Uneni ihastuttava neitonen

Aamut_seuraavat_toisiaan

Aamuisin herään unesta olematta siinä vieressäni. Yhdessä menemme pieneen kahvilaan kaupungin ytimessä ja haen sinulle kahvin. Kun ojennan kahvin sipaisen sinun niin ihastuttavat, kihartuvat vaaleat hiuksesi syrjään ja samalla kosketan huulillani kylmän punaamiasi huuliasi. Koskaan aiemmin en ollut suudellut sinua ja nytkin katsot ensin hämilläsi tapahtuneesta. Katseesi kuitenkin kertoo sen, että et ole pahoillasi ja uskallan suudella sinua uudelleen. Hetken taas katsomme toisiamme ja nyt sinä suutelet minua sanoilla: "Sisälläni ei koskaan tuntunut tällaiselta. Mitä minun sisälläni tapahtuu?". Näin herään aamuisin ja toivoisin löytäväni sinut viereltäni.

19

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kynähallussa

Ihana❤️

• Surullista

• Kaunistaon

Kauniisti kirjoitettu, oli sit kelle tahansa 😍.

• Aamut_seuraavat_toisiaan

Ihastuttaville, kihartuville vaaleille hiuksille ei ole löytynyt omistajaa. Edelleen ne herättävät yhtä herkästi ja pehmeästi uuteen aamuun. Kunpa ne joskus aamulla löytyisivät tyynyn päältä vierelläni avoimena.
      Kenties se on loppuelämäni sisällä elävä tunne.

• Kentiesloppuelämäksi

Osta kuule perruukki
      - ee harmaannu, ee lähe mihinkää.
      On ja pyssyy vierellä.
      Voet tarvittaessa männä suihkuun yhessä
      ja kihartaakki jos mieli tekköö 🤪

• Asian_toinen_puoli

Noin kirjoitaa henkilö joka ei välttämättä osaa tunnistaa omia ajatuksiaan todellisuudesta. Sisällä täytyy olla ajatuksia joilla voi myös leikitellä itsensä kanssa. Kun tuntee sisäisen itsensä niin ymmärtää myös toisten ajatuksia ja tarvittaessa pystyy samaistumaan niihin. Helppoa vai kuinka ja kaikki asiat eivät tarvitse olla kongreettisia.

• CLjcljc
        Asian_toinen_puoli kirjoitti:

Noin kirjoitaa henkilö joka ei välttämättä osaa tunnistaa omia ajatuksiaan todellisuudesta. Sisällä täytyy olla ajatuksia joilla voi myös leikitellä itsensä kanssa. Kun tuntee sisäisen itsensä niin ymmärtää myös toisten ajatuksia ja tarvittaessa pystyy samaistumaan niihin. Helppoa vai kuinka ja kaikki asiat eivät tarvitse olla kongreettisia.

Pidä toi 👍

• CLjcljc
        CLjcljc kirjoitti:

Pidä toi 👍

Naurettava asenne piti sanomani 😁

• ikkremimiN

Mutta meitä on moneksi ja tämä on sinulle kehu, eikö vain. Naurettavuus on hyvä asia, miksi muuten olisi nauruterapiaa nih 👍

• Kentiesloppuelämäksi

Voihan se olla.
        Kirjoitin vastauksen kirjoitukseesi huvin vuoksi. Halusin katsoa reaktiosi ilkikuriseksi tarkoitettuun, humoristisia ulottuvuuksiakin omasta mielestäni sisältävään viestiin. Joskus se vain kiinnostaa minua, miten paljon erilaisia variaatioita ihmiset löytävät täällä palstalla omille tavoilleen ajatella ja toimia. Miten pitkälle he osaavat tai haluavat ottaa asioita huumorilla vai suhtautuvatko he itseensä hyvin vakavasti. Vakavasti itseensä suhtautuminen ei välttämättä ole huono asia.
        Se kiinnosti minua myös, miten joku kommentti vaikuttaa koko ketjun kommentteihin ym. Pahoittelut, jos loukkasin sinua, mutta tilanne vain kiinnosti ja viihdytti minua.

• sekantsishei

Ehkäpä aloittajan kantsis siirtyä reaalimailmaan ja etsiä ihminen jota rakastaa ja joka rakastaa.

• minununeni

Minun unessa on tumma komea mies. Joka ojentaa kahvikupin. Istuu viereeni ja huulemme koskevat toisiaan. Toteaa tiedäthän loppuelämä.. minä jatkan lausetta näin on aina ollut tarkoitettu. Nojaan kainaloon ja herään..

• plääh.just

Oot kattonu aivan liikaa romanttisia leffoja. Ne ei muuten ole lähelläkään tosielämää, neitoset.

Elämässä täytyy olla ihania, rakastettavia tunne hetkiä. Ne valoittavat huonojen päivien kulkua. Näin saa elämälle pontta jatkaa päivän loppuun. Viestiketjun aloittaneella on olemassa todellinen elämä jota on hyvä elää, mutta unet, oman sisimmän tunteminen sekä herkkyys antavat sille lisäväriä. Kaikki jotka ymmärtävät erottaa todellisuuden ja haaveen on hyvä edetä eteenpäin.

• ettäniin

Ei ihan noin, ihmisen ei ole hyvä elää mielikuvitusmaailmassa. Sanat ja teot on niitä millaisia ihmisten pitäisi olla muille ja mitä heidän pitäisi olla toisten ajatuksissa. Tottakai haaveita voi olla, mutta niilläkin voi olla tartuntapintaa. Tekemättömyys ja mielikuvitusmaailma on keino paeta ja sitä moni tarvitsee. Esimerkiksi alotus olisi haaveena ihan hyvä, kun siinä olisi tuntematon haavekuva, jolloin sitä ei tietysti rajattaisi esim.vaaleisiin hiuksiin. Haaveena se voisi olla yhtälailla suorahiuksinen, kalju tms.

• kovaelämänkoulu
        ettäniin kirjoitti:

Ei ihan noin, ihmisen ei ole hyvä elää mielikuvitusmaailmassa. Sanat ja teot on niitä millaisia ihmisten pitäisi olla muille ja mitä heidän pitäisi olla toisten ajatuksissa. Tottakai haaveita voi olla, mutta niilläkin voi olla tartuntapintaa. Tekemättömyys ja mielikuvitusmaailma on keino paeta ja sitä moni tarvitsee. Esimerkiksi alotus olisi haaveena ihan hyvä, kun siinä olisi tuntematon haavekuva, jolloin sitä ei tietysti rajattaisi esim.vaaleisiin hiuksiin. Haaveena se voisi olla yhtälailla suorahiuksinen, kalju tms.

Puhuu mustavalkosesti ajatteleva, stereotypisoiva muka muita ylempänä oleva ihminen jolla ei ole luovuutta ja mielikuvitusta siinä määrin mitä se jollain herkemmällä voi olla ja huomaa herkkä ja tunteellinen puoli ei tarkoita että ihminen olisi sellanen joka ei kestä mitään ja antaa kävellä yli, ainakin itse olen todella vahva ja juurikin herkkyys ja tunteellisuus on osa syy siihen, auttaa olemana rehellinen omilel tunteilleen helpommin kun on tunneälyä ja osaa tunnistaa toisen tunnemaailmaa hieman selvemmin.

Ja juurikin ainakni omalla kohdalla on monesti unelmat käyneet toteen kun oon tehnyt paljon töitä asioiden eteen niinku aina teen, ei moni uskois että tällänen yleiskäsityksen mukaan herkkä ihminen olisi selvinnyt niistä asioista joista selvinnyt ja että nuo puolet pysyny senkin jälkeen vaikka monella on asiat kylmettänyt sisimmän, nimimerkillä kokemusta ja vierestä nähnyt monet kerrat.

Minä en ole sitten täydellinen vaan rehellinen itselleni ja muille sekä sinut itseni kanssa myös sen henkisen puolen kanssa.

Unelmointi ei tarkoita että tavoittelisi mahdottomia, minä kyllä ymmärrän jos saan vaikka pakit, se että esimerkiksi tunnen silti vahvasti edelleen niin sille ei voi mitään, eikä unelmointi ole pahasta koska tiedostan sen ettei mitään tule hänen kanssaan jos ei kerta halua, silti unelmointi on auttanut selviämään asiasta paljon paremmin.

• ettäniin

Ei ole kovin rakentavaa lähteä arvostelemaan muita. En pidä itseäni millään lailla ylempitasoisena, vaikka ehkä pitäisi? Minä jaan terapiamateriaalin kautta saamaani tietoa myös muille avuksi eli joku fiksu tuota on kyllä selittänyt ja itekin vasta yritän oppia sitä ja ite oon hyvinkin herkkä ja pakoileva.

• oppirahat
        ettäniin kirjoitti:

Ei ole kovin rakentavaa lähteä arvostelemaan muita. En pidä itseäni millään lailla ylempitasoisena, vaikka ehkä pitäisi? Minä jaan terapiamateriaalin kautta saamaani tietoa myös muille avuksi eli joku fiksu tuota on kyllä selittänyt ja itekin vasta yritän oppia sitä ja ite oon hyvinkin herkkä ja pakoileva.

Etkö juuri itse lähtenyt arvostelemaan?

Älä nyt liian tosissaan ota, sanoin mielipiteeni, pahoittelen jos et ole sellanen, näin vaan päättelin kommentistasi, kllä osaan myöntää jos olen väärässä.

Tulkitsin sen niin ja vastasin sen perusteella.

Anna toisen haaveilla jos haluaa.

Ja laitan nyt kutienkin tähän että en yritä ylentää itseäni, en ole muita parempi minäkään.

Näin herään aamuisin ja toivoisin löytäväni sinut viereltäni.
      Aamu herääminen oli taas ihana ja tunnelmaa täynnä. Silmiä avaamatta tunsin hiuksiesi tuoksun tyynyllä siinä vierelläni. Nautin siitä täysin siemauksin ilman kiirettä mihinkään. Toiveeni kenties on taas yhden hetken lähempänä ja heräänkin oikeaan todellisuuteen viereltäsi. Haaveissa on kaunista elää ja saada taas voimaa siirtyä tämän päiväiseen todellisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3432
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1939
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1500
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1267
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1035
    Aihe