa että olet / olette vieneet trollauksen ihan uudelle levelille.


      • suhteellisetvarat
        63NumBall kirjoitti:

        Resupeppu ura oli ura meni, luppoisia eläkepäiviä on vietetty jo seitsemän vuotta, ja eläke on parempi kuin sinun ns. palkka, joten elelen varallisuuteni ja kuukausittaisen eläkkeeni turvin täällä niin hyvin ettet sinä tule koskaan pääsemään saamaan, reppana...

        Sinun perseen puute on kaikien palstaa lukevien tiedossa, ollut jo vuosia, et siis ole käynyt pattayalla hyvin... hyvin... pitkään aikaan, eikö vain resu.

        Ainoa missä se toimeentulosi näkyy on se että olet jo vähintään neljä vuotta suoriutunut kuukausittaisista nettimaksuista joka ikinen kuukausi ilman päivänkään katkoksia internetyhteydessä. Se tosin ei suuria varallisuuksia edellytä, mutta et ole ollut päivääkään tältä palstalta pois. Se voisi olla jonkunmielestä saavutus, mutta minä vertaisin sitä munasillaan muurahaispesässä istumisen kaltaisiin älyvapaisiin suorituksiin ihmiseltä, jolla ei ole elämässään yhtään mitään muuta tekemistä. Minulla on läppärissä SIM-kortti Truelta. 399 bahtia kuukaudessa rajaton ja nopea netti. Mutta en sen takia istu kuitenkaan koneella montaakaan minuuttia päivässä.


      • Sensei-
        lintu-vaiko-kana kirjoitti:

        Juurihan ystäväsi Aviomies kertoi taas kerran vahtivansa tätä palstaa siksi josko täällä joku loukkaa hänen vaimonsa kunniaa. Eikö sitä sitten voikaan loukata sitä sen vaimon kunniaa?

        Tässä taasen ystäväsi kertoo olevansa uskomaton mies:
        "Olet ymmärtänyt väärin rakkaani.
        Ei tarkoitukseni olekaan että joku jotain uskoisi........
        Tarkoitukseni on että sinä ajattelet minua ja kirjoitat noita juttujasi"

        Ota nyt teistä sitten selvää. Kunnianloukkauksia vahtaatte mutta sitten niitä ei voikaan olla ja provosoivien elämäntarinoidenne tarkoitus onkin vain tarkoitus olla provokaatioita jotta teitä ajatellaan ja teistä kirjoitellaan.
        Täytyy sanoa että olet / olette vieneet trollauksen ihan uudelle levelille.

        Korjaus....vitut kunniasta, vaan sinun huorittelusi palkinto sinulle on minun ajattelemiseni kuten taas tuossa näytit ajattelevan, vai kirjoititko ajattelematta ?

        En vahtaa kunnianloukkauksia, sinähän niistä jauhat ja oletko unohtanut että rakkailla on asianajajakin ollut jo pitkän aikaa puuhassaan, puhumattakaan rikosilmoituksesta jota fobba hoiteli.

        Sairas oot.


      • Mamalerpansairaus
        Sensei- kirjoitti:

        Korjaus....vitut kunniasta, vaan sinun huorittelusi palkinto sinulle on minun ajattelemiseni kuten taas tuossa näytit ajattelevan, vai kirjoititko ajattelematta ?

        En vahtaa kunnianloukkauksia, sinähän niistä jauhat ja oletko unohtanut että rakkailla on asianajajakin ollut jo pitkän aikaa puuhassaan, puhumattakaan rikosilmoituksesta jota fobba hoiteli.

        Sairas oot.

        Mamalerppa, sinähän se itse olet kaikkine trollipersoonisesi todella sairas ja vieläpä parantumattomasti, kuten lukijat ovat vuosien saatossa saaneet todeksi havaita.


      • 63NumBall
        suhteellisetvarat kirjoitti:

        Ainoa missä se toimeentulosi näkyy on se että olet jo vähintään neljä vuotta suoriutunut kuukausittaisista nettimaksuista joka ikinen kuukausi ilman päivänkään katkoksia internetyhteydessä. Se tosin ei suuria varallisuuksia edellytä, mutta et ole ollut päivääkään tältä palstalta pois. Se voisi olla jonkunmielestä saavutus, mutta minä vertaisin sitä munasillaan muurahaispesässä istumisen kaltaisiin älyvapaisiin suorituksiin ihmiseltä, jolla ei ole elämässään yhtään mitään muuta tekemistä. Minulla on läppärissä SIM-kortti Truelta. 399 bahtia kuukaudessa rajaton ja nopea netti. Mutta en sen takia istu kuitenkaan koneella montaakaan minuuttia päivässä.

        Resupeppu jaa jaa siis sulla on oikea mobiilinetti, vau... vautsi vau, resu resu, true optinen kuitu 100/100, muuten resu truella ei ole rajatonta mobilenettiä kaikki hinnoittelu perustuu laskutuspaketteihin, vaimolla on 22gt kuukaudessa, minulla 40 gt mobiili dtagilta, kun se on halvempi, vaimolla maksaa 610b siis truella, minulla 426b siis dtagilta, vaimon paketti on kalliimpi puheaikojen takia, sinulla on sitä 200minsaa vaimolla 800minsaa... tuo truen optinen kuitu 100/100 maksaa 830 b kuukaudessa, resu kaikki netti ja puhelin laskut tekevät alle 2000b kuukaudessa vähemmän kuin ilmastointilaitteen kuukausi maksu, sähkönosalta, ja reppana voin vakuuttaa että minulla on ne varaa maksaa... siinä ne kiinteät kulut sitten onkin, vuokraa ei mene, vesilasku maksaa korkeintaa 200b kuukaudessa, jos ei vaihdeta uimaaltaan vettä...

        Mitä luulet riittääkö 2800 euroa käteen kuukaudessa, noilla kuluilla, autojen vakuutukset ja verot on 36.000b vuodessa, sekä pyörien 10.000, lisäksi menee tapaturma vakuutukseen 70.000 vuodessa... ja näin on elämäni loppuun asti, sitten vaimo peri omaisuuteni, ja lapset suomessa olevan omaisuuteni... tai no ne on jo siirretty osittain heille ...


        Poju niin kerroit että sinulla on rajaton netti, ei ainakaan kaksi viikkoa sitten sellaista ollut lainkaan truella, eikä millään muullakaan operaattorilla, joten valehteletko resuperse... oikeastaan ainoastaan suomessa on rajaton mobiilinetti, ei ole tullut oikeastaan vastaan missään muualla maailmassa, reppana.


      • Thaimaankulkija
        63NumBall kirjoitti:

        Resupeppu jaa jaa siis sulla on oikea mobiilinetti, vau... vautsi vau, resu resu, true optinen kuitu 100/100, muuten resu truella ei ole rajatonta mobilenettiä kaikki hinnoittelu perustuu laskutuspaketteihin, vaimolla on 22gt kuukaudessa, minulla 40 gt mobiili dtagilta, kun se on halvempi, vaimolla maksaa 610b siis truella, minulla 426b siis dtagilta, vaimon paketti on kalliimpi puheaikojen takia, sinulla on sitä 200minsaa vaimolla 800minsaa... tuo truen optinen kuitu 100/100 maksaa 830 b kuukaudessa, resu kaikki netti ja puhelin laskut tekevät alle 2000b kuukaudessa vähemmän kuin ilmastointilaitteen kuukausi maksu, sähkönosalta, ja reppana voin vakuuttaa että minulla on ne varaa maksaa... siinä ne kiinteät kulut sitten onkin, vuokraa ei mene, vesilasku maksaa korkeintaa 200b kuukaudessa, jos ei vaihdeta uimaaltaan vettä...

        Mitä luulet riittääkö 2800 euroa käteen kuukaudessa, noilla kuluilla, autojen vakuutukset ja verot on 36.000b vuodessa, sekä pyörien 10.000, lisäksi menee tapaturma vakuutukseen 70.000 vuodessa... ja näin on elämäni loppuun asti, sitten vaimo peri omaisuuteni, ja lapset suomessa olevan omaisuuteni... tai no ne on jo siirretty osittain heille ...


        Poju niin kerroit että sinulla on rajaton netti, ei ainakaan kaksi viikkoa sitten sellaista ollut lainkaan truella, eikä millään muullakaan operaattorilla, joten valehteletko resuperse... oikeastaan ainoastaan suomessa on rajaton mobiilinetti, ei ole tullut oikeastaan vastaan missään muualla maailmassa, reppana.

        Nyt mamalerppa puhut jälleen tapasi mukaan täyttä paskaa! Minulla rajaton AIS:n mobiilinetti tietokoneessa ja kännykässä, toimii 4G nopeudella, missä kenttää on!
        Huijari selvästi et Thaimaassa asu, täys valehtelija rotta...


      • 63NumBall
        Thaimaankulkija kirjoitti:

        Nyt mamalerppa puhut jälleen tapasi mukaan täyttä paskaa! Minulla rajaton AIS:n mobiilinetti tietokoneessa ja kännykässä, toimii 4G nopeudella, missä kenttää on!
        Huijari selvästi et Thaimaassa asu, täys valehtelija rotta...

        On ja ei, tuo unlimited on rajattu 1mt tai 512 mt hinnan mukaan, mutta olet oikeassa siirron määrää ei ole rajattu mutta nopeus on, ais sivusto on niin sekava etten viitsi sitä kaivaa... eli tosiaan saat ladata mutta aikaa menee jos vaikka lataat 700 mt leffan...


      • 63NumBall

      • Äläuskolerppaa

      • DreamTheater
        Ri-pas_kata kirjoitti:

        Ohoh.. Selvisit tuosta sivistävästä lyhyestä sanomastasi ainoastaan kolmella kirjoitusvirheellä. Sulla on vielä toivoa luoda ura sivistyssanojen opettajana, huikean keksijän, sijoittajan, sotilaslentäjän -ja karatesensein urien lisäksi.

        Suomalaisella rytmiorkesteri Popedalla on kappale nimeltään Erotomia....
        Mitenhän ne kappaleen sanat menivätkin....


      • MoosesMesopotaniasta
        63NumBall kirjoitti:

        Resupeppu jaa jaa siis sulla on oikea mobiilinetti, vau... vautsi vau, resu resu, true optinen kuitu 100/100, muuten resu truella ei ole rajatonta mobilenettiä kaikki hinnoittelu perustuu laskutuspaketteihin, vaimolla on 22gt kuukaudessa, minulla 40 gt mobiili dtagilta, kun se on halvempi, vaimolla maksaa 610b siis truella, minulla 426b siis dtagilta, vaimon paketti on kalliimpi puheaikojen takia, sinulla on sitä 200minsaa vaimolla 800minsaa... tuo truen optinen kuitu 100/100 maksaa 830 b kuukaudessa, resu kaikki netti ja puhelin laskut tekevät alle 2000b kuukaudessa vähemmän kuin ilmastointilaitteen kuukausi maksu, sähkönosalta, ja reppana voin vakuuttaa että minulla on ne varaa maksaa... siinä ne kiinteät kulut sitten onkin, vuokraa ei mene, vesilasku maksaa korkeintaa 200b kuukaudessa, jos ei vaihdeta uimaaltaan vettä...

        Mitä luulet riittääkö 2800 euroa käteen kuukaudessa, noilla kuluilla, autojen vakuutukset ja verot on 36.000b vuodessa, sekä pyörien 10.000, lisäksi menee tapaturma vakuutukseen 70.000 vuodessa... ja näin on elämäni loppuun asti, sitten vaimo peri omaisuuteni, ja lapset suomessa olevan omaisuuteni... tai no ne on jo siirretty osittain heille ...


        Poju niin kerroit että sinulla on rajaton netti, ei ainakaan kaksi viikkoa sitten sellaista ollut lainkaan truella, eikä millään muullakaan operaattorilla, joten valehteletko resuperse... oikeastaan ainoastaan suomessa on rajaton mobiilinetti, ei ole tullut oikeastaan vastaan missään muualla maailmassa, reppana.

        Nyt kannattaisi vähän rauhoittua ettei homma mene psykoosin puolelle.


      • 63NumBall
        Äläuskolerppaa kirjoitti:

        Näin tunnettu paskanpuhuja Suomesta joutui netistä kaivamaan taasen tietoa ja havaitsi olleensa jälleen väärässä.

        Resuperse on aivan sama avaako sivut suomessa tai thaimaassa, mutta tässä tapauksessa ne on avattu hua hinissä, joo olin väärässä.. tai oikeastaan en siellä ei juurikaan reppana ole rajoittamattomia, joko nopeus tai määrä on rajattu... toki jos maksat 2000b kuukaudessa saat rajattoman, mutta vain hölmö ottaa sellainen, kun jos olet 2 kilsaa tukiasemalta, nopeus putoaa radikaalisti, eikö vain resu, mobilenetti on vain väliaikaisratkaisu, kunnolliset on joku kuitu tai adsl... yleensä isoimmissa, yleensäkin ihmetyttää että joku käyttää 4g tai uutta 5g muutakuin pakosta... ja jos asuu thaimaassa kiinteä netti on ehdottomasti järkevin... reppana.


      • TampereenVili

        Suomessa asuvana, hieman tyhmänä, ei lerppa tiedä mitään elektroniikasta. Juttunsa hyvä osoitus siitä, että milloinkaan ei ole armeijassa insinöörimajurina ollut, tuolla tyhmyydellä olisi ollut mahdotonta mihinkään päästä., vaikka silloin ei vielä ollutkaan näitä 4g ja 5g juttuja.


      • 63NumBall

        Resu resu, mobiili 4g kantama on kuusi kilsaa, mutta vaimenee varsin paljon parin kilsan matkalla, jos rakennetaan tukisasemat 6 kilsan päähän toisestaan päästään suht hyvään nopeuteen netissä, kunhan puhelimen firmware osaa hoitaa tukiaseman vaihdon järkevästi, joka ei ole ihan itsestään selvyys... netistä löytyy pilvin pimein 4g/5g moduuleita vaikkapa arduino tai pc käyttöön... jos vain tietää mitä etsii, enää liki 60 vuotiaan ei tarvitse tietää kaikkea, mutta sinut pesen tietotekniikassa mennentullen, reppana


    • Lerpasyndroomat

      Tämä vaihtui Lerpansyndroomaksi, joka esiintyy Thaimaan nettiyhteyksistä tietämättömän lerpan aivoissa jatkuvana, tämähän ei ole läheskään ainoa lerpan syndroomista, niitä on huomattavan lukuisa määrä, kaikkia eivät Suomen parhaat mielenterveyslääkärit ole vieläkään saaneet selvitettyä, lääkäripäivillä tämä on ollut usein tärkeimpiä puheenaiheita.

      • Kivikautinen

        Lerpan tiedot on useimmiten peräisin ajalta, jolloin oravannahkoja käytettiin maksuvälineinä kunnes ne tukkivat pajatsot Esson baarissa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe