Mitä haluat musta, se on mysteeri

Koitanaikuistuavähän

Keskityn nyt kotiin ja hoidan asioitani kuntoon. Vaikka eihän ne ulkoisesti niin kovin huonosti ole. Sisäinen maailmani sitten onkin ihan sekaisin, sille en oikein mitään kauheasti mahda. Mutta, en ehkä saisi juoda, koska kaikki paska nousee silloin pintaan. Toisaalta yritän vaan päästä välillä pois stressaavasta olosta ja irrotella ihmisten seurassa.

Mua harmittaa juuri se, ettet koskaan halunnut oikeasti tutustua, et sä mua tunne kuin pintapuolisesti. Arvostelet sitä mitä näet silmiesi edessä, silloin kun nähdään, sitä vaan ihmettelen miksi yleensä vaivaudut. Ja ympäristö saattaa hyvinkin tukea käsitystäsi.

Päässäsi on jokin ihannekuva siitä, millainen sen toisen pitäisi olla, mutta tuskin musta tulee koskaan mieleinen.

Itse yritän pitää itseäni kasassa ja omasta itsestäni kiinni, ei mua tule kukaan toinen ihminen alistamaan, muokkaamaan, tai määräilemään Jotkut sitä jo aikanaan yritti. ;)

11

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä tiedät ettei oikeasti halunnut tutustua? ☺️

• josoikeasti

totta puhutaan, niin en halunut mitään. Jotenki vain säälin sinua, koska olit niin reppanan oloinen.

• lol.lol.lol

Hahhah kukahan se reppana on, senkin harhainen tunnistelija 😂😂😂

• Luuloeioletiedonväärti

Miten hän arvostelee? Ja jos vain luulet ettei halunnut tutustua?

• tätäminäkinmietin

Ja myös sitä arvosteleeko hän suoraan päin naamaa?

• tuntemattomalle

Koita tosiaan päästä tästä palstasta irti ja myös siitä juomisesta ihan kokonaan, niin elämä näyttää ihan toiselle omissakin silmissäsi ja olet jälleen se kiva, elämänintoinen sekä -täyteinen ja jaksava ihminen. Jos et yksin jaksa, niin aina on tarjolla mielenterveydellistä apua ja pidä elämässäsi ne ihmiset, jotka tukee sua matkassasi.

• Törkeäjeesusteippiviesti

Miksi ajattelit että tämä palsta olisi ongelma aloittajalle, jos oli vaikka ensimmäistä kertaa kirjoittamassa tuuleen? Viittasi konkreettisempiin ongelmiin, jotka tuskin ovat tästä palstasta riippuvia. Terapia istunnoissa käsitellään sisäsyntyisiä rajoituksen tunteita ja jossain määrin ulkoasyntyneiden paineiden, odotuksien ristipaineita, voi olla myös isompia ulkoisia tekijöitä, et voi tietää, jeesusteippi ei sellaisiin auta, se on hyvä pitää mielessä ja vetää kaikkia tekijöitä sisäiseksi ongelmiksi.

• mitänoimeillekuuluu
        Törkeäjeesusteippiviesti kirjoitti:

Miksi ajattelit että tämä palsta olisi ongelma aloittajalle, jos oli vaikka ensimmäistä kertaa kirjoittamassa tuuleen? Viittasi konkreettisempiin ongelmiin, jotka tuskin ovat tästä palstasta riippuvia. Terapia istunnoissa käsitellään sisäsyntyisiä rajoituksen tunteita ja jossain määrin ulkoasyntyneiden paineiden, odotuksien ristipaineita, voi olla myös isompia ulkoisia tekijöitä, et voi tietää, jeesusteippi ei sellaisiin auta, se on hyvä pitää mielessä ja vetää kaikkia tekijöitä sisäiseksi ongelmiksi.

kauheesti kiinnostaa ikäväpalstalla tämmöinen!

• odottavamies

Pelkäänpä että liian paljon. Olen kärsivällinen. Meillä on koko loppuelämä aikaa ;)

• Jlflll

Oletko mies?

• Salaruusu

Kaikki järjestyy kyllä😋 hän ilmestyy jonain päivänä elämääsi 🤪 kun hän on valmis.
      On vielä mysteeri 😎 ja odottelee vastaustasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4726
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1743
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1722
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      166
      1548
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      205
      1146
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe