Mikä on se vene joka opettaa eniten purjehtimisesta?
Oletetaan vielä että vesilläliikkumista ei tarvitse muuten kovin paljoa opetella, lähinnä purjehdusta.
Sana on vapaa.
Opettavaisin purjevene
Opettavaisinpurjevene
2
94
Vastaukset
- Opettaa
Laser
Kevytveneet rankaisevat ja palkitsevat herkimmin, eli käytännössä antavat nopeimman oppimiskäyrän. Jos monipuolisuutta hakee niin pitäisi kenties olla venetyyppi jossa spinaakkeri. Esimerkiksi Lightning. Jos pitää olla myös "retkeilykapasiteettia" niin folkkari tai h-vene olisi kenties suositeltavia vaihtoehtoja. Jos harjoitusveneen pitäisi olla myös asuttava/matkapurjehduskelpoinen, niin sitten vaihtoehdot on vallan muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308