Kirjotan nopee
Isä käskis (taas) laihduttaa. Koska meil on suunnillee sama housujen koko jote. Ja joo mul on huono itsetunto muutenki ja 24/7 tunnen olevan läski (okei oon) enkä pysty menee ulos melkee ikinä.
No
Mitat
165cm
70kg
Miten voin laihduttaa etenki vyötärön saada pieneksi. Olen 13v haluisin terveen ja nopean tavan. Mul oli v sit bulimia niin kertokaa joku et se ei johda siihe helvettii taas.
Laihdutustapa nuorelle!
Milla0505
1
245
Vastaukset
- tsemppiäsulle
Sun ikäisen ei tarvi kyllä varsinaisesti laihduttaa, kun olet vielä kasvava ihminen. Syöt säännöllisin välein pieniä annoksia ja muista liikkua, koska se on terveydelle tärkeintä.
Sinulla on siis ollut bulimia ja isäsi käskee lihduttamaan????? Tarkoitti ehkä hyvää, mut vaan väärin sanoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723