Aborttipuoskarin todelliset kasvot

SanaOnTosi

Näiltäkö te haette lääketieteellistä neuvoa?
On harvinaista, että demoni näyttäytyy lääkärin sisältä.
Ilmeisesti uskovaisen läsnäolo laukaisi ilmiön.
Normaalisti demoni murhaa lapsia puoskarin käsillä ilmaisematta itseään.
https://youtu.be/OqcyyowAyiw

4

<50

Vastaukset

• Heh... Oisko parempi olla nyt ja jättää ne noitavainot ja omanpäändemonit suosiolla keskiajalle. 😊 Vähä psykoottista touhua...

• Oletko kossuvissy67 koskaan esittänyt yhtä ainoaa oikeaa kommenttia? Tuskin. Gatekeeperinä päivystät kuitenkin palstalla vesittämässä keskustelut.

• En mä ainakaan hae neuvoa Jenkeistä tai youtubesta. Ehkäisyneuvolasta saa sen aborttilähetteen. Mä sain. Siellä kerrottiin miten asia hoidetaan.

• "En mä ainakaan hae neuvoa Jenkeistä tai youtubesta. Ehkäisyneuvolasta saa sen aborttilähetteen. Mä sain. Siellä kerrottiin miten asia hoidetaan."

Siellä missä raskauden keskeytyskin tehdään, saa viimeistään asiaankuuluvat infot. Aika erilainen on jenkkiläinen järjestelmä, yleensä raskaudet ehtii mennä turhan pitkälle, ennen kuin abortin saa hankittua. Ikävä näin, mutta tämä on sitä abortinvastustuksen seurausta.

SEISKA.FI

• Muistatko paljaalla pinnalla kohauttaneen maalimainoksen?! Tältä kohuttu Panu-tyttö Anne Marie Ellin-Laitinen näyttää nyt!
    • Poliisi pysäytti Mikael Gabrielin Teslan – silminnäkijä: ”Mikaelin näköinen mies vietiin maijaan” – räppäri nähtiin seuraavaksi mielenosoituksessa! Katso kuva!
    • Upea kaunotar sinkkumarkkinoilla! Ex-missi Jonna Zipruksen kihlaus päättyi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      335
      3840
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      132
      3455
    3. Miksi Halla-aho vaikenee USAn mellakoista?

Johtuuko siintä että hän ei voi/saa kritisoida Putinia eikä Trumpia!?
      Maailman menoa
      188
      2259
    4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1533
    5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      6
      1323