Hei,
24-vuotias yliopisto-opiskelija etsii lisätöitä opintojen oheen. Netin välityksellä tehtävää, jossa olisi toivottavasti joustavat aikataulut jotta voisin mätsätä ne opiskeluihini.
Olen tehnyt esim. chat-moderointia ja kirjoittamista aiemmin.
Jätä sposti niin voin kirjoittaa sinulle!
Etsin etätyötä
3kirsikka
1
230
Vastaukset
- hunnyyummy
Heippa! Mulla on yks paikka, missä oon ite duunissa. Mielelläni en tähän mainostaisi, kun näitä räkyttäjiä löytyy aina palstoilta. Nakkaa sähköpostia mulle: [email protected] ni voin kertoa lisää ja pääset hakemuksen tekemään. Taustatietona, itse tehnyt tätä viime vuoden joulukuusta lähtien, sähköpostilla voin laittaa todisteita palkan maksusta (jos epäilyttää) , eli ei mikään huijaus :) Ja tohon palkan määrään liittyen, itelläni semmone 100€ on perus viikossa, jos ei jaksa paljoa tehdä. Hyvin elää silläkin. Hyviä bonuksia sun muita saatavilla päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702