Näiltäkö te haette lääketieteellistä neuvoa?
On harvinaista, että demoni näyttäytyy lääkärin sisältä.
Ilmeisesti uskovaisen läsnäolo laukaisi ilmiön.
Normaalisti demoni murhaa lapsia puoskarin käsillä ilmaisematta itseään.
https://youtu.be/OqcyyowAyiw
Aborttipuoskarin todelliset kasvot
4
105
Vastaukset
- DomPerignon-34
Heh... Oisko parempi olla nyt ja jättää ne noitavainot ja omanpäändemonit suosiolla keskiajalle. 😊 Vähä psykoottista touhua...
- JoopaJooNiinpä
Oletko kossuvissy67 koskaan esittänyt yhtä ainoaa oikeaa kommenttia? Tuskin. Gatekeeperinä päivystät kuitenkin palstalla vesittämässä keskustelut.
- Minäx
En mä ainakaan hae neuvoa Jenkeistä tai youtubesta. Ehkäisyneuvolasta saa sen aborttilähetteen. Mä sain. Siellä kerrottiin miten asia hoidetaan.
"En mä ainakaan hae neuvoa Jenkeistä tai youtubesta. Ehkäisyneuvolasta saa sen aborttilähetteen. Mä sain. Siellä kerrottiin miten asia hoidetaan."
Siellä missä raskauden keskeytyskin tehdään, saa viimeistään asiaankuuluvat infot. Aika erilainen on jenkkiläinen järjestelmä, yleensä raskaudet ehtii mennä turhan pitkälle, ennen kuin abortin saa hankittua. Ikävä näin, mutta tämä on sitä abortinvastustuksen seurausta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981182
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 55845
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632