Muuten vaa kerron.
Mä olisin valmis
23
708
Vastaukset
- härmäläinenesileikki
Ai oot räplänny ittes märäks sen aikana kun kävin paskalla?
- kyshyn
Mihin siellä nyt ollaan valmiita?
- einimimerkkii
Siihen mitä tuleman pitää. Oli se mitä tahansa.
- Kypsyttäjä
Ihan kypsänä muhun, taas :D
- einimimerkkiä
No ei nyt ihan niin kai sentään.
- TapaminutAnainen
Ai olet valmis tappamaan minut?
- einimimerkkiä
En ole nainen.
- kannavastuusi
siitosori, niin kenenkään ei tarvitse tappaa sinua.
- Nainevaa
Valmis tunnustamaan jollekin naiselle että sinulla on tunteita häntä kohtaan? Jos näin olet rohkea ja nostin sinulle hattua!@ toivon että nainen tuntisi samoin ja löydätte jotain kaunista yhdessä elämäänne
- einimimerkkiä
No olen kyllä tunnustanut jo.
- tartutoimeen
Toimeksi siis.
- einimimerkkiä
En voi tarttua. Tarttuisin jos voisin. Yritin kyllä tarttua.
einimimerkkiä kirjoitti:
En voi tarttua. Tarttuisin jos voisin. Yritin kyllä tarttua.
tartu lujemmin? :x
- einimimerkkiä
AinaNorsu kirjoitti:
tartu lujemmin? :x
Jos hän sallisi.
- einimimerkkiä
AinaNorsu kirjoitti:
Onko siihen joku este?:P
No en minä väkisinkään voi tarttua.
- einimimerkkiä
Voihan unohdusten unohdus. Välillä unohtuu hetkessä mitä tulee mieleen.
- einimimerkkiä
Olen valmista kauraa. Mihin tämä johtaa? Toivottavasti ei tuhooni.
- Muutenvaanmyöskin
Mäkin oon valmis.
- einimimerkkiä
Jee ollaan valmiita molemmat.
- Muutenvaanmyöskin
einimimerkkiä kirjoitti:
Jee ollaan valmiita molemmat.
No niinpä. Toivottavasti kohdataan pian. Ois jo aika.
- einimimerkkiä
Muutenvaanmyöskin kirjoitti:
No niinpä. Toivottavasti kohdataan pian. Ois jo aika.
Kaikki on sinusta/hänestä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1367267Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1115062Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753838KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa43337Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273124Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on112879Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni602678Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,602337Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu892143Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t322017