Matti Torvinen kertoo asiasta Facebook-päivityksessään.
Matti Torvinen, Sinisen tulevaisuuden kansanedustaja ja puoluesihteeri, kertoo joutuneensa rajun nettikiusaamisen kohteeksi. Torvinen kertoo asiasta julkisessa Facebook-päivityksessään maanantaina.
– Olen saanut keväästä alkaen järkyttävää, netin välityksellä ja median kautta organisoitua jätettä niskaani, Torvinen kirjoittaa muun muassa.
Helsingin Sanomille Torvinen kertoo kiusaamisen jatkuneen vuosien ajan. Mustamaalaamista on kansanedustajan mukaan tapahtunut erityisesti Suomi24-keskustelusivustolla.
– Vain se, että olen juristi ja panen toimistoni töihin, auttaa, Torvinen sanoo HS:lle.
Kansanedustaja kertoo lakiasiaintoimistollaan olleen kaksi asiakasta, joiden itsemurhiin on yhtenä syynä vaikuttanut nettikiusaaminen. Torvisen mukaan kiusaaminen häiritsee myös hänen perhettään ja liiketoimintaansa.
61-vuotias Torvinen nousi eduskuntaan Lapin vaalipiiristä, kun ministerinäkin toiminut Hanna Mäntylä erosi kansanedustajan toimesta siirtyäkseen Euroopan neuvoston sihteeristöön asiantuntijaksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005797886.html
Mustamaalaamista erityisesti suomi24:lla
loanheittoa
2
218
Vastaukset
- loanheittoa
Erittäin huono asia, että palstakohtaiset vapaaehtoiset sefut lakkautettiin.
- Sinistämenneisyyttä
Siniset katoavat vaalien jälkeen puoluekartalta. Ei kukaan ota vakavasti Timo Soinin ministeripaikan säilyttämiseksi rakennettua yhdistystä. Kansan tukea ei koskaan edes ole ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751