Kun mitään asiapitoisia argumentteja

2003-2015kepukok

...ei kyetä esittämään Sipilän ja hallituksen politiikasta Sipilä kertoo korjailevansa vihervasemmiston töitä. Kertoo lähinnä oikeistolestadiolaisen pääministerin järjenjuoksun puutteesta.

35

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhätkyykkyynhallitus
      • MaanTapa

      • MaanTapa

    • Faktaapukkaa_

      Pallomekko ja pankkoidiootti ovat täydessä paniikissa

      • Arvelisin.että

        Taitavat olla yksi ja sama henkilö.


      • Muutahan sinä et osaa hokeakaan kuin tuota yhtä ja samaa.


      • Arvelisin.että kirjoitti:

        Taitavat olla yksi ja sama henkilö.

        Kauhean kiinnostavaa. Mitä sitten vaikka olisivatkin. Ja vaikka Pystykin olisi saman henkilön kolmas persoona?


      • Jutut.sen.mukaisia
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kauhean kiinnostavaa. Mitä sitten vaikka olisivatkin. Ja vaikka Pystykin olisi saman henkilön kolmas persoona?

        Pysty kirjoittaa asiaa. Sinä ja alteregosi Pankkomajuri täyttä paskaa. Ettei muuten olisi tämä latvastaan laho "johtaja" myös yksi sivupersoonistasi?


      • sivustakyylääjä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kauhean kiinnostavaa. Mitä sitten vaikka olisivatkin. Ja vaikka Pystykin olisi saman henkilön kolmas persoona?

        Näyttää olevan kiinnostavaa, kun asiaan tartuit:)


      • Jutut.sen.mukaisia kirjoitti:

        Pysty kirjoittaa asiaa. Sinä ja alteregosi Pankkomajuri täyttä paskaa. Ettei muuten olisi tämä latvastaan laho "johtaja" myös yksi sivupersoonistasi?

        Et sitten yhtään ymmärtänyt mikä oli pointti. No minkäs teet.


      • mitenmissisinuakestää
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Et sitten yhtään ymmärtänyt mikä oli pointti. No minkäs teet.

        Onhan se surullista, kun sinua ei useinkaan oikein ymmärretä:)


      • mitenmissisinuakestää kirjoitti:

        Onhan se surullista, kun sinua ei useinkaan oikein ymmärretä:)

        Näinhän se on. Oscar Wilden sanoin: "Helvetti ovat toiset ihmiset".


      • jotkutasiateimuutu
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Näinhän se on. Oscar Wilden sanoin: "Helvetti ovat toiset ihmiset".

        Siihen aikaan Oscarilla varmaan olikin vaikeaa, kun nykyisinkään ei vielä oikein hänen edustamiaan taipumuksia hyväksytä. Jotkut ovat niin tosikkoja ja suvaitsemattomia erinäisissä asioissa.


      • jotkutasiateimuutu kirjoitti:

        Siihen aikaan Oscarilla varmaan olikin vaikeaa, kun nykyisinkään ei vielä oikein hänen edustamiaan taipumuksia hyväksytä. Jotkut ovat niin tosikkoja ja suvaitsemattomia erinäisissä asioissa.

        Tälläkin palstalla nuo asiat edelleen vuonna 2018 herättävät joissakuissa intohimoja.


      • eiääntälestakepulle
        jotkutasiateimuutu kirjoitti:

        Siihen aikaan Oscarilla varmaan olikin vaikeaa, kun nykyisinkään ei vielä oikein hänen edustamiaan taipumuksia hyväksytä. Jotkut ovat niin tosikkoja ja suvaitsemattomia erinäisissä asioissa.

        Etenkin uskovaisten piirissä nuo asiat ovat syntiä. SRK:n entinen puheenjohtaja sanoi homouden olevan raamatun vastaista. Toisaalta hän toimi myös näin. Oliko tämä sitten raamatun oppien mukaista?
        https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/hs-voittonen-manipuloi-hyvaksikayttoselvitysta/652692/


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kauhean kiinnostavaa. Mitä sitten vaikka olisivatkin. Ja vaikka Pystykin olisi saman henkilön kolmas persoona?

        Tuskin nyt sentään, Pystyyn:kuollut saa asiaakin silloin tällöin. Sinä ja pankkomajuri ette onnistu siinä koskaan.


    • kortistoodottaa

      Leikkaaja Sipilällä housussa..

    • Ann-Selin

      Ensiksi Sipilän kanssa jutustelua ja sitten kuukauden tili Kojamon kautta vuokralaisilta.

      • veronmaksajanelättinä

        Sipilällä oli nuija kädessä ja oli ojentamassa toiselle nuijalle eli kanki lähes vanki Kaikkoselle eli pistä antti nuija eteenpäin sillä kohta pukkaa aitoa paskalakia ala Paula Lehtomäki ja missäs Paula luuraa?


    • taitaaottaakoville

      https://yle.fi/uutiset/3-10364128?origin=rss

      Äkkiseltään mitä luin, olisi jonkun mukaan kohtuullista kuitenkin että lestalahkolainen pääministeri käyttäisi puolueista virallisia nimityksiä. Ja toinen seikka, mitä en muistanutkaan, että persutermistäkin oli joskus jotain jupinaa. Kunnes nykyinen Sinisen tulevaisuuden edustaja itse käytti termiä kertoessaan, ettei persut myy persettään.
      No, tämä kohu laantuu aika pian.

      ps. Minusta parta ei pue Juhaa laisinkaan. Muutenkin on kuin krapulainen kepulainen tässä kuvassa. Käykö vaalipaniikissa liian kovilla kierroksilla?

      https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1200,h_800,f_auto,fl_lossy,q_auto/13-3-10364998.jpg

      • kelkkanaurua.Liille

        Kai saa käyttää vihervasemmistoa, kun Li Andersson on sitä itsekin käyttänyt?


      • Olet.outo.tomppeli
        kelkkanaurua.Liille kirjoitti:

        Kai saa käyttää vihervasemmistoa, kun Li Andersson on sitä itsekin käyttänyt?

        Noin siinä käy, kun et vaan ymmärrä. Kyse on siitä, kuka käyttää, missä yhteydessä.


      • Kustalerpa

        Tulee mieleen tyhjästä putkahtaneet Paavo Väyrysen "imagesilmälasit" aikoinaan...

        Kun kaikki luottamus on mennyt niin kansanomaisuutta ja luottamusta äänestäjien keskuudessa yritetään epätoivoisesti hakea lestakepulistiseen tyyliin puliukkoparralla ja punasävyisillä paidoilla.

        On muuten tuossa kuvassa jo aivan todellisen kokovartalolestan näköinenkin...


      • persuteimyypersettä
        kelkkanaurua.Liille kirjoitti:

        Kai saa käyttää vihervasemmistoa, kun Li Andersson on sitä itsekin käyttänyt?

        Saako nykypersuista käyttää persusanaa, kun Soinikin käytti, mutta Soini katselee nyt siniseen tulevaisuuteensa?


      • Mitä.laseja.meinaat
        Kustalerpa kirjoitti:

        Tulee mieleen tyhjästä putkahtaneet Paavo Väyrysen "imagesilmälasit" aikoinaan...

        Kun kaikki luottamus on mennyt niin kansanomaisuutta ja luottamusta äänestäjien keskuudessa yritetään epätoivoisesti hakea lestakepulistiseen tyyliin puliukkoparralla ja punasävyisillä paidoilla.

        On muuten tuossa kuvassa jo aivan todellisen kokovartalolestan näköinenkin...

        Oliko Väyryselläkin? Muistelen Vanhasen hankkineen ns. imagolasit jossain vaiheessa.


      • Kustalerpa
        Mitä.laseja.meinaat kirjoitti:

        Oliko Väyryselläkin? Muistelen Vanhasen hankkineen ns. imagolasit jossain vaiheessa.

        Huomaatko eron?

        1993 ennen brändäystä:
        https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1024,dpr_1.0,fl_lossy,f_auto,q_auto,d_yle-elava-arkisto.jpg/v1523613901/13-1-4274954-1515680532230.jpg

        Ja

        1993-1994 presidentin vaaleihin brändättynä:
        https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styles/medium_main_image_no_upscale/public/wysiwyg_images/paavo_vayrynen_1993.jpg?itok=HpfAT_LA


      • käyttöjakäyttö
        kelkkanaurua.Liille kirjoitti:

        Kai saa käyttää vihervasemmistoa, kun Li Andersson on sitä itsekin käyttänyt?

        Saa minun puolestani käyttää vihervasemmistotermiä. Pientähän tuon termin käyttö on sen rinnalla, mitä on paljastunut lestojen harjoittamasta lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.


      • Näätä.taas
        käyttöjakäyttö kirjoitti:

        Saa minun puolestani käyttää vihervasemmistotermiä. Pientähän tuon termin käyttö on sen rinnalla, mitä on paljastunut lestojen harjoittamasta lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

        Siitäkö kyse kun pitäisi päästä selvittelemään Valehtelijoiden helmiketjua ja se on jotenkin yhdistetty toimittaja Matts Dumelliin?


    • lehtijuttujenperusteella
      • S24uomlaineN

        Jos asialla on petosmies Rinne niin ei hänen suunnitelmansa millään voi olla lain mukaisia.


      • khihihihihiiii
        S24uomlaineN kirjoitti:

        Jos asialla on petosmies Rinne niin ei hänen suunnitelmansa millään voi olla lain mukaisia.

        Kommenttisi vastaa tasoltaan lähinnä Sipilän pyytämää mittatilauslausuntoa.


      • S24uomlaineN
        S24uomlaineN kirjoitti:

        Jos asialla on petosmies Rinne niin ei hänen suunnitelmansa millään voi olla lain mukaisia.

        Vittu tyhmyys paistaa sun jutuistasi.


    • kunhankakkaroitaväsää

      EeKoon asiamieshän se insinööri Sipilä on. Ei sellainen mitään elämästä ymmärrä.

    • luutjanahkaenää

      Vaalitaiston sanailu alkaa lämpenemään. Sipilä näyttää riutuvan silmissä eikä ihme, sillä täytyyhän hänen tajuta, mikä kohtalo kepua odottaa eduskuntavaaleissa. Sellainen syö kunnianhimoista miestä fyysisesti ja henkisesti. Epäonnistuminen.

      Sipilä toi yritysmaailmasta politiikkaan mukaan sanonnan tulos tai ulos. Sipilä on ilmeisesti katsonut tulosta syntyneen niin, ettei hän ole katsonut aiheelliseksi jättää kauttaan kesken. Yritysmaailmassahan toimitaan tuloskatselmuksissa kvartaaleittain ja kaipa politiikassa Sipilän mielestä kvartaalikaudet ovat menneet ihan sujuvasti ja Sipilä on tarrautunut pääministerin pestiinsä ja hallituksensa koossapysymiseen välillä jopa huvittavillakin tavoilla.

      On se harmi, että toista kautta ei noin itseensä uskovalle miehelle taida tulla. Harmi hänen itsensä kannalta, minua se ei harmita laisinkaan. Minusta hän on lestalahkolaisuskossaan erittäin epäuskottava ja epäluotettava henkilö.

      • TanssivatTVnTuijottajat

        "Minusta hän on lestalahkolaisuskossaan erittäin epäuskottava ja epäluotettava henkilö."

        Juuri näin, veit sanat suustani.

        Lestadiolaisuus ja poliitiikka on muutenkin vaarallinen yhdistelmä sillä vanha lestojen teema on aina ollut tällainen:
        Valehdella saa kunhan ei tanssi eikä katso televisiota.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe