olisivat yhdessä aivan kamalan ihana pari. Jankuttavat ja vänkyttävät toisilleen aivan ohi puheenaiheiden 247. Kuukaudesta, vuodesta toiseen. Miten nämä saisi yhteen täydentämään toisensa?
Raili ja palstajankku
14
248
Vastaukset
- IKILIIKKUJAt
Ikuisuus.yhdessä, näen tuossa potentiaalia.
Palstalle saataisiin eka on-off hääpari. Häistä vain olis vaikea päättää kun yksi purpattaa aidanseipäästä, toinen jankkaa lattianlankusta. Voitais auttaa siinä välissä, että saisivat toisensa ja loputtoman jank... rakkautensa. - MarkkuManninen10
Huh. Ennemmin menisin hirteen, kuin olisin Suolisen kanssa missään tekemisissä. Estäisin täälläkin jos pystyisin, kyllä on niin karsea tapaus. Yksin varmaan, siksipä se täällä on aina pätemässä, kaikkialla muulla tulis porukalta estot. Kuka tuollaista kestäis, ei kukaan.
- PlanBii
Mä uskon että palstan jankkaajan kanssa olis Raililla ihastuttava tulevaisuus yhdessä. Jassu/Martina on Jankulle ykkönen mutta Raili tulee varmasti heti hyvänä kakkosena.
- Maanpäällinen.hel.sinki
Toivon heille kaunista, valoisaa ja nostattavaa yhteiseloa *tirsks*
- Ihanat
Jankku <3 Raili
- Tupajumit
Jälleen mennään asian vierestä. Jankuttaja jo tuolla ketjussa sisukkaasti jäkertää aidanseivästä. Oditetaan paikalle vielä Raivo-Raili kaluamaan ladonlankkua.
- Peukuttajat
Taas näkyy silmät ja suu, se ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se raili on.
Raivo-Raili ja Räksy voivat olla vaikka sama henkilö. - pentujakiukuttaa
Peukuttajat kirjoitti:
Taas näkyy silmät ja suu, se ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se raili on.
Raivo-Raili ja Räksy voivat olla vaikka sama henkilö.HEH HEH noinko se ärsyttää, kun Raili pistää teille kampoihin?
- Loveae
pentujakiukuttaa kirjoitti:
HEH HEH noinko se ärsyttää, kun Raili pistää teille kampoihin?
Joko on treffit sovittu?
- PyllyseksiJaKitkerähaju
Raili on upea ihminen, joka näkee valheellisten feikki-celebrity-modelien ja "writereiden" läpi. Siksi mielisairaat celebrity modelit menettävät malttina kun Railin kalikka kalahtaa.
- SaminSalatutElämät
Pitikö sunkin nyt tähän lisätä noita sairaita mietteitäsi?
- unohtiopetukset
Totta kai , kun tuli toimintapiiristä himaan.
- EnnenKunMenee
Raililla onkin vientiä toisestakin suunnasta. Räksy nyt nopee nopee!
- minnesekinkadonnut
Railille ei laadussa pärjää muut kuin MariaSalomeSTM
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056