Pohdinpa tätäkin

Makriina.ei.kirj

Kun ei tässä suurempia murheita ole pohdittavana, niin kysyisin palstalaisilta, miten on mahdollista, että Nixon joutui lähtemään Watergaten takia, Clinton Monican takia, mutta Trump ei joudu kiipeliin, vaikka hänen ympärillään luottomies toisensa jälkeen paljastuu ties miksi, ja Trumpin puheet osoitetaan totuudenvastaisiksi.
Edelliset pressat potkaistiin kertalaakista, ja heidän kohdallaan perusteluna oli, että he valehtelivat, kielsivät syyllistyneensä tuomittavaan tekoon. Selittelyt eivät auttaneet. Vähän oli puolestapuhujia.

Nyt voidaan sanoa vaikka sun mitä ja joka päivä. Mutta tiukasti pysyy poika pallillaan, vaikka sitä yritetään potkaista alta. Vai yritetäänkö edes?

9

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No on sinullakin pohdittavaa tuosta maailman politiikasta, johon minä en edes korvaani lotkauta, kuten sanonta on. Samoin on kotimaankin politiikka, että onhan sielläkin kuohuntaa puoleen jos toiseen ja ilmeisesti vaalikumekkin on käynnissä, koska aina on joku "hampaissa", miloin siniset, persut, kok, ja keskusta ja lisäksi vielä nämä vihreät.

      Itse tiedän, ketä äänestän ja siihen ei vaikuta mikään manipuliointi mihinkään muuhun puolueeseen, joten jätän lukematta nuo "mainokset".

      Muuten tuohon aloitukseesi viitaten, niin onhan minulla ounastelu, kuinka tuossa tulee käymään, mutta ihmettelen sitä, että se ei ole viellä tapahtunut? Taitaa olla kuitenkin liian ovela liikemies, jota ei ole siellä vielä tavattu Valtionpäämiehenä, jole ei niinvain lueta syytteitä, kun kentie joskus?

      Onhan meilläkin Pääministerinä liikemies, joka saa joka tuutissa lunta tupaan ns. sanotusti ja hänen saavutuksiaan työllisyydestä yritetään väheksyä, vaikka työllisyys on lisäääntynt?

    • Makriina.ei.kirj

      Niin, onhan minun tietenkin turhaa pohtia tällaista, sillä iloitkaamme, että elämme täällä kuin herran kukkarossa. Turhaan haukkuvat, karavaani senkun kulkee.
      Nyt kun kesä on hikoiltu, voidaan taas ruveta elämään harrastusten parissa, ehkä turhat pohtimiset sitten jäävät vähemmälle. Olen ilmoittautunut sukututkimusta käsittelevälle luentosarjalle. Pitää elvyttää vanha harrastus, joka on viime vuosina jäänyt kesannolle.

    • menee-naurettavuuksiin

      Trumpf pysyy pallillaan siksi, kun ainuttakaan juorua ei oikeesti ole osotettu toteen,

      Tumpfin panettelu on silkaa kateutta,

      se ihmetyttää suuresti kun suomen media joka päivä tärkeimpänä pääuutisena
      uutisoin vain negatiiviset jorut asiat heh totuutena Trumpista, hah,
      tuntuu kuin Trumph olisi suomen OIKEA ei suosittu presidentti, heh,

      haukutaan, puhutaan perättömyyksiä, ja panetellaan kuin Kekkosta suomessa vieläki kymmenien vuosienki jälkeen kuolemasta,


      panettelijat ovat pieni piiri suomeessa vielä kuoleman jälkeenki,
      kai niillä on OMA lehmä ojassa, heh,

      kyllä suomen median pitäisi jo tajuta,
      USA:n politiikka EI kuulu suomen medialle OLLENKAAN,
      antaa niitten hoitaa omat asiansa,
      suomi hoitakoon omat asiansa kunnolla,
      riisto-politikkalle pitää tulla loppu suomessa,

      • Makriina.ei.kirj

        Aloittajana olen eri mieltä. Minun mielestäni on moneen kertaan jo todistettu hänen epäluotettavuutensa ja vastoin totuutta olleet puheensa. Silti on vallassa edelleen. Syksyllä on vaalit, saa nähdä vaihtuuko parlamentin valtasuhteet. Se ei tietäisi hyvää diiliä.


    • Melko estottomasti Donald Trump viestii Tvitterissä, mediassa jota lukee miljoonat ihmiset ympäri maailmaa. Ei ihme, että poliittisiin laukaisuihin otetaan kantaa, toinen asia on voidaanko siitä rangaista nykymaailmassa. Muuttunut -ja yhä muuttuva maailma?

    • Hurjalta tuo meno tuntuu. Luulisi presidentiksi pyrkivällä olla mahdollisuudet tyydyttää seksuaaliset halunsa säädyllisestikin. Onhan hänellä vaimokin.

      Minusta tuollainen meno loppuu pian kun hiiliä Trumpin pään ympärille kerätään tarpeeksi.

      Lähtö tulee Trumpille ja pian tuleekin.

    • njwg

      Oliko swedu-Jari tangokuningaskin. No, kyllähän tuo tie
      oli hänelle valmistettu jo ensimmäisen laulunsa jälkeen.
      Häpeällinen pelle, kuten niin moni muusikko ollut ennen häntä ja varmaan tulee jälkeen.
      Miksi se Katrikin oli jonkunnäköinen kaveri, yhdistikö musiikkimaailma. Ja miksi on nyt "sairaslomalla" tms perunut keikkojaan loppuvuodeksi?
      Onneksi on näitä seiskan ja muiden medioiden paparazzeja, paljastakoot vaan kaikki törkytarinat.

      • Makriina.ei.kirj

        Katrihelenalla on ikää jo yli 70 vee. Kyllä on aika hänenkin siirtyä eläkkeelle. Oikein, että on peruttanut keikkansa, kyllä lepo on jo hänellekin paikallaan.


    • höpöhöpö2.0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe