Matti Torvinen kertoo asiasta Facebook-päivityksessään.
Matti Torvinen, Sinisen tulevaisuuden kansanedustaja ja puoluesihteeri, kertoo joutuneensa rajun nettikiusaamisen kohteeksi. Torvinen kertoo asiasta julkisessa Facebook-päivityksessään maanantaina.
– Olen saanut keväästä alkaen järkyttävää, netin välityksellä ja median kautta organisoitua jätettä niskaani, Torvinen kirjoittaa muun muassa.
Helsingin Sanomille Torvinen kertoo kiusaamisen jatkuneen vuosien ajan. Mustamaalaamista on kansanedustajan mukaan tapahtunut erityisesti Suomi24-keskustelusivustolla.
– Vain se, että olen juristi ja panen toimistoni töihin, auttaa, Torvinen sanoo HS:lle.
Kansanedustaja kertoo lakiasiaintoimistollaan olleen kaksi asiakasta, joiden itsemurhiin on yhtenä syynä vaikuttanut nettikiusaaminen. Torvisen mukaan kiusaaminen häiritsee myös hänen perhettään ja liiketoimintaansa.
61-vuotias Torvinen nousi eduskuntaan Lapin vaalipiiristä, kun ministerinäkin toiminut Hanna Mäntylä erosi kansanedustajan toimesta siirtyäkseen Euroopan neuvoston sihteeristöön asiantuntijaksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005797886.html
Mustamaalaamista erityisesti suomi24:lla
loanheittoa
2
223
Vastaukset
- loanheittoa
Erittäin huono asia, että palstakohtaiset vapaaehtoiset sefut lakkautettiin.
- Sinistämenneisyyttä
Siniset katoavat vaalien jälkeen puoluekartalta. Ei kukaan ota vakavasti Timo Soinin ministeripaikan säilyttämiseksi rakennettua yhdistystä. Kansan tukea ei koskaan edes ole ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113