Ja kaikki sanottava taitaa olla jo sanottu. On taas tyhjät ajatukset... vähän niin kuin silloin alussa.
Tää on väsyttävää
17
446
Vastaukset
- päälyötyhjää
Täällä muuten sataa.
- sadekertoosen
Kaikki ohi on,
kuuntelen vain,
sateen ropinaa,
ja mietin,
miten kiva,
olisi kuunnella,
sitä hänen kanssaan,
mutta joudun,
tyytymään,
häviävään kuvitteluun,
ja toteamaan,
miten kaikki,
ohi on.
Hanki uutta ajateltavaa :)
- eimeilläole
mitään yhteistä.
- päälyötyhjää
Niin ei varmaankaan oo.
- vesihiis1
Täällä on satanut.
- päälyötyhjää
Ei tänne jaksa kirjottaa enää mitää. Kaikki kai jää unohduksiin sitten.
- niinkaitse
menee. Muaki laiskottaa tämä pelleily. Ei meillä olis muuta yhteistä, kuin paneminen. Muuten oltaisiin hiljaa.
- päälyötyhjää
niinkaitse kirjoitti:
menee. Muaki laiskottaa tämä pelleily. Ei meillä olis muuta yhteistä, kuin paneminen. Muuten oltaisiin hiljaa.
Oletko aivan varma? Ettei se ole vain tämä pelleily mikä on vetänyt hiljaiseksi? Itse mietin tuota vaihtoehtoa.
- onkosesinulle
niinkaitse kirjoitti:
Vain panemista? :o :/
- päälyötyhjää
Unohduksia unohdusten perään. Jo kaksi asiaa unohtanu :/
- päälyötyhjää
Oliskohan se vaa nukkumaa. Jos yöunet veis loputkin turhat haaveet.
- Näissämietteissä
Onpa täällä alavireiset mietteet, mun mielessä kultu on ihana ja hyvin sopii mulle 💛
- päälyötyhjää
Olen aika alavireinen tällä hetkellä.
- Miksaäet
ikinä sitten lyö pöytään mitään kovia viestejä. Kaikki on aina vaan jotain "pitäis tajuta" hommaa vaikka sellanen on täällä ihan hyödytöntä. Jos mua lähestytään että pallo ois nyt niinku mulla nii helppohan se on vaikeilla. Mut se että sit pitäis jossain palstalla ratkoo homma ilman mitään apuviestejä nii terve..
- päälyötyhjää
Eikös tämä ole pohdintaa varten? Sillon ku pallo on sulla on helppo vaikeilla?
- Uskoisin
Kyllä ne viestit tulis ihan sun omaan puhelimeen jos olis niin yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175